Oorlogstopic: Algemeen

Reactiescore
2.444
Update: Wereld vs Spread.

Pit vecht tegen een grotere overmacht dan Spread dat doet hoor ;). Maar al met al een druk dagje op W73, de tijd niet om een hele lange update te schrijven dus bij deze een korte.

Vanochtend hebben POV en Pit gezamenlijk een massa uitgevoerd tegen Spread, hierbij zijn bij zowel 'The Fart Bomber' als bij 'Oelewapper' vervelende cf's gepakt door Pit en POV, doordat er bij beide accounts over het front heen is gesprongen. Over het algemeen is er redelijk net verdedigd maar op deze wereld zouden zo'n cf's niet mogen gebeuren, nou lijkt 'Oelewapper' zich goed te herpakken en lijkt het erop dat het merendeel van de dorpen herpakt gaat worden. Bij 'The Fart Bomber' is dat echter niet het geval en kunnen we over het algemeen spreken van een redelijk succesvolle massa.

In het zuiden van de wereld werd gisteren duidelijk dat er een massa kwam op het zuidelijke deel van Pit vanuit een aantal Imago spelers. De massa had voor Pit een vervelende timing en heeft geleid tot een aanzienlijk dorpen verlies. Hoewel de massa een vervelende timing had in combinatie met onze eigen massa op Spread, is het dorpenverlies geheel aan ons eigen presteren te wijten en was enig dorpenverlies dan ook compleet onnodig. Wat dat betreft heeft de massa ook een voordeel, het heeft ons bij een relatief kleine massa laten zien dat we een hoop te verbeteren hebben en daar gaan we dan ook mee aan de slag de komende periode. Ook hier kunnen we helaas spreken van een succesvolle massa al dan niet voor Pit.

Al met al een toffe week op W73 met massa's over de gehele wereld, hopelijk zet dit de komende maanden zo door.
 
Reactiescore
416
Vandaag een leuke dag achter de rug voor team spread

Naar een paar daagjes flink plannen door melvin de 10tonner , werd er besloten om even een aftastmassa optestellen richting het pov gebied.
de inventaris werd aangevraagd door melvin maar antwoorden van accouts bleven lang uit naar nog maar een gooi naar de accounts kwamen daar de aantallen
Sommige accounts gaven wel 5 nukes op omdat ze liever de rim onschadelijk wouden maken (foei duimhoofd) naar eindelijk een datum gepland te hebben was de verstuurtijd aangebroken , veel accounts kwamen langzaam op dreef aangezien dit toch een aftastmassa werd dus werd het gooien door vele ook niet serieus genomen tot ergenis bij de overige stamleden.
Naar.alles verstuurd te hebben en de manschappen op pad gingen om de love the spreaden kwam de aankomstdag vandaag aan.
Vele troepen kwamen volle dorpen tegen en vele dorpjes werde door de noblemannen omgepraat. Al met al een mooi dagje spread the love


Wel even respect naar pov ze hebben geprobeerd er wat van te maken
Love voor de strijders

Dankjewel voor de respect, het was mij een dagje gisteren zeg poeh.
Een Aftastmassa, haha goeie xD even wat cijfers over wat een aftastmassa dan inhoud voor context naar de rest.
Dit zijn grove schattingen, niet heel specifiek geteld, alleen wat er ongeveer gemeld is over de dag heen.

Mijn cijfers:
- Totaal inc's: circa 2000
- Op z'n piek: circa 1500
- Aantal edels: circa 200 (los van recaps)
- Duur aanval: Zaterdag t/m vandaag

Dan de stam:
- Totaal inc's: circa 6000-8000
- Op z'n piek: circa 6000
- Aantal edels: circa 500

Normaliter verwacht je een fake/real ratio waarin de fakes overstemmen, ik kan zeggen dat dat niet het geval was dit keer en dat er op z'n minst een 50/50 verhouding bestond (zo voelde het althans ;P)

Vond dit de vorige keer hele mooie overzichtelijke post. Heb je eventueel morgen tijd om er nog zo een te maken?

En je hebt helemaal gelijk, vraagt en gij zal krijgen
In het kader van sportiviteit en omdat het beter is om een voorbeeld te zetten die tegen de stroming ingaat dan uit gemak meegaan met de stroming bergafwaarts volgt hier een post zoals dat toen ongeveer gedaan is.

