Oorlogstopic | Fix would change the planet

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
In de wereldafspraken staat niet vermeld dat dit illegaal zou zijn,( geen neutraal of bb dorp) nu is het natuurlijk in 90% van de ogen wel illegaal ook in die van mij!

daarnaast is er vanuit fix een prima voorstel gekomen om dit op te lossen, indien hier geen gehoor word gegeven vanuit planet kan ik er ook niks aan doen.

voorstel betreft

tdm/speeder gepakte cf’s (via een mb)
candice/ooa gepakte cf’s (via een mb)

ik vind het van de domme omdat er nu ineens wereldafspraken zijn we de cf’s van jah lion ineens moeten vergeten.

het zou een nette 2-2 cf deal worden wat in beide perspectieve een prima oplossing is.

daarnaast vind ik het prima om naar de andere cf’s te gaan kijken, indien beide stammen coulant worden zal dit nog wel eens een leuke wereld worden.
Oei, lijkt wel alsof de dorpen van AATP op Hrlk opeens vergeten worden? Heb al eens een voorstel gedaan om dorpen van AATP te ruilen tegen de 2 betreffende dorpen van AAO, maar daar werd geen gehoor aan gegeven? Tevens is het inderdaad geen illegaal dorp als het van een MB komt, maar als ik een MB rekruteer met dorpen achter jullie frontlijn lijkt het mij niet de bedoeling dat ik die dorpen ga internen, vind jij van wel dan?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Ik begrijp nu ook dat anderen gaan inzien dat de CFs illegaal zijn. De afspraken waren er om gedane zaken achter ons te laten @PTXgamer die cfs waren ook weer reacties op die van jullie. Als je dat blijft betrekken krijg je nooit ee neerlijke wereld.

Dus ik wil graag vragen aan @Speeder. @TimeDoesMatter om het eerlijk te houden en die dorpen terug te geven. Anders lijkt het me dat F!x intern eens de gezichten dezelfde kant op mag gaan zetten.
 
Reactiescore
742
Oei, lijkt wel alsof de dorpen van AATP op Hrlk opeens vergeten worden? Heb al eens een voorstel gedaan om dorpen van AATP te ruilen tegen de 2 betreffende dorpen van AAO, maar daar werd geen gehoor aan gegeven? Tevens is het inderdaad geen illegaal dorp, maar als ik een MB rekruteer met dorpen achter jullie frontlijn lijkt het mij niet de bedoeling dat ik die dorpen ga internen, vind jij van wel dan?

de desbetreffende mb is al mb vanaf AD dus is zeker niet gerecruit om dit uit te halen wederom weer een dom
verwijt....
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
de desbetreffende mb is al mb vanaf AD dus is zeker niet gerecruit om dit uit te halen wederom weer een dom
verwijt....
Oei, dan geef je nu dus toe dat een MB van F!X bb-dorpen edelt achter de frontlijn van Planet, niet heel netjes? :/
 
Reactiescore
37
@PTXgamer Ik vraag me af, hadden wij die 2 cf's niet gelegd gisteren, kwamen die bij GT er dan niet? Ik denk dat jullie heel bewust waren dat dit niet zo specifiek beschreven stond in de afspraken, juist zodat je ermee weg zou komen of dorpenruil mee zou kunnen forceren. Maar dit is natuurlijk maar speculatie. Just throwing some sus on red here.
 
Reactiescore
742
Oei, dan geef je nu dus toe dat een MB van F!X bb-dorpen edelt achter de frontlijn van Planet, niet heel netjes? :/

lees jij wel of doe jij dom?

deze mb is al mb sinds de accounts in AD zaten daarnaast zijn deze bb dorpen 4 maanden geleden gepakt. dat jij nog weet dat deze toen al achter de lijn van planet lagen lijkt me nogal sterk...
 

