Oorlog W4: DomTe vs Order

DeletedUser38984

Guest
Leuke stats weer van dat mooie Order :D!

Gaan we opscheppen over de stats die toch naar het voordeel gaan van DomTe.
DomTe wint meer dan ze deden, en dat is juist niet goed voor Order. En oh ja, zit Night daar ook nog bij? :rolleyes:
Ow jeej dat betekent heel slecht voor Order.
 

DeletedUser

Guest
Gaan we opscheppen over de stats die toch naar het voordeel gaan van DomTe.
DomTe wint meer dan ze deden, en dat is juist niet goed voor Order. En oh ja, zit Night daar ook nog bij? :rolleyes:
Ow jeej dat betekent heel slecht voor Order.

Als DomTe iedereen kickt van wie Order van edelt, is het steeds moeilijker om positieve stats te krijgen hé :rolleyes:
 

DeletedUser38984

Guest
Maar denk toch dat DomTe niet Night Gelijk had gekicked nadat de pass werd verandert. ;)
En toen Night er nog in zat, had ik Tessa gezegt, dat ze me kon edelen. Dus denk toch dat die stats er bij waren. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Maar denk toch dat DomTe niet Night Gelijk had gekicked nadat de pass werd verandert. ;)
En toen Night er nog in zat, had ik Tessa gezegt, dat ze me kon edelen. Dus denk toch dat die stats er bij waren. :rolleyes:

Juist.. en je punt is?
 

DeletedUser38984

Guest
Daarom heb ik het woordje beter erbij gehaald. ;)
Maar uhm, ik ben zeker niet meer voor DomTe. Dat zal ik je vertellen, maar toch denk ik dat jullie de mensen onderschatten.
 

DeletedUser

Guest
Daarom heb ik het woordje beter erbij gehaald. ;)
Maar uhm, ik ben zeker niet meer voor DomTe. Dat zal ik je vertellen, maar toch denk ik dat jullie de mensen onderschatten.

bedoel je nu dat order domte onderschat of dat jij onderschat word ?
 

DeletedUser38984

Guest
Mag ik weten hoelaat het bij Order is? Want jullie zijn allemaal niet wakker. ;)
 

DeletedUser38984

Guest
Ah, dus je slaapt nu? *op het wc zit* :D
Srry heb een lolletje.
En dan ben je ook makkelijker voor de vijand.
 

DeletedUser

Guest
ik vindt iedereen aardig
zeker de spelers waar ik men :catapult:tjes mag naar sturen

gr Querqo
 

DeletedUser

Guest
Even op een oude post terug komen.


Dat blijf jij nog steeds.

1. Wat heeft Lt-mini, wat hier al behandeld is, te maken met de oorlog tegen DomTe? Ik zie geen druk van DomTe op Lt-mini, ik zie niks waardoor hij barbaren zou kunnen zijn geworden wat door DomTe komt.Barbaar door DOMTE laat me niet lachen ze lagen uren van me ;) Hoe of waarom ik barbaar ben tja die reden is mij ook de vraag. Ik ben na een tijdje terug uit buitenland en dit is eerste keer dat ik eens terug op tw kom na het overdragen van account. (daarom ook de late post).

Suc6 verder

Jammer van Mini, was een boegbeeld van Order altijd geweest...

Merci plox ;)



Aan alle order lidjes succes nog op W4

en greets from the one and only mini ;)
 
Bovenaan