Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
742
Beter hadden we vv gevraagd aan jelle, dan kon hij met eigen ogen zien hoe slecht fix aanviel... misschien kon die dan beetje bijsturen hier en daar :eek:

Heb nooit gezegd dat er slecht gedefft was, of heel goed geofft. het plan was dan ook in 10-15 min inelkaar gezet zonder er bij na te denken. Daarnaast heb jij je planet brilletje iets te strak op je koppie zitten, Beide partyen vallen op niveau -124323 aan zowel planet als fix en ik hoop dat hier snel verandering in gaat komen.

Hé, je speelt Jelle weg of je praat niet tegen Jelle.

He, rustig aan he ik ben nog niet zo goed als coruscantje

Oh Jelle, wat ben jij goed zeg. Ik wou echt dat ik minimaal 5% van jou goedheid bezat!!

Ik zie jou hier vaak op het AF he, maar wie de neuk ben je zelfs? laten we daar is mee beginnen ben wel is benieuwd
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
wat boeit het dat er niet goed gedeft is. Heb je dorpen behaald? nee.

Is er dan persé beter geofft dan gedeft? nee. Hou gewoon je mond dan. Beetje respect voor elkaar mag en kan.
Wanneer de beste post in de afgelopen pagina's afkomstig is van den Lau weet je dat er iets ernstig mis is.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Zelfs de Snipe 2019 moest het weerleggen tegen mij grootsheid. Alleen de nachwacht Ezra heeft ooit mij kunnen breken.
 
Reactiescore
2.062
Ik ben de beste

Mvg
 
Reactiescore
1.363
Zelfs de Snipe 2019 moest het weerleggen tegen mij grootsheid. Alleen de nachwacht Ezra heeft ooit mij kunnen breken.
Dude ik nachte altijd. Dus jij bent door mij gebroken, amateur. Ezzert is een ochtendspeler. Jammer knul.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.752
NOU F!X KOM MAAR OP MET JULLIE P&PKANONNEN, DIE VAN ONS ZIJN LOS ALS JULLIE HET NOG NIET HADDEN GEMERKT!!
Ik zie alleen maar fakes hier dus we maken ons geen zorgen!!!!
Onze kanonnen worden nog schoongemaakt door @We Like Hot Chicks , dan doet die ook eens wat nuttig :tongue:
 
Bovenaan