Zaterdag begonnen de inc's te komen voor veel van ons, het ging non-stop door t/m maandagochtend en taggen was alleen al een uitdaging. Iedereen kreeg aanvallen binnen, maar het was overduidelijk dat er 3 doelen de meeste potentie hadden: Oilsjt, TimeDoesMatter en ik. De statistieken laten uiteraard zien dat TDM en ik de hoofddoelen waren waarbij TDM het het zwaarste te verduren heeft gekregen.

De massa was goed opgezet en er zat duidelijk veel voorwerk in, dus chapeau voor de 10tonner, mooie massa ;)

Natuurlijk was dit een beetje hetzelfde verhaal als de grote boze wolf en de biggetjes in een hutje van stro, wanneer heel Spread K44 (Plus alle hulpjes in de proxy/zuster stammen) op mij gaat en heel Spread K45/55 (waarvan 2 in de top van de lijst) op TDM hebben we te maken met een oneerlijke ratio waardoor behoudt van dorpen uitgesloten is. Maakte het niet minder leuk en uitdagend om er wat mee te doen, en waar mogelijk hebben wij geblockt, gedododged, gesniped en uiteindelijk ge-recapped. In mijn geval leek het er even op dat het met minimale schade beperkt kon blijven maar inmiddels komt deel 2 van de massa al binnen (en als ik de cijfers mag geloven was deel 1 niet een aftastmassa maar hebben jullie behoorlijk wat kruit geschoten)

TDM met 1,7 mil verslagen tegenstanders en ik met 700k, dan hebben we nog niet eens gekeken naar de rest van de stam die niet gespaard bleef en zelfs dieper in de achterhoede waar clears gedropt werden op dorpen van TDM en mij, maar ook de kleinere spelers.

De timing kwam ook op een heel slecht moment, mijn co-speler zat in het vliegtuig naar Dubai en TDM zit momenteel op de Kaaimaneilanden waar internet nog wel eens uitvalt evenals het stroomnetwerk. Dus beiden spelers hebben 90% helemaal solo gedaan en moesten dit doen zonder vangnet en dat is ook terug te zien in de resultaten.

Desalniettemin ben ik trots op mijn team hoe wij het gedaan hebben in deze omstandigheden, en kan ik met geheven hoofd zeggen dat we ons best gedaan hebben. Zoals al in eerdere posts gezegd is hebben we met minimale assistentie van buitenaf gewerkt (s'nachts wat tag VV, en overdag misschien een uurtje hier en daar omdat er gegeten moet worden of aan persoonlijke hygiëne gedaan moet worden)

Aan de eindstreep een shitload aan ODD voor ons en waarschijnlijk een ODA bom voor Spread, heel veel dorpen gepakt aan het front, en ook een aantal killing CF's waarvan veel in TDM en sinds vandaag een flink wat in mijn cluster. Je kan wel stellen dat dit er natuurlijk aan zat te komen en dat het onvermijdelijk was dat er zoiets groots ging komen gezien de lange adem die ervoor plaatsvond.

Overigens hebben de mannen van Spread en ik vaak contact, ook zonder TW gerelateerde onderwerpen en gewoon casual kletsen, we hebben daar ook flink wat botsingen gehad maar uiteindelijk kunnen we gewoon nog met elkaar door een deur xD

ik snap dat de opmerking die eerder gemaakt is als grapje bedoeld werd maar tis natuurlijk wel een gevalletje van natrappen =P gelukkig dat TDM het niet gelezen heeft ;P

Eindconclusie:
- Spread heeft een mooi staaltje planning neergezet en laten zien wat ze kunnen
- Jammer dat jullie voor de kleinste stam gaan i.p.v. iemand je eigen formaat zoals Pit en Imago in de afgelopen weken gedaan hebben, maar ik snap dat je voor de route van de minste weerstand kiest.
- Flinke verliezen aan onze kant, maar terecht want overmacht was in het spel. Denk dat de teller na gisteren op 25 a 30 dorpen stond in totaal.
- Maar als ik een beetje een inschattingsvermogen heb, is er flink betaald voor deze overwinning (tegen 2mil eenheden verslagen als verdediger dus ik mag aannemen dat het nu wat krapper is met de clears xD)

POV verdient om heel eerlijk te zijn alle respect van de wereld. Ze hebben ervoor gekozen geen stam switches te doen met hun partners Imago/Pit, dus volledig op eigen deff gedaan. Zo ver mij bekend is heeft POV geen externe hulp gehad doormiddel van VV’s. Dit dorpsverlies zat er gewoon aan te komen aangezien wij van Spread stuk groter zijn.

