Oorlogstopic: Algemeen

Reactiescore
967
Nog niet het moment daartoe imo. Je hoeft niet direct elke stam waar je vijandig mee bent de oorlog te verklaren. Daarbij is de huidige actie ook niet van dusdanig grote proportie dat het een oorlogsopening is. Laten we wel wezen, slechts 4 accounts van Imago grenzen aan 4 accounts van Spread. Daarbij was er ook nog geen tijd voor een oorlogstopic.

Waarschijnlijk zou dit wel de eerste wereld worden waar ik misschien een oorlogstopic zou (mee)schrijven die langer dan een paar weken mee kan gaan. Alle vorige keren ('47, '59 en '68) was de oorlog in no-time afgelopen of niet meer interessant omdat de tegenpartij al kapot was. Overigens zou ik dit keer ook de tegenpartij betrekken voor een bijdrage aan een oorlogstopic. Immers is een gezamenlijk topic met meerdere perspectieven leuker dan een eenzijdige oorlogsverklaring. Misschien denk je daar over.

Fair enough, kan ik mee inkomen. Hopelijk snel meer actie dan, dat is het leuke van het spel.
 
Reactiescore
7.918
Deze massa is ook geen oorlog waard, en al helemaal geen aandacht op het AF. Ik denk dat we dit maar weer snel moeten vergeten.

Wees blij dat er eens een wereld is met wat actie. Valar heeft paar weken terug ervoor gekozen eens wat aanvalletjes te sturen om af te tasten. Nu hebben wij hetzelfde gedaan.
 
Reactiescore
7.918
Niet echt, ze willen een discussie uitlokken die er niet is. Deze massa was om af te tasten, en dat is goed gelukt met de snipes van 6k lc. Waarvoor dank.
 
Reactiescore
166
Wees blij dat er eens een wereld is met wat actie. Valar heeft paar weken terug ervoor gekozen eens wat aanvalletjes te sturen om af te tasten. Nu hebben wij hetzelfde gedaan.
Je bedoeld die 150 aanvallen op een stuk die cabbage van mijn target aan het interne was? dat is niet aftasten ... dat is voorkomen dat hij meer gratis grond pakt. Daarbij hebben we toen wat pm contact gehad en heb ik ook 150 inc's gehad :O

Dat van vanochtend zou ik gewoon niet over beginnen
 
Reactiescore
1.647
Je bedoeld die 150 aanvallen op een stuk die cabbage van mijn target aan het interne was? dat is niet aftasten ... dat is voorkomen dat hij meer gratis grond pakt. Daarbij hebben we toen wat pm contact gehad en heb ik ook 150 inc's gehad :O

Dat van vanochtend zou ik gewoon niet over beginnen

Beide partijen zeker niet trots op? Vol doodlopen op stacks en off niet dodgen en snipes van 6k dode lc is voor beide kanten nog niet optimaal. Aftasten dus wel degelijk beste beschrijving
 
Reactiescore
166
Beide partijen zeker niet trots op? Vol doodlopen op stacks en off niet dodgen en snipes van 6k dode lc is voor beide kanten nog niet optimaal. Aftasten dus wel degelijk beste beschrijving
Ik heb enorm kunnen lachen vanochtend, er is een rapportje dat pijn deed aan mijn ogen en dat was de anti snipe die best wat sloopte GG... dit was geen aftasten maar een ludieke serieuze poging? Dus zou het ook niet teveel aandacht geven is niet goed voor het imago
 

Deleted User - 487957763

Guest
Beide partijen zeker niet trots op? Vol doodlopen op stacks en off niet dodgen en snipes van 6k dode lc is voor beide kanten nog niet optimaal. Aftasten dus wel degelijk beste beschrijving
Die 6k lc snipe was pijnlijk inderdaad, maar nodig gezien Semper zo goed als stackloos deze massa afgeslagen heeft. Dat bouwt wel weer terug liever wat lc dood dan een cf toch :D

Denk inderdaad dat beide partijen beetje hebben kunnen aftasten en wat foutjes gemaakt hebben. Heb wel kunnen genieten van het fanatisme binnen Spread vannacht en vanochtend dus dat biedt goede hoop voor de verdere massa’s
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Alsof ik flying fucks geef om 6k lc die dood gaat omdat de edelclear als 3e zit. Boehoe hoor.

ik wist al op voorhand dat de eerste edel geen edelclear ging zijn, dus het was opzich helemaal niet nodig om die lc te zetten, maar ach. Je weet het nooit zeker. Ik vond de edeltreinen die 5min achter de laatste clear ‘getimed’ werden, een pak hilarischer om te zien dan die lc snipes.
 
Reactiescore
2.367
Ik heb enorm kunnen lachen vanochtend, er is een rapportje dat pijn deed aan mijn ogen en dat was de anti snipe die best wat sloopte GG... dit was geen aftasten maar een ludieke serieuze poging? Dus zou het ook niet teveel aandacht geven is niet goed voor het imago
Deze?
vwv7v04m6s.png
 
Reactiescore
2.367
En voor iedereen salty gaat doen en ook rapportjes gaan plaatsen; ja dit was het enige lichtpuntje deze ochtend. Gun het me bvd
 
Reactiescore
2.303
Waarschijnlijk zou dit wel de eerste wereld worden waar ik misschien een oorlogstopic zou (mee)schrijven die langer dan een paar weken mee kan gaan. Alle vorige keren ('47, '59 en '68) was de oorlog in no-time afgelopen of niet meer interessant omdat de tegenpartij al kapot was. Overigens zou ik dit keer ook de tegenpartij betrekken voor een bijdrage aan een oorlogstopic. Immers is een gezamenlijk topic met meerdere perspectieven leuker dan een eenzijdige oorlogsverklaring. Misschien denk je daar over.
Ale
Weer ne lap tekst...
 
Reactiescore
2.303
Alsof ik flying fucks geef om 6k lc die dood gaat omdat de edelclear als 3e zit. Boehoe hoor.

ik wist al op voorhand dat de eerste edel geen edelclear ging zijn, dus het was opzich helemaal niet nodig om die lc te zetten, maar ach. Je weet het nooit zeker. Ik vond de edeltreinen die 5min achter de laatste clear ‘getimed’ werden, een pak hilarischer om te zien dan die lc snipes.

Waarom snipe je dan niet de eerste edel met weinig ipv nu 6k LC te verliezen?
Achterlijken antwerpenaar.
 
Bovenaan