oorlogen / toekomstige oorlogen?

DeletedUser25456

Guest
Welke stammen gaan er in oorlog, doen ze het alleen of komen er nog onverwachte bondgenoten boven water, en wie zal de oorlog gaan winnen?

Heb je ideeen of vermoedens voor een oorlog, en denk je te weten wie de winnaar wordt,
dan spui hier je berichtjes zou ik zeggen.

Ik zal vast een voorzetje geven, Ik "vermoed" een leuk oorlogje van EXE! tegen Dare dat in de maak is, met misschien wel een bg uit onverwachte hoek?
Hoe dan ook, mijn voorspelling is dat Dare nog maximaal 3/4jaar heeft voor zij ten onder gaat?


Gr. erwin2209
 

DeletedUser25172

Guest
Ik denk dat iedereen oorlog met koaieus gaat krijgen.

En Oxi zal zegevieren. (Door iedereen vervolgens te backstabben:D)
 

DeletedUser25456

Guest
Hahaha.. ja dat zit er dik in ;)

Mag ik dan je bg zijn? :) doe je vv's wel om wat edels te killen en te lachen om de rare aanvallen :p
 

DeletedUser25172

Guest
Totdat jij als enige overblijft.

Dan stab ik jou ook in je back:)

Your welcome!
 

DeletedUser25456

Guest
Oke, dat wordt een leuke samenwerking :p jij continu onder aanval.. ik edel hun dorpen weg.. en als ik laatste overblijf mag je me backstabben ;)
 

DeletedUser25172

Guest
Mwah ik kom niet onder aanval.

Ik spaar zoveel edels dat ik alles in 1 nacht doe:cool:
 

DeletedUser46864

Guest
Ik vermoed dat er een spannende boeiende oorlog gaat komen tussen Exe.! en CN.

Waarom ik dat vermoed is omdat er bijna op elke wereld oorlog is tussen de nr 1 stam en nr 2 stam, dus zal op w7 ook wel komen dan:p

En naar mijn inzicht gaat CN de oorlog winnen, omdat zij al eerder grote slagen hebben uitgevochten en telkens als winnende zijn boven gekomen.
 

DeletedUser25273

Guest
Ik vermoed dat er een spannende boeiende oorlog gaat komen tussen Exe.! en CN.

Waarom ik dat vermoed is omdat er bijna op elke wereld oorlog is tussen de nr 1 stam en nr 2 stam, dus zal op w7 ook wel komen dan:p

En naar mijn inzicht gaat CN de oorlog winnen, omdat zij al eerder grote slagen hebben uitgevochten en telkens als winnende zijn boven gekomen.

Jij volgt wereld 7 zeker niet erg goed of wel?:rolleyes:
 
Reactiescore
14
Ik vermoed dat er een spannende boeiende oorlog gaat komen tussen Exe.! en CN.

Waarom ik dat vermoed is omdat er bijna op elke wereld oorlog is tussen de nr 1 stam en nr 2 stam, dus zal op w7 ook wel komen dan:p

En naar mijn inzicht gaat CN de oorlog winnen, omdat zij al eerder grote slagen hebben uitgevochten en telkens als winnende zijn boven gekomen.

Vandaar dat wij zover voorstaan op CN :rolleyes:
 

DeletedUser46864

Guest
Nee w7 volg ik niet erg goed,is maar lukt raak vermoeden omdat op vele werelden oorlog is tussen nr1 en nr2 stam:)
 

DeletedUser25273

Guest
Kvermoed dat de oorlog nog niet gedaan is?;)

Dat niet, maar aangezien CN al 3 weken vol in de aanval is op mij en daarbij niet bijster veel dorpen heeft buitgemaakt, kun je nu niet zeggen dat ze het tij echt aan het keren ziijn.

Side 1:
Tribes: Only
Players:

Side 2:
Tribes: CN
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,048
Kant 2: 212
Verschil: 836

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,081,611
Kant 2: 1,987,675
Verschil: 8,093,936

image.php


Side 1:

Tribes: Only
Players:

Side 2:
Tribes: CN
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,048
Kant 2: 212
Verschil: 836

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,081,611
Kant 2: 1,987,675
Verschil: 8,093,936

image.php
 

DeletedUser46864

Guest
Dat niet, maar aangezien CN al 3 weken vol in de aanval is op mij en daarbij niet bijster veel dorpen heeft buitgemaakt, kun je nu niet zeggen dat ze het tij echt aan het keren ziijn.