Pluim voor alle inzet van de mensen uit POV. Heb me zeer vermaakt vandaag.

Vele dank, wij vonden het ook leuk =D maar t was me een heftige uitdaging.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
735
Leuk stukje Maarten, thanks! De teller vd dorpen staat wel wat hoger dan je inschatting overigens, de rest vd cijfers klopt aardig denk ik :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hele mooie post Maarten. Vind het jammer dat je jullie dan bestempeld als de route met minste weerstand...

Gezien locatie Time tov Fart is die save gewoon brood nodig, tevens jullie nauwe samenwerking met Imago maakt het gewoon 100% een waardige opponent. Ook het defensiefe percentage is extreem hoog bij jullie.

Op die post van Noobteam die je quote na zijn er ook veel lof trompet post naar jullie geweest, laat die je aub ook opvallen ;)

Edit; die dorpen teller ging eerder toch naar de 55 oid maat haha :p
 
Reactiescore
1.139
Laat ik beginnen met mooie post niets dan respect.
- Jammer dat jullie voor de kleinste stam gaan i.p.v. iemand je eigen formaat zoals Pit en Imago in de afgelopen weken gedaan hebben, maar ik snap dat je

Alleen dit stukje is gewoon omdat zowel voor de fronten van ons als het feit dat op dit moment eigenlijk POV de stam is die enkel op ons foccused en pit en imago ook nog op elkaar bezig zijn dus inplaats van het een 2 vs 1 vs 1 maken we er op deze manier een 1 vs 1 vs 1 van :)
 
Reactiescore
166
Dankjewel voor de respect, het was mij een dagje gisteren zeg poeh.
Een Aftastmassa, haha goeie xD even wat cijfers over wat een aftastmassa dan inhoud voor context naar de rest.
Dit zijn grove schattingen, niet heel specifiek geteld, alleen wat er ongeveer gemeld is over de dag heen.

Mijn cijfers:
- Totaal inc's: circa 2000
- Op z'n piek: circa 1500
- Aantal edels: circa 200 (los van recaps)
- Duur aanval: Zaterdag t/m vandaag

Dan de stam:
- Totaal inc's: circa 6000-8000
- Op z'n piek: circa 6000
- Aantal edels: circa 500

Normaliter verwacht je een fake/real ratio waarin de fakes overstemmen, ik kan zeggen dat dat niet het geval was dit keer en dat er op z'n minst een 50/50 verhouding bestond (zo voelde het althans ;P)



En je hebt helemaal gelijk, vraagt en gij zal krijgen
In het kader van sportiviteit en omdat het beter is om een voorbeeld te zetten die tegen de stroming ingaat dan uit gemak meegaan met de stroming bergafwaarts volgt hier een post zoals dat toen ongeveer gedaan is.

Zaterdag begonnen de inc's te komen voor veel van ons, het ging non-stop door t/m maandagochtend en taggen was alleen al een uitdaging. Iedereen kreeg aanvallen binnen, maar het was overduidelijk dat er 3 doelen de meeste potentie hadden: Oilsjt, TimeDoesMatter en ik. De statistieken laten uiteraard zien dat TDM en ik de hoofddoelen waren waarbij TDM het het zwaarste te verduren heeft gekregen.

De massa was goed opgezet en er zat duidelijk veel voorwerk in, dus chapeau voor de 10tonner, mooie massa ;)

Natuurlijk was dit een beetje hetzelfde verhaal als de grote boze wolf en de biggetjes in een hutje van stro, wanneer heel Spread K44 (Plus alle hulpjes in de proxy/zuster stammen) op mij gaat en heel Spread K45/55 (waarvan 2 in de top van de lijst) op TDM hebben we te maken met een oneerlijke ratio waardoor behoudt van dorpen uitgesloten is. Maakte het niet minder leuk en uitdagend om er wat mee te doen, en waar mogelijk hebben wij geblockt, gedododged, gesniped en uiteindelijk ge-recapped. In mijn geval leek het er even op dat het met minimale schade beperkt kon blijven maar inmiddels komt deel 2 van de massa al binnen (en als ik de cijfers mag geloven was deel 1 niet een aftastmassa maar hebben jullie behoorlijk wat kruit geschoten)

TDM met 1,7 mil verslagen tegenstanders en ik met 700k, dan hebben we nog niet eens gekeken naar de rest van de stam die niet gespaard bleef en zelfs dieper in de achterhoede waar clears gedropt werden op dorpen van TDM en mij, maar ook de kleinere spelers.

