Oorlogstopic: Algemeen

Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
VOOR DE ZEKERHEID HE SNORLAX STRAKS WASK EEN DORP KWIJT MET 3 EDELS DA KAN NI E

GAST WA ZIT JE EIGELIJK ZO STOER TE DOEN SNIPE DAN ME MINDER TGING TOCH OOK ZEKER FRODO.
 
Reactiescore
362
Wees blij dat er eens een wereld is met wat actie. Valar heeft paar weken terug ervoor gekozen eens wat aanvalletjes te sturen om af te tasten. Nu hebben wij hetzelfde gedaan.
Jullie mogen wel vaker komen aftasten dan! Nee deze aanvallen waren niet noemenswaardig en zijn echt geen post waard. Was al snel duidelijk dat er niet echt een goede massa kwam. Leuk om als tegenstander elkaar wat af te tasten en te kijken wat we kunnen verwachten de komende weken. Wel lekker goedkoop rang 1:cool:
 
Reactiescore
656
Alsof ik flying fucks geef om 6k lc die dood gaat omdat de edelclear als 3e zit. Boehoe hoor.

ik wist al op voorhand dat de eerste edel geen edelclear ging zijn, dus het was opzich helemaal niet nodig om die lc te zetten, maar ach. Je weet het nooit zeker. Ik vond de edeltreinen die 5min achter de laatste clear ‘getimed’ werden, een pak hilarischer om te zien dan die lc snipes.
Lel, als een noob verdedigen en dan komen praten over times
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Lel, als een noob verdedigen en dan komen praten over times
Als een noob verdedigen? Wat lc opofferen zodat ik nog steeds 25 def mobiel had voor eventuele extra shortrange treinen?

Iedereen weet dat ik geen hol geef om wat LC. Sta er zelfs op bekend om met lc te snipen :eek:
 
Reactiescore
656
Als een noob verdedigen? Wat lc opofferen zodat ik nog steeds 25 def mobiel had voor eventuele extra shortrange treinen?

Iedereen weet dat ik geen hol geef om wat LC. Sta er zelfs op bekend om met lc te snipen :eek:
Is maar een grapje poepie, weet niet wat er aan de hand is. Dacht ff Laurens roasten, heerlijk .
 
Reactiescore
656
Kan dit wel bevestigen ja door die eikel snipe ik nu zelf ook steeds vaker met lc dan mij lief is
Ik mag hopen dat mensen snipen met Lc, maar vraag me af waarom je Laurens nodig hebt om te zien dat met LC snipen wel degelijk een goede strategie is?
Als je met 15k LC een clear kunt snipen, altijd doen. Liever je mobiele def beschikbaar houden voor als het spannend wordt.
 
Reactiescore
1.892
Van beide kanten wel een beetje onnodig gebash, al hoort dat er natuurlijk wel een beetje bij. Wat zou er nu voor fun zijn zonder trashtalk, toch? Maar zonder gekheid, ik denk dat Spread het redelijk prima heeft gedaan aangezien ze niks hebben verloren. Beide partijen hebben wat kunnen aftasten en een klein voorproefje gehad op een (hopelijk) mooie oorlog. Kijk ernaar uit dat het front tussen Spread en Imago groter wordt!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik mag hopen dat mensen snipen met Lc, maar vraag me af waarom je Laurens nodig hebt om te zien dat met LC snipen wel degelijk een goede strategie is?
Als je met 15k LC een clear kunt snipen, altijd doen. Liever je mobiele def beschikbaar houden voor als het spannend wordt.
Lau en ik hebben recent best wat samengespeeld dan merk je dat je steeds wat meer overneemt. Zeker als je beide gedreven bent om te deffen.
 
Reactiescore
656
Lau en ik hebben recent best wat samengespeeld dan merk je dat je steeds wat meer overneemt. Zeker als je beide gedreven bent om te deffen.
Ik denk dat je het beste deffen kunt leren van Laurens, Emile of Maarten. Dus is een goed idee.
Ik vind persoonlijk deffen leuker op een kata wereld, maar komt door .net
 
Reactiescore
972
Ik zie niet echt waarom snipen met LC zo goed is hoor. Als je langdurig onder aanval ligt (en dus niet van plan bent om te counteren), kan je die dorpen toch beter omzetten naar sp/zc dorpen? Dat is nog altijd efficiënter deffen dan met LC, want als je dat doet, weet je dat je minimaal 10 dagen je clear niet kan gebruiken.

Maar, misschien kunnen jullie me nieuwe inzichten geven.
 
Reactiescore
656
Ik zie niet echt waarom snipen met LC zo goed is hoor. Als je langdurig onder aanval ligt (en dus niet van plan bent om te counteren), kan je die dorpen toch beter omzetten naar sp/zc dorpen? Dat is nog altijd efficiënter deffen dan met LC, want als je dat doet, weet je dat je minimaal 10 dagen je clear niet kan gebruiken.

Maar, misschien kunnen jullie me nieuwe inzichten geven.
Succes met aanvallen als je 0 off dorpen hebt.
En je LC bouwt even snel terug als de aanvaller zijn LC terwijl sp/ZC vaak langer duurt, dus is efficiënter qua tijd.

edit: waarom niet plannen om counteren? Als je het de ander heel makkelijk wil maken zorg je dat je 0 off hebt, want dan ga je langzaam leeg bloeden
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik denk dat je het beste deffen kunt leren van Laurens, Emile of Maarten. Dus is een goed idee.
Ik vind persoonlijk deffen leuker op een kata wereld, maar komt door .net
Ja ben zelf ook niet heel onervaren, maar bijleren kan altijd inderdaad en Lau is dan wel een chill persoon om samen die massa’s te verwerken en mee te sparren.
 
Bovenaan