Oorlogstopic: Algemeen

Reactiescore
1.278
Mooi stuk. Weer veel actie geweest over en weer.

Jammer dat de fronbash niet slaagde op absurd. Te weinig fakes/pp-abuse en gewoon goed defwerk van absurd. Weer waardevolle lessen voor de volgende massa.

Buiten dit een enorm geslaagde massa, Wurm kon het aantal edels totaal niet verwerkt krijgen en dit resulteerde in weinig snipes, veel gemiste dodges en recaps die laat op gang kwamen. (Liepen vaak 2 tot 3 uur zelfs) Toen na het binnenkomen van de eerste dorpen bij wurm de frontbash ook nog is slaagde was het natuurlijk helemaal pret.

Benieuwd hoe Imago zich hieruit gaat herpakken.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Leuke post, kleine kanttekening, de cijfers van AIE moeten er imo ook in gezien deze stam Spread gerelateerd is.
Eens zal deze de volgende keer weer meenemen. Had de statistieken bekeken en zag dat er deze week niks overgenomen was bij beide zijdes op Vikanov na vandaar dat die er los bij zit. Tnx voor de tip :D
 

DeletedUser69389

Guest
Aangezien de vorige post veel positieve reacties kreeg zal ik proberen na elke serieuze aanval een (korte) samenvatting te geven. Nadat de vorige massa op Imago een feestknaller was zijn we ditmaal gaan plannen op de andere vijand die onze stam (Spread) kent. Weeral zal ik vanuit een Spread perspectief de massa’s bespreken die wij deze week ontvangen en uitgedeeld hebben.

De massa vanuit Spreads zijde op Pit. werd geplanned door de mannen van de groenen knuppels het Kratje Grolsch. Vanuit Spread was dit de eerste keer dat wij Pit konden testen gezien de NAP van Kratje nu eindelijk verlopen was. Targets waren de accounts Wurm2.0 en Absurd.

Bekijk bijlage 22731

25-08 Another Core massa + de eerste slag van Pit

Voor ik verder praat over onze eigen massa wil ik eerst een kleine terugblik doen naar de gecombineerde massa vanuit Pit & Imago op de accounts Noo-Noo de Stofzuiger, The Alcoholic Dream, Savior of the North en Kratje Grolsch. Waarbij vooral de accounts TAD en Kratje getarget werden. Vooral bij TAD werden er klappen gevangen gelukkig waren de buren actief mee aan het recappen. Dit geeft wel de grappige situatie waarbij de accounts NTD, TAD en Savior een front lijken te delen met zijn 3e.

De verwachting binnen Spread was al dat Imago weeral de core zou focussen en daarom stapte Rik van Noo-Noo tijdelijk over naar het lamballen account TAD tussen die stel professionele katerpiraten past onze Rik precies. Voorbereiding zat al met al wel goed aan onze zijde. Achteraf hadden we beter TAD iets dikker gestacked. Wat ons wel verbaasde was dat Honing niet eens fakes ontving en daarom zijn deff eens kon uitzetten in plaats van stacks ontvangen.

Al met al vielen de verliezen over de gehele dag wel mee en was de voorbereiding ditmaal wel redelijk op orde aan onze kant. Zoals af te lezen uit de statistieken moesten wij een verlies noteren van 8 dorpen op de 25ste. Redelijk te overzien echter zullen de cf’s die momenteel liggen bij TAD ons wellicht nog wel parten gaan spelen. Met het aantal edels dat er binnengekomen zijn denk ik dat er prima gedeffed is vanuit Spread.

Bekijk bijlage 22739

26-08 Clapback op Pit

De dag dat onze massa aankwam. Doordat we dag ervoor een massa tegen kregen liep het een en ander niet helemaal goed. Zeker 2000 bevelen hebben de deur niet verlaten en dit zorgde voor wat frustratie bij een enkeling. Vooral Absurd kreeg minder fakes dan de bedoeling was. Uiteindelijk kan je maar 1 ding doen en dat is het beste er van maken.