De timing kwam ook op een heel slecht moment, mijn co-speler zat in het vliegtuig naar Dubai en TDM zit momenteel op de Kaaimaneilanden waar internet nog wel eens uitvalt evenals het stroomnetwerk. Dus beiden spelers hebben 90% helemaal solo gedaan en moesten dit doen zonder vangnet en dat is ook terug te zien in de resultaten.

Desalniettemin ben ik trots op mijn team hoe wij het gedaan hebben in deze omstandigheden, en kan ik met geheven hoofd zeggen dat we ons best gedaan hebben. Zoals al in eerdere posts gezegd is hebben we met minimale assistentie van buitenaf gewerkt (s'nachts wat tag VV, en overdag misschien een uurtje hier en daar omdat er gegeten moet worden of aan persoonlijke hygiëne gedaan moet worden)

Aan de eindstreep een shitload aan ODD voor ons en waarschijnlijk een ODA bom voor Spread, heel veel dorpen gepakt aan het front, en ook een aantal killing CF's waarvan veel in TDM en sinds vandaag een flink wat in mijn cluster. Je kan wel stellen dat dit er natuurlijk aan zat te komen en dat het onvermijdelijk was dat er zoiets groots ging komen gezien de lange adem die ervoor plaatsvond.

Overigens hebben de mannen van Spread en ik vaak contact, ook zonder TW gerelateerde onderwerpen en gewoon casual kletsen, we hebben daar ook flink wat botsingen gehad maar uiteindelijk kunnen we gewoon nog met elkaar door een deur xD

ik snap dat de opmerking die eerder gemaakt is als grapje bedoeld werd maar tis natuurlijk wel een gevalletje van natrappen =P gelukkig dat TDM het niet gelezen heeft ;P

Eindconclusie:
- Spread heeft een mooi staaltje planning neergezet en laten zien wat ze kunnen
- Jammer dat jullie voor de kleinste stam gaan i.p.v. iemand je eigen formaat zoals Pit en Imago in de afgelopen weken gedaan hebben, maar ik snap dat je voor de route van de minste weerstand kiest.
- Flinke verliezen aan onze kant, maar terecht want overmacht was in het spel. Denk dat de teller na gisteren op 25 a 30 dorpen stond in totaal.
- Maar als ik een beetje een inschattingsvermogen heb, is er flink betaald voor deze overwinning (tegen 2mil eenheden verslagen als verdediger dus ik mag aannemen dat het nu wat krapper is met de clears xD)



Vele dank, wij vonden het ook leuk =D maar t was me een heftige uitdaging.
Mooie post! Wil toch ff een compliment geven dat de spelers niet volledig in de armen van imago zijn gaan rennen!

Ze hebben toch ruggengraat getoond en zoveel mogelijk zelf gedaan, iets wat ik zelf niet had verwacht.

Respect boys!
 
Reactiescore
1.367
Hele mooie post Maarten. Vind het jammer dat je jullie dan bestempeld als de route met minste weerstand...

Gezien locatie Time tov Fart is die save gewoon brood nodig, tevens jullie nauwe samenwerking met Imago maakt het gewoon 100% een waardige opponent. Ook het defensiefe percentage is extreem hoog bij jullie.

Op die post van Noobteam die je quote na zijn er ook veel lof trompet post naar jullie geweest, laat die je aub ook opvallen ;)

Edit; die dorpen teller ging eerder toch naar de 55 oid maat haha :p

Probleem is dat je buiten de stam niet kunt ossen.
Als er dan met zon grote overmacht op pov geknald word... Spread was 4x zo groot, zeker met mbs erbij. Ik gok een 50/50 off def verhouding, zoals op meeste werelden. 1000-1500 offjes (spread groeit rap dus niet alles zal vol zijn). Gaan we ervan uit dat pov 75% defensief speelt. 450-500 defjes.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Probleem is dat je buiten de stam niet kunt ossen.
Als er dan met zon grote overmacht op pov geknald word... Spread was 4x zo groot, zeker met mbs erbij. Ik gok een 50/50 off def verhouding, zoals op meeste werelden. 1000-1500 offjes (spread groeit rap dus niet alles zal vol zijn). Gaan we ervan uit dat pov 75% defensief speelt. 450-500 defjes.

