Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
743
Op weg naar het F!xen van deze Planet.

we-fix-the-planet.gif


Geachte dames, heren en andere vage wezens, het is zover. We gaan eindelijk echt beginnen aan wereld 74 met de langverwachte clash. De schemeroorlog is al begonnen, Maar het echte werk gaat nu beginnen. Wij als F!x. hebben er ontzettend veel zin in en wij zijn denk ik niet de enige? Er is lang op gewacht, maar vandaag is de dag, de dag dat Planet aan het werk mag. Want de tijd van koetjes, kalfjes en gezeur is voorbij. Vandaag is de dag dat wij Planet officieel uitdagen voor de winst. De winst van wereld 74. F!xen wij deze Planet of F!xt Planet F!x.? Het zal de komende tijd moeten blijken.


iEWuCAXPY6Vw5qgTllppEUtK3cI7CrLdI_EwO1Ko_y6YFnXJlMkTOp2WPYdjG8F2AoTisMPI6Zym15RBHffyzvk5Z7FPilpcSUR4aHl-H4TuulQqJpGlPRqet4sFeWiCr2nx4sFZ


Dat werd eens tijd!

Dat de langverwachte oorlogsverklaring er nog niet is, dat is eigenlijk al een wonder op zich. Al een langere tijd lopen de gemoederen op tot grote hoogten tussen F!x, en Planet. Qua hoogte doet de Mount Everest er bijna voor onder zo hoog is de spanning tussen beide stammen. Links en rechts zijn er (kleine) speldenprikjes uitgedeeld en waarbij de ene succesvoller was dan de andere. De Panda's gingen op die Grommende Tijger. Het bleek dat de naam van de andere aanvaller, Timedoesmatter, terecht was. Want helaas voor ons had Fred @Chameleon al vrij snel in de gaten dat die Grommende Tijger op dat moment vooral een tijger bleek die niet aan het bijten was. De winst daarmee bleef voor ons beperkt tot een zevental dorpen. Dan was de poging van We Like Turtles. succesvoller, want Zireael leek wel van schildpadden te houden, zo welkom waren en zijn wij. Er hebben al meerdere kleine acties op plaatsgevonden die ondertussen hebben geresulteerd in een winst van 9 dorpen via Zireael zelf en twee via hun moraalbreker Schem. Ondertussen is hun cluster al verworden tot een gatenkaas. Maar ook Planet probeerde van zich af te bijten, maar ze bleken vooralsnog niet in staat om voor chaos te zorgen bij het rustige account Chaos In Tranquility. Het was niet dat we dachten van Wow Who wat een actie, maar je moet wel altijd oppassen met een zwevende neushoorn aan je front natuurlijk. Want voor je het weet is er van die rust niet veel over en resteert er alleen nog maar chaos.
V-wK1Mf4ONtDyaKZ7m_nnc9kT5TzHPHz8jjvZixDTqNbCqWnc6-ZeGAwHLrYPQ8xPr5dEX5tiNBR5CHTc3c8GYMOB4qadMAgDN5afLZOpl2FVAo-E4cPnAthAaf6J6fSdgYp8tY1



Het ontstaan van W74 en F!x..

Maar hoe begon het ook alweer allemaal? Hoe is het gekomen dat Planet zo is GeF!xt?
Kort na de verwachtingsvolle start van wereld 73, werd 74 aangekondigd en gestart. Het zou een wereld worden waar er maar weinig zou gebeuren, want het zijn kut instellingen en de meeste spelers van niveau spelen toch al 73.

Op 7 mei 2020 is wereld 74 van start gegaan en niets bleek minder waar. De wereld bleek niet zo saai als gedacht en door de loop van de tijd zijn er toch een aantal spelers van naam en faam gekomen naar 74, sterker nog, dit vindt tot op de dag van vandaag nog plaatst. Ruim 3 weken voor de wereld aangekondigd werd, stond de prémade van F!x.. al vast. En wat een strijdlust hadden we. Helaas bij het bekend raken van de wereldinstellingen hebben sommige al aangegeven dat dit een k*t wereld ging worden, maar achteraf gezien valt het al bij al nog mee. Al snel kwamen er verschillende grote stammen. Zo had je Story!, Story., F5en, F!x. en Method a.k.a Signum.
Na geruime ontwikkeling van de wereld is de stam Planet ontstaan. Ook de stam Dawn a.k.a NAW begon een mooie opmars te maken. Na vele gevechten aan meerdere fronten, zijn de stammen 1 voor 1 van de wereld gespeeld of uit elkaar gevallen. Zo zijn er nu 2 stammen overgebleven die de eindstrijd met elkaar zullen moeten uitvechten om te zien wie er nu daadwerkelijk beter is. Zullen het de Planeet veranderaars zijn die de wereld daadwerkelijk kunnen veranderen? Of zullen het de F!xers zijn deze wereld weten te fixen?