Absurd deffte de massa vrijwel vlekkeloos en had strakke recaps en dikke snipes gezet. Op 1 dorp werd het nog even spannend in de recap war met Oelewapper, maar ook deze kwam terug binnen. Complimenten voor het deffwerk en hopelijk voor ons kunnen we de volgende ronde meer winsten boeken op jullie account.

Gelukkig voor ons was er nog een tweede target waar Spread op liep. De worm kreeg namelijk ook bezoek van een aantal accounts. De alcoholisten van Vikanov onder de VV van de Stofzuiger waar onze Mocro Junior weer bezig was, het machtige Kratje en het Calamiteitenfonds kwamen op bezoek. Dit liet de eerste uren al dikke groeven achter in het cluster van Wurmpie. Toen vanaf 19:00 ook de frontbash aankwam werd het feest pas echt compleet.

Van horen zeggen heb ik wat sfeer beelden ontvangen van hoe Wurmpie erbij zat voor en na de edelspam aankomst.

Wurmpie die de edels aan het snipen is.
Bekijk bijlage 22734

Wurmpie die de edels ziet aankomen
Bekijk bijlage 22735

Op dezelfde dag was er door team QQ een blitz gepland op de BG in de westrim van Imago. De stam VANS kreeg de Anarchisten op bezoek die samen met QQ een short range aanval geplanned hadden. De speler Lionhart was het slachtoffer hiervan en moest flinke verliezen incasseren. Door de successen oost en west mochten we weeral een dik resultaat teboek zetten, na dag 1 konden we een score van +41 overleggen terwijl Imago ook nog aan het doordrukken was op het account TAD. Doordat er weinig clears verloren waren gegaan en de front accounts expres een lading clears mochten achterhouden konden we de day after nog flink doordrukken.

Bekijk bijlage 22738

27-08 Rip Wurm2.0

De dag na de massa kreeg het account Wurm weeral flinke klappen ditmaal vooral van account Kratje dat met de groene knuppels flink aan het maaien was in het “cluster” van wurm. Het woord cluster heb ik tussenhaakjes gezet aangezien hier al weinig van over was de tweede dag en na de tweede dag is het jump cluster dat Wurm had voor 90% weggevaagd en ligt nu het jump cluster van The Night Pharmancy op een eilandje. Hoe dat zich zal ontwikkelen zal in de komende weken duidelijk worden.

Rip Wurm2.0 27-08-2020 never forget
Bekijk bijlage 22736

29-08 Kleine recap
Het was weer een drukke week voor beide zijdes waarbij beiden winsten en verliezen konden noteren op verschillende accounts. Wat vooral opvalt zijn de plekken waar de massa’s gefocust worden. Waarbij Spread vooral de flanken onder vuur neemt is het Imago + Pit dat vooral de core de focus lijkt te geven. Onderstaand nog even de week cijfers weergegeven wat een score van +71 schetst voor Spread tegenover haar vijanden. Momenteel loopt er vanuit Spread weer een wave op Imago & Pit. later deze week een update over het verloop van die aanval.

Bekijk bijlage 22737
Likes geiler. Lekkere samenvatting van je. Goed gedaan Vlindertje van me.
 

DeletedUser79458

Guest
Hoop dat Imago zich nog kan herpakken. Zelf heb ik hier een heel hard hoofd in maar we zullen zien.
 

DeletedUser79458

Guest
Dat jullie gewoon doorgaan met het spelletje spelen? De zogenaamde TW Elite speelt binnen Imago, die als ervaren rotten zullen vast wel voor hetere vuren gestaan hebben.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.363
Reactiescore
742
Ben je weer runnen, omdat ik nu voor de 3rde keer van jou gewonnen heb Jelle?

nou nou onze 1c spam held is weer hier hoor...

runnen wil ik het niet echt noemen, heb de massa op guided solo moeten deffen helaas. Rond uurtje of 6 half 7 moest ik even weg ik vroeg vv maarja dan kun je in imago lang wachten helaas. Ik kwam rond uurtje of half 8 terug en toen was ik al voor veel dodges te laat en was ik veel troepen kwijt 0 dorpen tho, ik keek even naar links en helemaal naar rechts en dat was zeg maar een wurm 2.0 praktijk op beide kanten.

