Oorlogstopic: Algemeen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ewaja gewoon clearen met bijl zonder lc asahbi. Langdurige massa’s moet je de lc uiteindelijk toch wel gebruiken tho. Zo kan je ook offdorpen makkelijker recappen (want wie cared er om bijl en ram?)
 
Reactiescore
972
Succes met aanvallen als je 0 off dorpen hebt.
En je LC bouwt even snel terug als de aanvaller zijn LC terwijl sp/ZC vaak langer duurt, dus is efficiënter qua tijd.

edit: waarom niet plannen om counteren? Als je het de ander heel makkelijk wil maken zorg je dat je 0 off hebt, want dan ga je langzaam leeg bloeden

Daarom. Als je LC continu als snipes gebruikt, kan je toch sowieso niet meer aanvallen? Dan kan je ze net zo goed omzetten (lijkt mij).

Ik zou altijd counteren, maar door te snipen met LC ontneem je jezelf die mogelijkheid, toch?
 
Reactiescore
111
Ik zie niet echt waarom snipen met LC zo goed is hoor. Als je langdurig onder aanval ligt (en dus niet van plan bent om te counteren), kan je die dorpen toch beter omzetten naar sp/zc dorpen? Dat is nog altijd efficiënter deffen dan met LC, want als je dat doet, weet je dat je minimaal 10 dagen je clear niet kan gebruiken.

Maar, misschien kunnen jullie me nieuwe inzichten geven.

Deffen zonder off is echt heel kut weet ik uit ervaring. Je kan namelijk niet meer recappen etc.
 
Reactiescore
1.647
LC snipen kan je redden, maar als je zoveel LC laat door galopperen bij zo'n slechte aanval (zoals het word genoemd) vraag ik me daadwerkelijk af of dit het waard was, als je nu al zoveel LC er doorramt dan is er met echte massa weinig over straks om te recappen :s
 
Reactiescore
1.468
LC snipen kan je redden, maar als je zoveel LC laat door galopperen bij zo'n slechte aanval (zoals het word genoemd) vraag ik me daadwerkelijk af of dit het waard was, als je nu al zoveel LC er doorramt dan is er met echte massa weinig over straks om te recappen :s
Je doet alsof het een enorme berg is, maar we hebben het hier over 6k(!)

Dat op een totaal van 288 dorpen is gewoon niks :p
 
Reactiescore
1.647
Je doet alsof het een enorme berg is, maar we hebben het hier over 6k(!)

Dat op een totaal van 288 dorpen is gewoon niks :p

Hoorde dat om wel meer dan 1x ging en veel niet gedodged was? Ging vooral ook om discussie of lc snipen slim is of niet wat ik puur projecteerde op deze situatie.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Is iets van een 20k lc doodgegaan ofzo? En wat niet gedodged? Alles was gedodged.

Ere wie ere toekomt hoor, dit is gewoon trashtalken. Het was onze fout om Imago te overschatten, aangezien we echt veel te veel def mobiel hadden gezet. Dat de aanval zo noob is dat ik maar gwn met lc wou snipen om de frontdef niet te wasten, lijkt me altijd worth? Semper staat goed genoeg om dat op te vangen, en aangezien we toch internen boeit die off me niet. Jullie maken je er drukker over dan wij binnen Spread. Ik ben liever een 8 tal offjes kwijt dan een 8tal mobiele defjes. Just my opinion.

Verwacht niet dat mensen die weggeknald worden het begrijpen.

Edit: 22k LC dood in totaal. Dat valt toch best mee? Dat zijn net geen 8 offjes. Wij hebben minimaal 100 offjes.. Ik wil maar zeggen. Ik begrijp er absoluut niks van, maar dat zal wel de norm zijn van deze wereld. Niks te pronken met resultaten, dus pronken met dode snipes.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Hoorde dat om wel meer dan 1x ging en veel niet gedodged was? Ging vooral ook om discussie of lc snipen slim is of niet wat ik puur projecteerde op deze situatie.
Naja denk dat de hoogte van de aanvaller van de dag boekdelen spreekt. Als er veel dodgefouten geweest waren zou deze natuurlijk een stuk hoger hebben gelegen.
 
Reactiescore
972
Is iets van een 20k lc doodgegaan ofzo? En wat niet gedodged? Alles was gedodged.

Ere wie ere toekomt hoor, dit is gewoon trashtalken. Het was onze fout om Imago te overschatten, aangezien we echt veel te veel def mobiel hadden gezet. Dat de aanval zo noob is dat ik maar gwn met lc wou snipen om de frontdef niet te wasten, lijkt me altijd worth? Semper staat goed genoeg om dat op te vangen, en aangezien we toch internen boeit die off me niet. Jullie maken je er drukker over dan wij binnen Spread. Ik ben liever een 8 tal offjes kwijt dan een 8tal mobiele defjes. Just my opinion.

