oorlogen / toekomstige oorlogen?

DeletedUser

Guest
Wij oorlog met TSG ?

Volgens mij pakken we gewoon de stamhoppers aan, die we altijd al aanvielen.
Is gewoon een voortvloeisel uit onze oorlog met Pff....

Dat zij na tijden overal bedelen onderdak bij TSG. vonden is voor ons geen reden om te stoppen.
Maar of je dat nu oorlog moet noemen...
Het gaat wel lekker in ieder geval :D.

Dat is net als K 32 , waar de huidige spelers ook heen gaan, die blijven gewoon op ons lijstje staan.

-TA- lijkt nooit tegen grote stammen te vechten.
Maar zowel Pfff als K 32 waren ooit de nr. 2 stam en zijn dat voor een groot deel door toedoen van ons niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zag hier net nog een post van jou pariah waar is die gebleven ????????
 

DeletedUser

Guest
Het is hier zo rustig, dat het een dubbelpost werd.
Ik vond dat nogal knullig, dus heb die verwijderd.
 

DeletedUser

Guest
Gooi hem er dan nu weer op als je wil , er is nu weer wat tussen door gezegd .
 

DeletedUser

Guest
Lol, posting on command..

Ik had de eerste post nog eens beter gelezen.
En ik vroeg me af of ik het goed las, dat Exe.! een BG nodig heeft om DARE te verslaan, omdat ze dat dan blijkbaar niet alleen kunnen.
Maar dat zal ik wel verkeerd interpreteren.
 

DeletedUser

Guest
BG? Wie is er volgens jou een BG dan?
wink.gif
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is er niks.
Ik probeerde de eerste post te interpreteren, omdat daar die suggestie gewekt wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
-TA- lijkt nooit tegen grote stammen te vechten.
Maar zowel Pfff als K 32 waren ooit de nr. 2 stam en zijn dat voor een groot deel door toedoen van ons niet meer.

Dat K32 niet meer hoog op de ranglijst staat komt niet door -TA-,
maar door interne zaken he. Ik wil jullie best veel eer geven, maar niet in dezer zaken.

Ik mag hopen dat EXE een zelfde pad zal afleggen, en zich snel afsplitst.
 

DeletedUser

Guest
BG? Wie is er volgens jou een BG dan?
wink.gif
Dus jullie hebben een soort BG met Only en ook een halve BG met CN gehad maar oei :eek:
CN en Only hebben oorlog met elkaar en één van de 2 partijen komt daarachter :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jah joh!! en we zijn ook nog eens oorlog met nin!

wie is nin vraag je ?
die kleintjes wat rechtsboven in ligge :D

(psst dit kun je niet echt een oorlog noemen.. het is gewoon een onvrijwillige intern)
 

DeletedUser

Guest
jah joh!! en we zijn ook nog eens oorlog met nin!

wie is nin vraag je ?
die kleintjes wat rechtsboven in ligge :D

(psst dit kun je niet echt een oorlog noemen.. het is gewoon een onvrijwillige intern)
Ha-Ha--Ha..:rolleyes:
 

DeletedUser10794

Guest
jah joh!! en we zijn ook nog eens oorlog met nin!

wie is nin vraag je ?
die kleintjes wat rechtsboven in ligge :D

(psst dit kun je niet echt een oorlog noemen.. het is gewoon een onvrijwillige intern)

haha, ons verlies is alleen maar door wat inactieve spelers:eek:

maar goed, daar zijn we binnenkort vanaf
eens zien wat voor vooruitgang jullie dan hebben :eek:
 

DeletedUser

Guest
Yeey een uitdaging :D
jammer dat ik daar niet echt lig..
vv time :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dus de heren van Only denken dat ze de oorlog al gewonnen hebben? Dan moeten we maar meteen onze accounts op delete gaan zetten, we zijn verloren! :( God save our souls!

En demo, jij volgt W7 ook blijkbaar niet goed want dan had je reeds gelijkenissen ontdekt. In het begin stonden wij ook goed achter op Ins, net als bij [TWR]. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat CN automatisch wint, maar gewoon om aan te tonen dat niet enkel de beginfase van een oorlog belangerijk is. Het tij kan snel keren.

Maar hij terug naar de vraag welke oorlogen er zullen komen. Dare en Exe.! hadden toch al oorlog? Of niet?
En nog eens 3 a 4 jaar? Is W7 dan al niet afgelopen?

Wat ik dan niet snap eerst heeft CN een oorlog met InS en aantal maanden later gaan ze leden van InS rekruten waar blijft dan eergevoel. lijk me niet tot die oorlog zomaar overwaait
En Exe.! uit elkaar vallen zal toch heel wat moeten gebeuren.

Zal nog wel leuk worden de oorlog tegen NIN als ze zo snel terug komen als ze gegaan zijn:eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat ik dan niet snap eerst heeft CN een oorlog met InS en aantal maanden later gaan ze leden van InS rekruten waar blijft dan eergevoel. lijk me niet tot die oorlog zomaar overwaait

Wat heeft dat te maken met mijn post? :p

En niet snappen.. wel CN legt INS plat (gedeeltelijk), INS heeft last van inactiviteit, wij nemen de naar onze keuze actieve leden over (ivm barbaren dorpen en dergelijke ook).

Waar ben je de draad kwijtgeraakt? Bij eergevoel? Je moet ook wel eens je eigen ego kunnen aan de kant zetten en het wat ruimer gaan bekijken en maw vijanden 'binnenhalen'.
 

DeletedUser25273

Guest
Wat heeft dat te maken met mijn post? :p

En niet snappen.. wel CN legt INS plat (gedeeltelijk), INS heeft last van inactiviteit, wij nemen de naar onze keuze actieve leden over (ivm barbaren dorpen en dergelijke ook).

Waar ben je de draad kwijtgeraakt? Bij eergevoel? Je moet ook wel eens je eigen ego kunnen aan de kant zetten en het wat ruimer gaan bekijken en maw vijanden 'binnenhalen'.

Voor ons was het in ieder geval aangenaam om eens tegen een andere stam dan InS oorlog te voeren.:D:D:D
 
Bovenaan