ik had dus 2 keuze’s of door blijven gaan en de verliezen minimaal houden, wat zelfs na het stoppen nog redelijk is geluk? -15 rond een uurtje of 10 met nog enkele recaps lopende (nadat ik gestopt was om 6/half 7), of de handoek in de ring gooien(runnen?) wetende dat ik volgende week weer een massa kan ontvangen waar mijn front wss 2x zo groot zal zijn met 1 of 2 meer fronters meer, heb ik inderdaad voor de makkelijke uitweg gekozen.

massa zat prima in elkaar, het beruchte edelspammen met 3(4) accounts is gewoon zwaar op zoon front als guided had/heeft. De times waren ook gewoon prima 90% zat onder de 20ms door het T timen en dat helpt niet echt. Als je als deffer zoon 200 losse edels moet snipen op minder dan 20ms binnen 2 uur is gewoon heel intensief en als je al meer dan 9 uur aan een stuk achter een pc zit heb heb niet de beste times meer. Toch vond ik het niet zo heel slecht gaan (tegen over de rest) heb het nog best weten te beperken.

het edelspammen word met de wereld gewoon erger, die klote events helpen ook niet en dat script dat je gs kan boosten naar de rest ook niet. Word tijd dat inno dat is inziet en komt met goede instellingen zoals een toren die geen edels kan zien, boerlimiet, kerk, pakketjes

ik heb dus idd de makkelijkste keuze genomen wetende dat imago niet heel actief was en mijn front zou verdubbelen

dus chrissie? 1-1?
w68 zat ik notabene in je stam
w72 niet eens gespeeld?
w69 heb ik gewonnen? of telt die ineens niet?
 
Reactiescore
1.363
nou nou onze 1c spam held is weer hier hoor...

runnen wil ik het niet echt noemen, heb de massa op guided solo moeten deffen helaas. Rond uurtje of 6 half 7 moest ik even weg ik vroeg vv maarja dan kun je in imago lang wachten helaas. Ik kwam rond uurtje of half 8 terug en toen was ik al voor veel dodges te laat en was ik veel troepen kwijt 0 dorpen tho, ik keek even naar links en helemaal naar rechts en dat was zeg maar een wurm 2.0 praktijk op beide kanten.

ik had dus 2 keuze’s of door blijven gaan en de verliezen minimaal houden, wat zelfs na het stoppen nog redelijk is geluk? -15 rond een uurtje of 10 met nog enkele recaps lopende (nadat ik gestopt was om 6/half 7), of de handoek in de ring gooien(runnen?) wetende dat ik volgende week weer een massa kan ontvangen waar mijn front wss 2x zo groot zal zijn met 1 of 2 meer fronters meer, heb ik inderdaad voor de makkelijke uitweg gekozen.

massa zat prima in elkaar, het beruchte edelspammen met 3(4) accounts is gewoon zwaar op zoon front als guided had/heeft. De times waren ook gewoon prima 90% zat onder de 20ms door het T timen en dat helpt niet echt. Als je als deffer zoon 200 losse edels moet snipen op minder dan 20ms binnen 2 uur is gewoon heel intensief en als je al meer dan 9 uur aan een stuk achter een pc zit heb heb niet de beste times meer. Toch vond ik het niet zo heel slecht gaan (tegen over de rest) heb het nog best weten te beperken.

het edelspammen word met de wereld gewoon erger, die klote events helpen ook niet en dat script dat je gs kan boosten naar de rest ook niet. Word tijd dat inno dat is inziet en komt met goede instellingen zoals een toren die geen edels kan zien, boerlimiet, kerk, pakketjes

ik heb dus idd de makkelijkste keuze genomen wetende dat imago niet heel actief was en mijn front zou verdubbelen

dus chrissie? 1-1?
w68 zat ik notabene in je stam
w72 niet eens gespeeld?
w69 heb ik gewonnen? of telt die ineens niet?
W72 speelde jij zuidelijk van mij ;).
W68 heb ik persoonlijk voordat je bij mij in de stam zat gedeft.
W73 win ik lekker :D.
En w69 heb je idd gewonnen.
2,5-1 dus :)
 
Bovenaan