Oorlogen/Tactieken

DeletedUser1875

Guest
Mijn tactiek:

Iedereen onderspammen ingame, zodat ze de aanvallen niet meer aan zien komen. :rolleyes:

Hehe, dat is mij een keer gebeurd op speed. 3k bijl kwijt. :$
Maargoed, ik zou graag die noob van een BoRmSiE willen ownen :$
 

DeletedUser

Guest
Ik ga deze wereld vooral verdedigend spelen omdat ik uit ervaring weet dat mijn verdediging altijd mijn zwakke punt is:):D SSSSSTTTT! Niet doorvertellen hoor;):p:D:)

nee we vertellen het niet door ik ben juist aanvallend gaan spelen en een 2e dorp in me buurt voor de verdediging :p
 

DeletedUser

Guest
ik zag toevallig de eerste 3 berichten .
hoofd-regel voor een echte tw-speler : houd werelden gescheiden .
ook al zou ik ook graag een top-speler van een andere wereld willen ownen maar ik heb ze liever aan mijn zijde dan dat ik hun dorpen van ze edel als ik later mischien/ eventueel word overgenomen :D
 

DeletedUser

Guest
ik zag toevallig de eerste 3 berichten .
hoofd-regel voor een echte tw-speler : houd werelden gescheiden .
ook al zou ik ook graag een top-speler van een andere wereld willen ownen maar ik heb ze liever aan mijn zijde dan dat ik hun dorpen van ze edel als ik later mischien/ eventueel word overgenomen :D

daar zit geen mischien in hoor:)
 

DeletedUser

Guest
Elke speler van .net of .de die hier de grote jan komt uithangen en denkt dat hij de noobs van .nl gaat leren tw-en will get owned by the stars of tw.nl :)

:D Meest nuttige bijdrage aan dit topic tot nu toe ( mijn eigen post niet meegerekend uiteraard)
 

DeletedUser18103

Guest
De Stam .Des. Heeft Vandaag Officieel De Oorlog Verklaard Aan ~LOD~
 

DeletedUser

Guest
op .net hadden wij al oorlog in het begin van spel , omdat ze nummer 1 stonden op onze continent
 
Bovenaan