De koude oorlog is begonnen

Een aantal weken geleden kwam het F!x. ter oren dat Planet de afspraken omtrent het account Jah Lion wilde negeren. Planet weigerde hier echter een serieuze concessie in te doen nadat wij hen ermee confronteerden. Dit was alleen enigszins mogelijk bij de stam HrlK, waarvan een aantal accounts door Planet waren uitgeschakeld. Planet wilde geen concessies doen onder het mom van F!x. doet dit en F!x. doet dat. F!x. was inderdaad allesbehalve van heilig, maar het viel in elk geval onder geen beding te vergelijken met het schenden van de afspraken omtrent Jah Lion. Na lang discussiëren, stemmen, overleggen en nog weer eens discussiëren besloot F!x. om niet akkoord te gaan met een opgelegde grens waarin vrijwel geen compensatie voor het schenden van de afspraken geboden werd. Waarom zouden we ook akkoord gaan met een stam die dergelijke voorstellen doet met als optie B dat men anders, middels dat account wat gestabt heeft, F!x. zou gaan clusterfucken. Plus ook de stam die terwijl men wist dat er een stemming plaatsvond die positief leek te eindigden een bom legden onder het akkoord door zelf de gesprekken te verlaten.
WMOFk4hkdjrC_DGmyNnHOQGM1M_htIyW93y30RDxc0MZqN-vxoiMlLe1eaAUpu8KPjYzIarAtowbo22o2g5HMVUbSz_26dI-twi07_P4rZ4r_YzPvvRfOsNccNxwsvPsRk5pScuP

1602715348250.png


Een blik op de toekomst

Vandaag is de dag dat de tijd van onbezorgdheid voor Planet voorbij is. Want vandaag begint de lange weg naar morgen. De dromen van F!x. komen vandaag als een vlinder vrij, niet langer in geborgenheid verborgen. Liefde zal ons leiden tot het einde met soms goede en soms slechte tijden. Ons ideaal komt steeds dichterbij en die van Planet spat uiteen wanneer ze het willen vangen.

Vandaag is dat de dag dat F!x. Planet zal tonen dat zij niet diegene zijn die kunnen dicteren hoe F!x. wel of niet moet spelen. De tijd van de grote dreigementen en woorden vooraf is voorbij. Want het is de dag dat het niet langer aankomt op woorden, maar op daden.

Vandaag is de dag dat de hoofdfinancier van het salaris van Duckje moet aantonen dat hij meer is dan een blatende met geld smijtende pp nub die zogenaamd alleen maar speelt wanneer het hem uitkomt.

1602715176471.png

Vandaag is de dag dat Laurens mag bewijzen dat Maarten Maretan onterecht is verkozen tot The Sniper.

Vandaag is de dag dat de panda's, schildpadden, Koeien en andere wilde beesten van F!x. dagelijks met de nachttrein vertrekken met als bestemming Planet land.

Vandaag is de dag dat een aantal spelers uit Planet mogen tonen dat ze geleerd hebben van hun eerdere werelden zoals 70 en dat ze nu wel succesvolle acties op poten kunnen zetten.

Vandaag is de dag dat Planet mag aantonen dat ze ook dorpen kunnen pakken zonder het verbreken van afspraken of door met een enorme overmacht op spelers met een minder niveau te klappen.