Deleted User - 487957763

Guest
Toevallig heb ik een goed geheugen en kan ik mij dat nog herinneren als de dag van gisteren!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
lees jij wel of doe jij dom?

deze mb is al mb sinds de accounts in AD zaten daarnaast zijn deze bb dorpen 4 maanden geleden gepakt. dat jij nog weet dat deze toen al achter de lijn van planet lagen lijkt me nogal sterk...
Toevallig heb ik dat net met stats uitgezocht? Ik heb een kaartje inclusief TWstats screens naar jouw leiding gestuurd, hierin stond inderdaad dat deze dorpen achter de frontlijn zijn gepakt?
 
Reactiescore
742
@PTXgamer Ik vraag me af, hadden wij die 2 cf's niet gelegd gisteren, kwamen die bij GT er dan niet? Ik denk dat jullie heel bewust waren dat dit niet zo specifiek beschreven stond in de afspraken, juist zodat je ermee weg zou komen of dorpenruil mee zou kunnen forceren. Maar dit is natuurlijk maar speculatie. Just throwing some sus on red here.

mwa, denk niet dat dat hier mee te maken heeft. Ik heb geen commentaar gezien van deze 2 cf’s daarnaast zijn ze gewoon legaal. Het gaat er meer om om mb’s van het front te krijgen zodat wat er gister is gebeurd niet nog eens gebeurd (zoals je kan begrijpen)
 
Reactiescore
385
lees jij wel of doe jij dom?

deze mb is al mb sinds de accounts in AD zaten daarnaast zijn deze bb dorpen 4 maanden geleden gepakt. dat jij nog weet dat deze toen al achter de lijn van planet lagen lijkt me nogal sterk...
De mb in kwestie vindt het zelf een naaistreek omdat er was gezegd dat die dorpen niet door F!x genomen gingen worden...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
De mb in kwestie vindt het zelf een naaistreek omdat er was gezegd dat die dorpen niet door F!x genomen gingen worden...
Ik denk gezien de bewijslast die we sinds kort hebben het echt maar verstandig is dat f!x dit zo snel mogelijk oplost haha
 
Reactiescore
742
Toevallig heb ik dat net met stats uitgezocht? Ik heb een kaartje inclusief TWstats screens naar jouw leiding gestuurd, hierin stond inderdaad dat deze dorpen achter de frontlijn zijn gepakt?

ik citeer je even ok??

maar we zouden niet janken over het verleden

ik kan ook op deze manier een discussie beginnen maar voor ons beide niet goed he?
 
Reactiescore
201
Treurig... en ik maar dorpen leegzetten in de diepe rim van fix destijds voor fix... had die beter door aao en candice laten interen.

Erg spijtige zaak dat Fix niet 1x de moeite doet om een keer een toegeving te doen.

Er wordt blijkbaar geheel vergeten dat ze bij fix ondertussen 4 stammen hebben gerekruteerd en geïnternd, ook een groot deel daarvan werden cf’s bij planet.

Wanneer dan gisteren 2 legale cf’s gepakt worden door een mb van de tegenpartij, in het cluster van de tegenpartij wordt er naar mijn inziens erg treurig op gereageerd door 2 cf’s van een mb te interen.
Iedereen is het erover eens dat dit gewoon niet de bedoeling kan zijn, en gewoon illegaal is. Laten we dan ook maar gewoon de gevolgen daarvan dragen.

Anders maar weer wereldafspraken overboord gooien, aangezien deze buiten een lap tekst op een scherm eigenlijk geen waarde hebben.


Gebruik jullie gezond verstand
 

Deleted User - 487957162

Guest
lees jij wel of doe jij dom?

deze mb is al mb sinds de accounts in AD zaten daarnaast zijn deze bb dorpen 4 maanden geleden gepakt. dat jij nog weet dat deze toen al achter de lijn van planet lagen lijkt me nogal sterk...

Dit is tevens onjuist. TDM werkte samen met deze speler (en zijn stam) tegen Panda. Het is pas officieel een MB geworden toen TDM naar Fix ging.
 
Bovenaan