Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
1.363
Dan zou ik je feiten maar is checken. Voor alsnog nog 0 massa’s gelukt op Grom.
Dude lees wat ik zeg. Ik heb zelf netjes de aanvallen gestuurd. Op Mikeeeee3 ofzo? (jij)
 
Reactiescore
1.363
Dude, jullie vroegen mijn stam mij te kicken en te stabben. Dat is echt wel next level. Oh wacht, deden jullie dat niet deze wereld weer?
Ja man dat deden we! Erg hè? We vroegen alles. Denk t ook ja noob. Waren wij ook echt iedere keer..?
 
Reactiescore
271
Ik snap je teleurstelling en kan je verzekeren dat deze binnen F!x (of alleszins bij mij, ik spreek niet voor de stam maar dat is een veronderstelling) ook aanwezig was nadat icegirl besloot nogmaals een vv te vragen aan een account van Planet als antwoord op binnenkomend aanvallen. Na de eerste keer was er al reactie dat dit niet netjes was als ik het me juist herinner en om dit dan gewoon een tweede keer te doen maakt het al helemaal te belachelijk (lees: triest) voor woorden.

Vooral het achteraf stoer doen met "F!x krijgt een rim acc nog niet weggespeeld tegen een gigantische overmacht" kan dan in het verkeerde keelgat schieten. Alsof je een voetbalwedstrijd speelt tegen de lokale caféploeg waar ze plots een paar semi-profs hebben gevraagd :redface:

Laat ons allen vooral hopen dat dit een start kan zijn naar een toch nog mooi einde van de wereld i.p.v. reactie op reactie en het continue vingerwijzen en schuilen achter "Er ZiJn ToCh GeEn AfSpRaKeN". Mijn vertrouwen ligt bij de leiding van beide stammen.
ik weet enkel da ik die vv aanvraag geweigert heb, dat blijkbaar iemand anders wel de vv heeft genomen kwam ik letterlijk net hier achter.
maar alsnog als iedereen nou kapt met da vingertje wijzen en gewoon normaal om de tafel gaat moet er tog zeker wel wa kunnen gebeuren?

niemand zit te wachten op een vver in je rim, op katas, op een unirush ga maar door maak dan gewoon die algemene afspraken en alles waar je het niet over eens word op een stapel en dan daar maar geen afspraken over......

nu dacht ik dat ik vanalles niet mocht terwijl ik dus wel gewoon vvs kan draaien in jullie rim, katas op jullie smederijen kan gooien en ga zo maar door?

neem allemaal eens eieren voor je geld en zet gewoon de hoofdpunten vast die lijnen gaat niemand zich in vinden bestaande cfs ook niet enz.


of we gaan helemaal niet om de tafel en ook geen gejank meer hier jullie keus is mij om het even maar MAAK HET WEL EEN KEER DUIDELIJK!
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik HeB vV gEdRaAiD eN +1 dOrP. IK vErGeEt AlLeEn Te MeLdEn DaT mIjN sTaM -30 hEeFt.
 
Reactiescore
1.228
Ja idd! Vandaar dat Panda ook zo'n hoog oda heeft? :)
Hoezo geeft ODA iets van beeld over hoe je wereld verlopen is?
50% of meer van je dorpen zijn intern, net zoals bij ons. ;)
 
Reactiescore
1.363
Het is echt geweldig hoe dom je eigenlijk bent.
Gelukkig zitten we met zn allen in de discord jou ook uit te lachen hoe allermachtig dom jij zelf bent.
 
Reactiescore
1.228
Hahaha bullshit als dat zo was had ik net als jou wss amper oda gehad?
Hoezo vergelijk jij internen met ODA? Tis niet omdat je interned dat je je clears niet voor je stam kan doodgooien?
 
Bovenaan