Oorlogstopic: Algemeen

Reactiescore
1.752
Heel fijn @rikkert1234 dat je hier het gesprek over wil opstarten! Ben er een weekje tussenuit geweest dus kijk uit naar een mooie post over de eerste aanvallen om weer wat op de hoogte te zijn :)

En uiteraard succes aan iedereen die betrokken is :p
 
Reactiescore
1.367
Moet je pit niet vergeten bij imago te zetten
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Is toch een NAP nog tussen Spread en Pit: zou dus niks aan de stats veranderen. Het enige wat het zou doen is het een vertekend beeld geven doordat in die regio dorpen uitgewisseld worden.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Heel fijn @rikkert1234 dat je hier het gesprek over wil opstarten! Ben er een weekje tussenuit geweest dus kijk uit naar een mooie post over de eerste aanvallen om weer wat op de hoogte te zijn :)

En uiteraard succes aan iedereen die betrokken is :p

Haha dankje! Helaas blijkbaar wel weinig animo voor :( In mijn ogen heeft Imago prima winsten geboekt, vooral met de NAP tussen Spread en Pit.
 
Reactiescore
603
Denk zelf dat het ook een prima eerste massa was hoor, ben heel erg benieuwd naar het vervolg van deze oorlog.

Ben benieuwd naar morgen :O zal veel bepalend zijn voor beide partijen
 
Reactiescore
1.148
Prima opgezette massa. Complimenten.
 
Reactiescore
447
@dialgaman Waren jullie overtuigd van de fake op collationem? Want er stonden toch een paar serieuze stacks daar, zou graag weten of je het verwacht had
 
Reactiescore
735
Prima massa, veel activiteit aan beide kanten maar heeft wel het nadeel van de wereldinstellingen en events aangetoond. Dat hebben we zeer onderschat :) tot de volgende :D
En dan doel je op het aantal edels? Ik zie afgelopen week een zeer matige groei van alle edelaars deze massa, oftewel een easy mogelijkheid om een zooi edels te sparen, dat heeft volgens mij niets met events te maken :)

Edit: dat het goudmuntenysteem hieraan bijdraagt ben ik zeker met je eens, maar dat lijkt me niets nieuws om nog te onderschatten
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81766

Guest
Zag er meer naar uit dat er met beide benen door verschillende accounts is ingetrapt in een fake wave waardoor zij de werkelijk gevaarlijke accounts (TLDR, CABBAGE) niet de steun hebben gegeven die ze blijkbaar nodig zouden hebben.
 
Reactiescore
1.542
Denk dat we het allemaal wel eens zijn dat Barnie gewoon de beste speler is van w73. Niet te kloppen op defensief gebied en ook nog eens offensief zeer sterk! wie wil nou niet zo'n legende in de stam. De geruchten gaan zelfs dat Barnie Anarchist en QQEEZZ gaat internen.
 
Reactiescore
972
En dan doel je op het aantal edels? Ik zie afgelopen week een zeer matige groei van alle edelaars deze massa, oftewel een easy mogelijkheid om een zooi edels te sparen, dat heeft volgens mij niets met events te maken :)

Edit: dat het goudmuntenysteem hieraan bijdraagt ben ik zeker met je eens, maar dat lijkt me niets nieuws om nog te onderschatten

Hij doelt op meerdere factoren. Ik zal als ik tijd heb een keer een post daarover maken, niet als sneer richting Spread, maar om het manko van het hedendaagse TW bloot te leggen. Ik denk dat de goede massa van vandaag daar eindelijk op zeer goede wijze beeld van geeft.

Eerst is er een hoop werk aan de winkel voor Imago!
 
Reactiescore
2.062
Hij doelt op meerdere factoren. Ik zal als ik tijd heb een keer een post daarover maken, niet als sneer richting Spread, maar om het manko van het hedendaagse TW bloot te leggen. Ik denk dat de goede massa van vandaag daar eindelijk op zeer goede wijze beeld van geeft.

Eerst is er een hoop werk aan de winkel voor Imago!

Wel mee eens, de edelspam methode op TW is door de ridder (niet actief op deze wereld gelukkig) en de event abuse + scripts die GS sturen naar stamgenoten met Vlaggenbooster echt OP geworden.

Echter hebben beide kanten hier voordelen aan
 
Reactiescore
1.853
Prima massa, Spread. Chapeau! Ben benieuwd naar je stukje, Ezra. :smile:

Edit: dat het goudmuntenysteem hieraan bijdraagt ben ik zeker met je eens, maar dat lijkt me niets nieuws om nog te onderschatten
Klopt hoor, maar betrap me er zelf wel op dat ik me vaak toch nog verbaas. Afgelopen event was ook bizar. Hebben met Colla dat event niet actief gespeeld, maar daar hebben we toch wel wat misgelopen.. Dus klopt inderdaad dat iedereen op papier gelijke kansen heeft, maar in de praktijk is dit toch vaak anders. Ligt overigens niet aan Spread.
 
Bovenaan