Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
941
haha ik ken u niet eens ptxgamer dus je zult wel een noob zijn maar één ding weet ik zeker en dat is dat ik op Q niet ben weggespeeld
 
Reactiescore
1.918
Materlotti, zaten samen in stam en je leek paupernoob


Grts
 
Reactiescore
76
haha ik ken u niet eens ptxgamer dus je zult wel een noob zijn maar één ding weet ik zeker en dat is dat ik op Q niet ben weggespeeld

Dus zodra jij een AF account niet kent is hij/zij noob? Heel duidelijk allemaal... ik zal je 1 ding vertellen dat AF account die jij niet kent zit in mijn optiek in de top spelers van tw. Bovendien ken ik jou ook niet maar noem je geen noob al kom je wel zo over...
 
Reactiescore
1.918
Niemand kent die materlotti verder, een dikke noob dus


Heb trouwens gehoord dat spieder #1 is
 
Reactiescore
941
wat mooi dat jullie zo snel op jullie paard zitten en dan direct 6 holmaatjes roepen om jullie te verdedigen! heel schattig allemaal :wink:

Dus zodra jij een AF account niet kent is hij/zij noob? Heel duidelijk allemaal... ik zal je 1 ding vertellen dat AF account die jij niet kent zit in mijn optiek in de top spelers van tw. Bovendien ken ik jou ook niet maar noem je geen noob al kom je wel zo over...

oke prima maakt mij heel weinig uit hoor, ik reageerde gewoon op het feit dat ik niet was weggespeeld op de Q wereld. Het was waarschijnlijk gewoon bait van vleesje waar ik mooi ingehapt heb, maar wel fijn dat jullie dan direct me 4 komen helpen! Heel loyaal allemaal dat zeker en vast
 
Reactiescore
1.918
Noob
 
Reactiescore
1.075
qzzuep3a301.jpg


Matterloti be like

zm1cnztsq0d.jpg
 
Reactiescore
941
beetje gênant dit:

Schermafbeelding 2020-10-19 om 14.27.45.png




verder beetje rare screen hoort king in the north, ik was toen al lang gestopt omdat de helft van mijn stam naar de vijand aan het overstappen was en ik daar geen zin in had, maar dat zeggen jullie er natuurlijk niet bij :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
76
Gast jou screenshot zet je jezelf enkel voor t Block je was al weggespeeld en dan zeg je ja enkel op Classic speel ik.... LOLOLOLOL

Edit: 11 mei wordt je weggespeeld en 29 mei zeg je dat hahahaha
 
Reactiescore
216
Als je even goed kan spelen als kan een 'oorlogstopic' maken, had je die wellicht niet moeten maken :)
 
Reactiescore
742
beetje gênant dit:

Bekijk bijlage 24027

verder beetje rare screen hoort king in the north, ik was toen al lang gestopt omdat de helft van mijn stam naar de vijand aan het overstappen was en ik daar geen zin in had, maar dat zeggen jullie er natuurlijk niet bij :biggrin: :biggrin: :biggrin:

dus omdat iemand vraagt of je komt spelen is het meteen genant?
 

Bijlagen

  • 1F77DDE2-D2DA-4F1F-AEA2-7730E4C47DA1.png
    1F77DDE2-D2DA-4F1F-AEA2-7730E4C47DA1.png
    670,9 KB · Weergaven: 63
Reactiescore
1.918
rekt


doeg Matersnotti
 
Reactiescore
1.075
dus omdat iemand vraagt of je komt spelen is het meteen genant?

Idd beetje vergelijking, ik denk ook dat 90% van de tw community gevraagd is destijds door alle partijen op Q te komen spelen :p
 
Reactiescore
941
ik zou in elk geval niemand vragen op mijn account die ik noob vind :wink: vleesje is een arrogant ventje maar geen noob

verder mogen jullie zeggen wat je wilt over wegspelen, jullie weten wss allemaal dat hiet niet zo is dus ja ga maar verder met de troll

verder GO @Speeder. JE KUNT HET !!!
 
Reactiescore
1.752
Waarom gaat het in een oorlogstopic van W74 over of materlotti al dan niet een noob is? :p
 
Reactiescore
1.918
Bovenaan