Verwacht niet dat mensen die weggeknald worden het begrijpen.

Edit: 22k LC dood in totaal. Dat valt toch best mee? Dat zijn net geen 8 offjes. Wij hebben minimaal 100 offjes.. Ik wil maar zeggen. Ik begrijp er absoluut niks van, maar dat zal wel de norm zijn van deze wereld. Niks te pronken met resultaten, dus pronken met dode snipes.

Van mijn kant was het gewoon een algemene opmerking en niets met betrekking tot Spread of het deffen van Semper. Niet zo op je pik getrapt jonguh :tongue:
 
Reactiescore
983
Naja denk dat de hoogte van de aanvaller van de dag boekdelen spreekt. Als er veel dodgefouten geweest waren zou deze natuurlijk een stuk hoger hebben gelegen.

Ik ben volgensmij 1 dodge fout of 2 tegengekomen van Semper vroeg in de ochtend, niet echt boeiend ofzo. Waar ik eerder van schrok was dat ik nog een shit load aan clears over heb, hoopte eig dat ze dood zouden gaan.
 
Reactiescore
1.647
Is iets van een 20k lc doodgegaan ofzo? En wat niet gedodged? Alles was gedodged.

Ere wie ere toekomt hoor, dit is gewoon trashtalken. Het was onze fout om Imago te overschatten, aangezien we echt veel te veel def mobiel hadden gezet. Dat de aanval zo noob is dat ik maar gwn met lc wou snipen om de frontdef niet te wasten, lijkt me altijd worth? Semper staat goed genoeg om dat op te vangen, en aangezien we toch internen boeit die off me niet. Jullie maken je er drukker over dan wij binnen Spread. Ik ben liever een 8 tal offjes kwijt dan een 8tal mobiele defjes. Just my opinion.

Verwacht niet dat mensen die weggeknald worden het begrijpen.

Edit: 22k LC dood in totaal. Dat valt toch best mee? Dat zijn net geen 8 offjes. Wij hebben minimaal 100 offjes.. Ik wil maar zeggen. Ik begrijp er absoluut niks van, maar dat zal wel de norm zijn van deze wereld. Niks te pronken met resultaten, dus pronken met dode snipes.

Sommige lieten overkomen of stuk meer was xD 22k Lc valt idd meer dan mee en zal inderdaad overschatting zijn anders gebruik je gewoon def.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik ben volgensmij 1 dodge fout of 2 tegengekomen van Semper vroeg in de ochtend, niet echt boeiend ofzo. Waar ik eerder van schrok was dat ik nog een shit load aan clears over heb, hoopte eig dat ze dood zouden gaan.
Naja dan is er dus goed gedodged als je er veel terug krijgt ;)

Semper heeft met minimale stacks de wave afgeslagen. Wat dus als logisch gevolg heeft dat de clears die lang lopen levend terugkeren.
 
Reactiescore
983
Naja dan is er dus goed gedodged als je er veel terug krijgt ;)

Semper heeft met minimale stacks de wave afgeslagen. Wat dus als logisch gevolg heeft dat de clears die lang lopen levend terugkeren.
Jaa daarvan was ik op de hoogte dat er niet veel stacks stonden, waarom is mijn vraag. Had lastig kunnen worden als daar goed op geanticipeerd zou zijn.

Verder moet ik zelf eerlijk bekennen dat wat er gezegd wordt over af tasten dat wel de insteek was van deze actie, logisch gevolg dat het dan ook gemakkelijk deffen was denk ik zo.

Ik hoop op een mooie oorlog.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Jaa daarvan was ik op de hoogte dat er niet veel stacks stonden, waarom is mijn vraag. Had lastig kunnen worden als daar goed op geanticipeerd zou zijn.

Verder moet ik zelf eerlijk bekennen dat wat er gezegd wordt over af tasten dat wel de insteek was van deze actie, logisch gevolg dat het dan ook gemakkelijk deffen was denk ik zo.

Ik hoop op een mooie oorlog.
Meeste stacks stonden elders. Het werd ook niet nodig geacht Semper flink te stacken wat achteraf dus de juiste keuze is geweest. Werd aan onze zijde nog verwacht dat Pov zou blitzen, maar dit bleef uit.
 
Reactiescore
2.303
Van mij was het inderdaad gewoon lekker trashtalken tegen buddy Lolo van de striptease bar!

Alsof het niet normaal is dat je met lc sniped lel.
 
Bovenaan