Side 1:
Tribes: Only
Players:

Side 2:
Tribes: CN
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,048
Kant 2: 212
Verschil: 836

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,081,611
Kant 2: 1,987,675
Verschil: 8,093,936

image.php


Side 1:

Tribes: Only
Players:

Side 2:
Tribes: CN
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,048
Kant 2: 212
Verschil: 836

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,081,611
Kant 2: 1,987,675
Verschil: 8,093,936

image.php

Ziet er mooi uit, maar de oorlog is pas gedaan wanneer de ene het opgeeft of van de kaart is
 

DeletedUser

Guest
Dus de heren van Only denken dat ze de oorlog al gewonnen hebben? Dan moeten we maar meteen onze accounts op delete gaan zetten, we zijn verloren! :( God save our souls!

En demo, jij volgt W7 ook blijkbaar niet goed want dan had je reeds gelijkenissen ontdekt. In het begin stonden wij ook goed achter op Ins, net als bij [TWR]. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat CN automatisch wint, maar gewoon om aan te tonen dat niet enkel de beginfase van een oorlog belangerijk is. Het tij kan snel keren.

Maar hij terug naar de vraag welke oorlogen er zullen komen. Dare en Exe.! hadden toch al oorlog? Of niet?
En nog eens 3 a 4 jaar? Is W7 dan al niet afgelopen?
 

DeletedUser25273

Guest
Dus de heren van Only denken dat ze de oorlog al gewonnen hebben? Dan moeten we maar meteen onze accounts op delete gaan zetten, we zijn verloren! :( God save our souls!

En demo, jij volgt W7 ook blijkbaar niet goed want dan had je reeds gelijkenissen ontdekt. In het begin stonden wij ook goed achter op Ins, net als bij [TWR]. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat CN automatisch wint, maar gewoon om aan te tonen dat niet enkel de beginfase van een oorlog belangerijk is. Het tij kan snel keren.

Maar hij terug naar de vraag welke oorlogen er zullen komen. Dare en Exe.! hadden toch al oorlog? Of niet?
En nog eens 3 a 4 jaar? Is W7 dan al niet afgelopen?

Waar zie je mij zeggen dat we denken dat we de oorlog al gewonnen hebben? Ik zeg alleen dat ondanks een flinke inspanning van jullie kant, CN het tij nog niet heeft kunnen keren. Bovendien is jullie stam groter dan de onze en zijn er aan beide zijden voorlopig niet genoeg edels om de andere zijde volledig weg te edelen. :D:D:D Zoals je je wellicht kunt herinneren, stonden wij in eerste instantie ook op achterstand tegen InS, dus ook wij weten wat terugvechten is.
 

DeletedUser

Guest
Ik leid af uit reacties dat jullie dat denken, zo niet dan leid ik verkeerd af, of komen jullie reacties verkeerd over.
 

DeletedUser41379

Guest
Waar zie je mij zeggen dat we denken dat we de oorlog al gewonnen hebben? Ik zeg alleen dat ondanks een flinke inspanning van jullie kant, CN het tij nog niet heeft kunnen keren. Bovendien is jullie stam groter dan de onze en zijn er aan beide zijden voorlopig niet genoeg edels om de andere zijde volledig weg te edelen. :D:D:D Zoals je je wellicht kunt herinneren, stonden wij in eerste instantie ook op achterstand tegen InS, dus ook wij weten wat terugvechten is.

Wij groter? Julllie hebben heel TA en TSG om OS te geven, doe het ook is zonder hun en dan gaat dat pas door ;)
 

DeletedUser25273

Guest
Wij groter? Julllie hebben heel TA en TSG om OS te geven, doe het ook is zonder hun en dan gaat dat pas door ;)

Bij mij staat nog geen speertje van TSG, dus waar je die wijsheid vandaan haalt weet ik niet. Jullie kunnen al jullie troepjes voor ons gebruiken, aangezien TWR min of meer ter ziele is en jullie afspraken hebben met OAD en Exe. Dus loop niet zo zielig te doen kerel. TA heeft een oorlog lopen met K32 en TSG, dus je vergelijking gaat volledig scheef.
 

DeletedUser41379

Guest
Oke en hoe verklaar je dan de binnenkomende os van TSG en TA? ;)
 
Bovenaan