Overmacht was het sowieso ja.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Vele dank, wij vonden het ook leuk =D maar t was me een heftige uitdaging.

Mooie post Maarten. Zie op je profiel dat je 2 mede spelers hebt, jammer dat die andere die niet in het vliegtuig zat het dan ook laat afweten. Niks meer dan lof voor hoe jullie je gemanifisteerd hebben. Zoals hierboven aangegeven POV was gewoon het meest logische target. Er liggen maar beperkt aantal fronters aan Imago en Pit terwijl POV bijna de hele stam met edels kan lopen, in onze situatie had je wel hetzelfde gedaan maar ik snap dat het zuur overkomt voor jou.
 
Reactiescore
416
Hele mooie post Maarten. Vind het jammer dat je jullie dan bestempeld als de route met minste weerstand...

Gezien locatie Time tov Fart is die save gewoon brood nodig, tevens jullie nauwe samenwerking met Imago maakt het gewoon 100% een waardige opponent. Ook het defensiefe percentage is extreem hoog bij jullie.

Op die post van Noobteam die je quote na zijn er ook veel lof trompet post naar jullie geweest, laat die je aub ook opvallen ;)

Edit; die dorpen teller ging eerder toch naar de 55 oid maat haha :p

Haha, dat is onderdeel van het push&pull spelletje en vergeleken met sommige provocaties denk ik de meest zachte manier xD
Feit is wel dat POV voor jullie de minste weerstand was, zeker gezien wij niet naar Imago en pit zijn gerend voor hulp, maar ja inderdaad jullie hebben te maken met een "Me vs. The World" situatie en daarin moet je gebruik maken van de zwakste schakel, en dat was POV al hele lange tijd.

Dus naar mijn mening niet een foutieve opmerking, maar uiteraard bedoeld om nog een beetje tegengas te geven ;P
Maar dat kan jij toch wel hebben Valentijn =)

Edit; die dorpen teller ging eerder toch naar de 55 oid maat haha :p

Ja sinds vanochtend wel, gisteravond sloot ik af met 5-7 verliezen en TDM dacht ik 15-20 verliezen. Dus ik denk dat 25-30 een goede indicatie voor gister t/m NB is hoor.

Mooie post Maarten. Zie op je profiel dat je 2 mede spelers hebt, jammer dat die andere die niet in het vliegtuig zat het dan ook laat afweten. Niks meer dan lof voor hoe jullie je gemanifisteerd hebben. Zoals hierboven aangegeven POV was gewoon het meest logische target. Er liggen maar beperkt aantal fronters aan Imago en Pit terwijl POV bijna de hele stam met edels kan lopen, in onze situatie had je wel hetzelfde gedaan maar ik snap dat het zuur overkomt voor jou.

Klopt, beiden zijn met vakantie xD
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ja sinds vanochtend wel, gisteravond sloot ik af met 5-7 verliezen en TDM dacht ik 15-20 verliezen. Dus ik denk dat 25-30 een goede indicatie voor gister t/m NB is hoor.

1594722216379.png

1594722228642.png

Vergis je je wel een klein beetje in. Dit zijn de totale statistieken van 13 juli haha.
 
Reactiescore
416
Wow jeetje dat is idd een groot verschil, my bad ik had er nog niet de tijd in gestoken om ernaar te kijken, heb nogsteeds mn handen relatief vol.

In ieder geval zijn we gestompt, laten we het daar op houden ;P
 

Deleted User - 487957763

Guest
13/07 De eerste Spread massa.

Waar eerdere massa’s uitgevoerd werden door een 5tal Spread accounts beloofde deze massa’s de grootste te worden die Wereld 73 gezien zou hebben. De koppen werden bij elkaar gestoken en @kingsdorp kwam met een eerste voorstel. In een kleine chat van vier man werd dit even kort en bondig besproken en werden de taken verdeeld. Ik zou voor de inventarisatie zorgen waarna @Kyuka onze tientonner met een massa van bijna zijn eigen formaat zou komen.

09/07 Kyuka in actie

Melvin zijn plan kwam op het interne forum uitgewerkt in een mooie afbeelding met duidelijke aanwijzingen die zelfs voor onze stam nar te begrijpen was. Toen Melvin de edellimieten hoorden haalde hij de zweep er nog eens over, ontevreden over het aantal edels van de frontaccounts werd ieder account verplicht nog eens flink munten te gaan verzamelen. De liefdessoldaten gingen langs de dorpen voor belasting. Waarbij het volk der liefde enkel mocht betalen in gouden munten.