Vandaag is de dag dat er gestart zal worden met het bepalen wie de echte vechtersbazen van wereld 74 zijn. Nee niet op het Algemeen Forum, maar ingame natuurlijk. Want praatjes vullen geen gaatjes, daar zal Planet nu toch hopelijk wel achter zijn gekomen? De baasjes die liever iedereen te vriend houden, om op die manier als de Heilige Maagd Maria over te kunnen komen. Maar wanneer het puntje bij paaltje blijkt zijn ze vaak niet meer dan een Judas die achter je rug om al leugens verspreiden, meewerken met stabs of weer bezig zijn met nieuwe Recruit 2 Win plannen. Wij zijn dan ook zeer benieuwd naar wat voor een konijnen Planet hier en ingame weer uit de hoge hoed gaan toveren naar aanleiding van deze verklaring en onze ingame daden.


Vandaag is de dag dat de geschiedenis geschreven gaat worden. Zoals Winston Churchill al zei: ''History is written by the victors.''. Dus vanzelfsprekend gaan wij er van uit dat wij de schrijvers zullen zijn van deze geschiedenis.




Wat het doel is van deze verklaring spreekt voor zich. Maar sommige mensen leven soms in hun eigen wereldje en dan gaat men weer zaniken om bepaalde zaken. Hierbij willen we jullie dus veel succes wensen en er op wijzen dat wij ons met een morele oorlog bezighouden. Wanneer jullie immoreel beginnen te spelen, kunnen wij het ook. Maar wij zullen niet de stam zijn die uit zichzelf de universiteit zal gaan uppen wanneer de 66% dominantie niet is behaald, wij zullen niet de stam zijn die buiten de muren, torens en verzamelplaatsen nog meer kapot zal katapulteren, wij zullen niet de stam zijn die niet legitieme clusterfucks zal gaan pakken en wij zullen tot slot ook niet de stam zijn die zelf allianties aangaan in de vijandelijke rug van Planet. Wij hopen dat Planet zich hier ook in kan vinden zonder alle overige idiote eisen.


Let the war begin and may the best win!

y-_og6tG9LMv1Y5JvIlphom4KiHkQRlkSut6-VG4Cf02DXkEnIH0jDW9m-B9Kv-SXFwiuziS25PMAAtRS2dj_3fjwvJMY6X77P2RsYEIADWHwKYlr3OkeFjoUkBkyuZGl-vLdtIN
 
Reactiescore
37
Succes aan allen! :)

Had wel gehoopt dat het zwartmaken van stammen achterwege gelaten werd. Planet is geen heilig boontje, maar dat is F!x zeker ook niet. Dit past ook gewoon niet in een oorlogsverklaring.

Voor de rest een toffe post die ik wel kan appreciëren :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
201
en dan te bedenken dat er destijds voor iedereen van Ad een plekje binnen f!x werd beloofd indien we ons ter intern zouden afstaan.
M.a.w. zou Jamiestabs er geen problemen mee hebben om zijn eigen smeekbede niet na te komen :redface:
 
Reactiescore
743
en dan te bedenken dat er destijds voor iedereen van Ad een plekje binnen f!x werd beloofd indien we ons ter intern zouden afstaan.
M.a.w. zou Jamiestabs er geen problemen mee hebben om zijn eigen smeekbede niet na te komen :redface:
? Waar heb je het over? Iedereen die over wilden komen, zijn welkom geheten en spelen op een plaats naar keuze ;)
Dat wij jou niet meer in F!x willen, is tijdens de onderhandelingen duidelijk vermeld. Je bent en blijft een zielig stabbertje En blij dat ik ben dat we jou eruit gekegeld hebben. De sfeer was nog nooit zo goed :)
 
Reactiescore
201
gaat het al wat beter met de jamie dat je nu een beetje het engeltje komt uithengen hier :biggrin:
je hebt deze wereld bij elkaar gestabt en dat weet je maar al te goed.

Als je wil mag je bij mij eens op de bank komen liggen om eens over al die 'problemen' van je te komen praten hoor ;)
weet niet wat ik als therapeut dezer dagen mag en kan aanrekenen, maar jij weet vast wel de prijzen dus kom maar door
 
Reactiescore
743
gaat het al wat beter met de jamie dat je nu een beetje het engeltje komt uithengen hier :biggrin:
je hebt deze wereld bij elkaar gestabt en dat weet je maar al te goed.

