Oorlogstopic | Fix would change the planet

Deleted User - 487957162

Guest
Grommende Tijgers had het al veel eerder op moeten lossen, de dorpen waren al praktisch in het bezit van het vijandige team, het team Fix. Waarom hij daar nog niet op heeft gebashed (gezien ze nooit vol met def konden staan omdat het een mb is) is wat mij betreft de belangrijkste vraag voor Planet en in dit geval ook alles waar het om moet draaien. En dan kan het antwoord niet zijn "Caliep en ik hadden een afspraak", counter hiervoor hoef ik niet alvast te geven neem ik aan?

Buiten dat is het gewoon nergens in de regels opgenomen dat hetgeen er is gebeurd -dorpen internen van een al bestaande moraalbreker voordat de regels werden opgesteld én dorpen die er ook al heeeeel lang liggen- "illegaal" te noemen is.

Zoek de fout intern en nogmaals een oproep aan Jah Lion en Against All Odds om voortaan ten eerste de berichten die uit jullie vingers komen nog eens te verbeteren voordat je op verzenden klikt en ten tweede kom hier niet de heilige geest uithangen met jullie "zij doen alles fout en wij niet" houding.

Dus omdat je een fiets een jaar geleden hebt gejat, hoef je hem niet terug te geven?
 
Reactiescore
1.383
Dus omdat je een fiets een jaar geleden hebt gejat, hoef je hem niet terug te geven?
Je bouwt leuk voort op de vergelijking van JdeVisser die ondanks dat ie leuk is helaas niet de beste vergelijking is in dit geval.... Dat had ie wel geweest als jij in eerste instantie al niet akkoord was gegaan met die twee dorpen daar en in tweede instantie ook niet te afwachtend was geweest met het overnemen van de dorpen toen er tegen je werd gezegd dat ze leegstonden.

Fiets met open slot gejat door dief. Eigenaar deed echter geen aangifte en vond het wel best. Vanwege spijt van de dief werd deze terug aan geboden, maar voormalig eigenaar zat er niet zo zeer op te wachten waarna de dief er een ander blij mee maakte. ;-)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Je bouwt leuk voort op de vergelijking van JdeVisser die ondanks dat ie leuk is helaas niet de beste vergelijking is in dit geval.... Dat had ie wel geweest als jij in eerste instantie al niet akkoord was gegaan met die twee dorpen daar en in tweede instantie ook niet te afwachtend was geweest met het overnemen van de dorpen toen er tegen je werd gezegd dat ze leegstonden.

Fiets met open slot gejat door dief. Eigenaar deed echter geen aangifte en vond het wel best. Vanwege spijt van de dief werd deze terug aan geboden, maar voormalig eigenaar zat er niet zo zeer op te wachten waarna de dief er een ander blij mee maakte. ;-)
Je doet alsof Caliep een PM heeft gestuurd aan GT met erin 'hé deze 2 dorpen staan leeg, pak ze maar?'
 
Reactiescore
1.383
Je doet alsof Caliep een PM heeft gestuurd aan GT met erin 'hé deze 2 dorpen staan leeg, pak ze maar?'
Daar komt het wel een soort van op neer als GT vraagt hoe en zit met die dorpen en Caliep aangeeft dat ze niet gestacked staan, hij pas na de nachtbonus zal checken en hij heel per ongeluk defridders heeft weggestuurd uit de dorpen...
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Daar komt het wel een soort van op neer als GT vraagt hoe en zit met die dorpen en Caliep aangeeft dat ze niet gestacked staan, hij pas na de nachtbonus zal checken en hij heel per ongeluk defridders heeft weggestuurd uit de dorpen...
Ik ken vrouwen die duidelijkere hints geven dat ze met me naar bed willen? Als er geen duidelijke PM is gestuurd 'dorpen staan leeg, edel maar' gaat jouw argument wat mij betreft niet op.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Je bouwt leuk voort op de vergelijking van JdeVisser die ondanks dat ie leuk is helaas niet de beste vergelijking is in dit geval.... Dat had ie wel geweest als jij in eerste instantie al niet akkoord was gegaan met die twee dorpen daar en in tweede instantie ook niet te afwachtend was geweest met het overnemen van de dorpen toen er tegen je werd gezegd dat ze leegstonden.