1594842700828.png

10/07 Tijd om aan te vallen

Ons opstandigste lid dat zich geheel tegen mij gekeerd heeft mocht aftrappen de Anarchisten begonnen te marcheren richting het POV gebied. Tegelijkertijd werden in de andere gebieden de messen nog even geslepen en de mankrachten verzameld. Het doel was duidelijk zoveel mogelijk dorpen en harten veroveren. Spread the Love.

11/07 Oelewappert

Een kink in de kabel. Oelewapper werd verrast door een Krat Grolsch. Normaal zie je die wel aankomen op een zaterdagmiddag, maar helaas was dit niet het geval en kwamen de flesjes harder binnen dan verwacht. Gelukkig was de Stofzuiger er om de rotzooi enigszins op te ruimen tot de Oelewapper zelf weer kwam. Ondertussen stond de tientonner te tieren dat zijn massa in het honderd liep gezien de bevrijder van het noorden de troepen op rooftochten had gestuurd en de Stofzuiger en de Oelewapper een vv blokkade hadden opgelopen.

12/07 Gemoedelijke dag

De dag erop was iedereen druk in de weer met verzenden, reorganiseren, de activiteit waarborgen en de edelplanningen rond te krijgen. De tientonner kreeg nog een laatste hartverzakking voordat de grote dag aangekomen was. Wat bleek er waren wat fouten in de planningen. Semper kwam op 2 dorpen een dag te vroeg en Money Boy Vanquisher op een aantal dorpen een paar uur te laat.

13/07 Een woeste middag

De dag waarop we met zijn allen op gewacht hadden was aangebroken. Vandaag zouden we erachter komen of al die uren plannen, organiseren, tieren en zenden het gewenste effect zou hebben. S’ochtends zat iedereen fanatiek zijn/haar edels te spammen op de dorpen van POV. Vloekend, tierend en lachend werden er trots soms edeltjes de groep ingestuurd die op een enkele ms van de clear liepen. Om de zoveel minuten liet Jeroen even weten hoe WOEST die wel niet was en dit werd al gauw opgepakt door de rest van de accounts. Toen de fakes van Savior rond de klok van 8 aankwamen bij Olsjit en de eerste intel vergaard werd wisten we dat dit een mooie dag kon worden. Wat bleek Olsjit had zichzelf goed gestacked en verwachte duidelijke een flinke lading clears van de love warriors.

14:00 de massa begon langzamerhand te landen en tot onze grote vreugde stonden er maar matige boosters aan bij ons main target TimeDoesMatter een 5% & 5% bonus op de verdedigende eenheden. Wetende dat vanaf 17:00 de frontbash zou landen werd er al een klein feestje gevierd. Echter bleek dit voor de schone schijn en was dit enkel de stamboost. Rond een uur of 16:00 werd er een stevigere deff bonus aangezet.

1594842336281.png
Credits naar @Calamity.

Het eerste uur werd er zeer netjes gedeffed aan de kant van POV bijna alles werd goed gedodged en we zagen dat de edels gesniped werden. Na het uur van 15:00 werd het steeds duidelijker dat het toch wel een flinke slachtpartij ging worden en stroomden de dorpen langzaam aan binnen. Rond het uur van 17:00 begon het fiasco. De frontbash kwam aan en verwoeste de stacks aan het front van TimeDoesMatter. Terwijl ook Ho-Lee Fook steeds meer dorpen verloor aan de strak getimede edels van Spread. Bij elk dorp dat er binnenkwam werd er door tig mensen WOEST gespammed in de chat. De grimmige sfeer die er af en toe hing door de fouten die gemaakt waren tijdens het sturen en plannen verdween en er werd als een machine doorgebeukt de rest van de avond. Dit resulteerde in een mooi resultaat voor de zijde van Spread.

1594842330045.png

The Aftermath

De dag na de massa werden er weeral flink veel dorpen gepakt. Toch bleef er doorgestreden worden door het verzet van POV en gaven ze zich niet zomaar gewonnen. Langzamerhand beginnen nu ook de premaders van Imago mee te snoepen aan de zuid vlakte van POV en lijkt POV zijn einde nabij.

Namens Spread wil ik POV graag complimenteren voor hen inzet de laatste dagen. Naar mogelijkheden is er gestreden en kan er gesteld worden dat beide kanten erg hun best hebben gedaan.

1594842637109.png
 
Bovenaan