Als je wil mag je bij mij eens op de bank komen liggen om eens over al die 'problemen' van je te komen praten hoor ;)
weet niet wat ik als therapeut dezer dagen mag en kan aanrekenen, maar jij weet vast wel de prijzen dus kom maar door
Haha een grap ben je. Ik denk dat er ondertussen niemand jou nog serieus neemt hoor.
Ik heb helemaal geen therapie nodig, jij duidelijk wel met je waanbeelden.

Ben wel eens benieuwd waar en wie ik gestabbed heb?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Haha een grap ben je. Ik denk dat er ondertussen niemand jou nog serieus neemt hoor.
Ik heb helemaal geen therapie nodig, jij duidelijk wel met je waanbeelden.

Ben wel eens benieuwd waar en wie ik gestabbed heb?

Kijk en dit scheelt er dus aan je OP. ALs je gewoon een normale respectvolle OP had gemaakt had het niet uitgenodigd voor dit soort discussies die net bevorderlijk zijn voor een leuk oorlogstopic.

Hopelijk leer je hier van.
 
Reactiescore
743
Kijk en dit scheelt er dus aan je OP. ALs je gewoon een normale respectvolle OP had gemaakt had het niet uitgenodigd voor dit soort discussies die net bevorderlijk zijn voor een leuk oorlogstopic.

Hopelijk leer je hier van.
Kijk, je feedback zal ik er in meenemen. Maar dit is een OP vanuit geheel F!x. Elk lid heeft hier zijn deel en inzeg op gehad. We hebben bewust niet diep gepraat over r2w vanuit Planet, aangezien beide stammen recruits gemaakt hebben die misschien niet altijd even nodig bleken te zijn. Enkel is de laatste fusie tussen Method en Planet helaas mss toch een stap te ver in de verkeerde richting. (Richting r2w dus)

Ik vraag me dus af waar we dan zodanig hard bashen? Het enige wat we wel aanhalen is het goedpraten van de stab omtrend Jah Lion waar tot op de dag van vandaag nog niet echt een compensatie voor gekomen is. De rest van de post is pure banter en p&p, daar zijn we toch voor gekomen. Nietwaar?

Alles wat we hierboven hebben aangehaald zijn waarheden denk ik, gevuld met wat memes (lees, plaatjes om eens mee te lachen en niet serieus te nemen) om het niet enkel tekst te laten zijn. Voor de rest is er bitter weinig gebashed naar Planet over illegale cfs, recruits in het algemeen enzovoort, puur omwille van het feit dat wij, zoals ook aangegeven in deze OP bovenaan ergens, dat wij ook niet het heilige boontje zijn. Het enige wat ik als "Bash" kan erkennen is, zoals reeds al vermeld, de stab omtrend Jah Lion. Een stab is en blijft toch een stab? Voor de rest proberen we een leuk verhaal te schetsen over hoe de 1v1 er nu aan toe gaat, vooral voor de mensen die w74 niet spelen. In dit geval heeft F!x de eerste (semi kleine) winsten weten te boeken op Planet. Ik ben benieuwd hoe Planet hierop gaat reageren namelijk.

Ik ben ervan overtuigd dat het een knetterende eindstrijd gaat worden met veel heen en weer offensiefjes en ben van mening dat de wereldafspraken zsm in orde moeten zijn, zodat we het verleden achter ons kunnen laten en gewoon elkaar van de kaart kunnen knallen met edelmannetjes.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Kijk, je feedback zal ik er in meenemen. Maar dit is een OP vanuit geheel F!x. Elk lid heeft hier zijn deel en inzeg op gehad. We hebben bewust niet diep gepraat over r2w vanuit Planet, aangezien beide stammen recruits gemaakt hebben die misschien niet altijd even nodig bleken te zijn. Enkel is de laatste fusie tussen Method en Planet helaas mss toch een stap te ver in de verkeerde richting. (Richting r2w dus)

Ik vraag me dus af waar we dan zodanig hard bashen? Het enige wat we wel aanhalen is het goedpraten van de stab omtrend Jah Lion waar tot op de dag van vandaag nog niet echt een compensatie voor gekomen is. De rest van de post is pure banter en p&p, daar zijn we toch voor gekomen. Nietwaar?