Fiets met open slot gejat door dief. Eigenaar deed echter geen aangifte en vond het wel best. Vanwege spijt van de dief werd deze terug aan geboden, maar voormalig eigenaar zat er niet zo zeer op te wachten waarna de dief er een ander blij mee maakte. ;-)

Dit verhaal is dus volledig onjuist. Ik heb de dag dat jullie FIX zijn gejoind, Caliep aangeschreven dat zijn dorpen in mijn cluster lagen. Mocht hij MB van TDM blijven, deze dorpen naar mij zouden moeten gaan. Caliep vond dit geen probleem, echter hij wilde nog een jump naar de rim maken. Hier kon hij TDM verder helpen. Echter, Caliep gaf op dit moment aan dat hij zijn deff dorpen in mijn cluster had liggen. Die zou hij nog graag gebruiken voor de rim. Echter, ik kan één dorp alvast overnemen:

1606393824581.png

Overstap TDM:

1606393843194.png

Beide partijen (TDM + Caliep) heb ik via PM verkeer aangegeven het prima te vinden de gelegenheid voor een MB van de vijand een rim jump te maken. Gewoon omdat ik Caliep een toffe peer vond en hij dit vroeg. Vervolgens kwam de massa pas en rond de dorpen van Caliep waren veel clears. Ik wilde Caliep even ophelderen over onze afspraak, waar hij inderdaad nog van op de hoogte was.

Hij gaf vervolgens aan dat die wel mee wilde werken, als ik de dorpen zou overnemen op een sluwe manier. Aangezien F!x graag wilde dat Caliep de afspraak verbrak en een tegeneis opeens er bij ging betrekken. Ik heb hem verteld hiermee niet akkoord te gaan, want ik wilde alles gewoon eerlijk doen (ik ging uit van een eerlijk TDM). Echter, nu TDM opeens CF's heeft gekregen vonden Speeder en TDM het nodig de eerder gemaakte afspraken tussen de accounts te verbreken.

Je verhaal klopt dus wederom niet. Ik zal het nog één keer openlijk op het forum herhalen. Ik speel dit spel voor mij plezier. Als je dorpen van mij pakt met een goede massa, gun ik je het. Alleen je moet niet dorpen in mijn cluster gaan pakken door het verbreken van afspraken en glashard liegen dat je nergens van weet. Als jullie je afspraken niet nakomen, wie ben ik dan om afspraken wel na te komen. Dan mogen jullie straks uitleggen aan iedere hard werkende speler binnen Fix, die zijn ziel en tijd in zijn account heeft gestopt, waarom de wereld is verziekt.
 

Deleted User - 487977817

Guest
Wat een schijt reacties van F!x. Jullie zijn een stel prutsers zonder ballen.
 
Reactiescore
7
Het zegt genoeg als er enkel maar met X gereageerd kan worden hoe hoog het niveau bij F!X ligt. Maar kan de leiding van F!X. Dit nu niet gewoon oplossen? Laat iedereen nu eens een beetje fun hebben. Want ik ben er zeker van dat de meesten het gewoon allemaal weglachen en in zichzelf hun diep schamen?
 
Reactiescore
385
Het zegt genoeg als er enkel maar met X gereageerd kan worden hoe hoog het niveau bij F!X ligt. Maar kan de leiding van F!X. Dit nu niet gewoon oplossen? Laat iedereen nu eens een beetje fun hebben. Want ik ben er zeker van dat de meesten het gewoon allemaal weglachen en in zichzelf hun diep schamen?
Ik dacht dat f!x geen leiding had? Of beter gezegd iedereen is daar precies al eens leiding geweest
 
Reactiescore
47
zooooow,
wist niet dat ze daar bij f!x allemaal zo beperkt waren, komt wel even goed aan dit
 
Bovenaan