Oorlogen/Tactieken

DeletedUser

Guest
Heey,

Zijn er kleine tactieken, oorlogen die je nu al weet dta je gaat voeren tegen speler.
Disscusieer over het feit dat W10 komt, wat je gaat doen.
Voor beginners enkele tactieken of tips.

Alvast oorlog verklaringen omdat je boos bent op iemand uit een andere wereldn.
Hoe zal w10 eruit zien?
 

DeletedUser22145

Guest
Ik heb mijn eigen lijstje van spelers die ik er zoiezo uit wil hebben.

En mocht ik niet in de buurt beginnen, dan zet ik er wel een bounty op. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ga deze wereld vooral verdedigend spelen omdat ik uit ervaring weet dat mijn verdediging altijd mijn zwakke punt is:):D SSSSSTTTT! Niet doorvertellen hoor;):p:D:)
 

DeletedUser

Guest
Mijn tactiek:

Iedereen onderspammen ingame, zodat ze de aanvallen niet meer aan zien komen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mensen hou het spamgehalte wat lager AUB. Als jullie op deze manier doorgaan zijn jullie gebanned eer w10 goed en wel is begonnen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Alvast oorlog verklaringen omdat je boos bent op iemand uit een andere wereldn.

w10 is w10 en niet een andere wereld. Maar het zou een eer zijn om een bekende te edelen. (Vriend of vijand in een andere wereld, maakt niet uit ;))
 

DeletedUser

Guest
Ik ga deze wereld vooral verdedigend spelen omdat ik uit ervaring weet dat mijn verdediging altijd mijn zwakke punt is:):D SSSSSTTTT! Niet doorvertellen hoor;):p:D:)

ik snap wat je bedoelt :p gelukkig heb ik nu een co die daar wat beter in is xD
 

DeletedUser

Guest
Elke speler van .net of .de die hier de grote jan komt uithangen en denkt dat hij de noobs van .nl gaat leren tw-en will get owned by the stars of tw.nl :)
 

DeletedUser14635

Guest
ik wil dominion ( w1 magna ) wel edelen , hopelijk liggen we in elkaars buurt ^^
 

DeletedUser

Guest
lol rawberry is een 7 op 7 24uur op 24 noob
hij is elke second online en geeft al meer dan 1000punten:eek:

ik ga op verdediging uit en een betrouwbare stam voor edels te voorkomen:p
 

DeletedUser5550

Guest
ik heb al 5.000punten ^^ ik own XD :D:D

men beste vriend heiki staat nr 3 :p

Gr
David
 

DeletedUser

Guest
Mijn tactiek heet de klootzakken taktiek.

Waarom met def je dorpen verdedigen als je dat ook met je edels kan. :eek: Gewoon 3 keer je eigen dorpen edelen en de tegenstander loopt zijn eigen edels dood opelkaar. En dan doe je daarachter je edel weer time. :p

Vooral in deze wereld waar edels niet goedkoop na te maken zijn. :D
 

DeletedUser

Guest
Haha:D
Ontopic:
Het duurt nog wel ff voordat er oorlogen uitbreken maar
O.B.B begint irritant teworden!:D
 

DeletedUser

Guest
Mijn tactiek heet de klootzakken taktiek.

Waarom met def je dorpen verdedigen als je dat ook met je edels kan. :eek: Gewoon 3 keer je eigen dorpen edelen en de tegenstander loopt zijn eigen edels dood opelkaar. En dan doe je daarachter je edel weer time. :p

Vooral in deze wereld waar edels niet goedkoop na te maken zijn. :D

lol gebruik ik ook altyd als er een edeldorpje in de buurt ligt van men dorp dat ge edeld ga worden :D

Ze hebben het ook al tegen my gebruikt en geloof me werd ik even niet goed van 4 edels weg en je dorp ook zeer kostelijk in w5 :p
 
Bovenaan