Alles wat we hierboven hebben aangehaald zijn waarheden denk ik, gevuld met wat memes (lees, plaatjes om eens mee te lachen en niet serieus te nemen) om het niet enkel tekst te laten zijn. Voor de rest is er bitter weinig gebashed naar Planet over illegale cfs, recruits in het algemeen enzovoort, puur omwille van het feit dat wij, zoals ook aangegeven in deze OP bovenaan ergens, dat wij ook niet het heilige boontje zijn. Het enige wat ik als "Bash" kan erkennen is, zoals reeds al vermeld, de stab omtrend Jah Lion. Een stab is en blijft toch een stab? Voor de rest proberen we een leuk verhaal te schetsen over hoe de 1v1 er nu aan toe gaat, vooral voor de mensen die w74 niet spelen. In dit geval heeft F!x de eerste (semi kleine) winsten weten te boeken op Planet. Ik ben benieuwd hoe Planet hierop gaat reageren namelijk.

Ik ben ervan overtuigd dat het een knetterende eindstrijd gaat worden met veel heen en weer offensiefjes en ben van mening dat de wereldafspraken zsm in orde moeten zijn, zodat we het verleden achter ons kunnen laten en gewoon elkaar van de kaart kunnen knallen met edelmannetjes.

Die zaken over heilige maagd maria en judas etc zijn gewoon wat overdreven en zorgen dat dit topic gelijk een enorm hoog toxic gehalte krijgt.
 
Reactiescore
37
Kijk, je feedback zal ik er in meenemen. Maar dit is een OP vanuit geheel F!x. Elk lid heeft hier zijn deel en inzeg op gehad. We hebben bewust niet diep gepraat over r2w vanuit Planet, aangezien beide stammen recruits gemaakt hebben die misschien niet altijd even nodig bleken te zijn. Enkel is de laatste fusie tussen Method en Planet helaas mss toch een stap te ver in de verkeerde richting. (Richting r2w dus)

Ik vraag me dus af waar we dan zodanig hard bashen? Het enige wat we wel aanhalen is het goedpraten van de stab omtrend Jah Lion waar tot op de dag van vandaag nog niet echt een compensatie voor gekomen is. De rest van de post is pure banter en p&p, daar zijn we toch voor gekomen. Nietwaar?

Alles wat we hierboven hebben aangehaald zijn waarheden denk ik, gevuld met wat memes (lees, plaatjes om eens mee te lachen en niet serieus te nemen) om het niet enkel tekst te laten zijn. Voor de rest is er bitter weinig gebashed naar Planet over illegale cfs, recruits in het algemeen enzovoort, puur omwille van het feit dat wij, zoals ook aangegeven in deze OP bovenaan ergens, dat wij ook niet het heilige boontje zijn. Het enige wat ik als "Bash" kan erkennen is, zoals reeds al vermeld, de stab omtrend Jah Lion. Een stab is en blijft toch een stab? Voor de rest proberen we een leuk verhaal te schetsen over hoe de 1v1 er nu aan toe gaat, vooral voor de mensen die w74 niet spelen. In dit geval heeft F!x de eerste (semi kleine) winsten weten te boeken op Planet. Ik ben benieuwd hoe Planet hierop gaat reageren namelijk.

Ik ben ervan overtuigd dat het een knetterende eindstrijd gaat worden met veel heen en weer offensiefjes en ben van mening dat de wereldafspraken zsm in orde moeten zijn, zodat we het verleden achter ons kunnen laten en gewoon elkaar van de kaart kunnen knallen met edelmannetjes.
Het gaat er niet om dat je niet hard hebt willen bashen? Het gaat erom dat je het toch maar weer deed. Idd je bent niet uitgebreid ingegaan op bepaalde zaken die je vermeldde, maar je had deze dan ook nooit moeten aanhalen in de eerste plaats? Je moet dan zeker ook niet verontwaardigd zijn dat je vreemde commentaren krijgt, zelfs van non w74 spelers in dit geval.
Er zijn discussiefora genoeg om te bashen op elkaar rond het juiste topic, houd je daar ook gewoon aan. Zeker als het gaat om een leuke oorlogsverklaring, waar het in dit geval dus ferm verziekt is.
 
Bovenaan