Oorlog W4: DomTe vs Order

DeletedUser

Guest
Gezien het belachelijke topic, wat een DomTe lid heeft aangemaakt, begin ik DomTe nog vervelend te vinden ook.

De stammen:

Als eerste de stammen:

Order.

De nummer één stam van Wereld 4. Is al tijden zo. Een goede stam, top-mentaliteit met enkele kwalitatief goede spelers. Een topleiding, met Justus08 & Gimly37. En een adviserende raad, die bij steunen waar nodig. De leiding bestaat uit jonge gasten, maar valt daar iets aan te merken? Na veel successen die ze hebben geboekt, en enkele dieptepunten, staan ze nu waar ze horen te staan. Dik en duidelijk op de nummer één positie! Worden ze er ooit nog vanaf gestoten?


Domte.

De nummer twee stam van Wereld 4. Ook al zeer lang dat ik me herinner. Op die plek gekomen door het vallen (?) van Ares. Ook een goede stam, met kwalitatief toch wel mindere spelers dan Order. We horen altijd dat DomTe over een hechtere groep beschikt dan Order, maar is dat dan wel zo? Het moet in ieder geval van het collectief komen, en niet van de individuele kwaliteit die ze beschikken. De stam staat redelijk, maar oogt toch vaak stabiel. Als ik eerlijk ben, we lachen altijd maar om het '500 miljoen trauma' van DomTe. Ze blijven er vrijwel nooit staan, komen ze er nog eens boven?


De oorlog:

Order vs DomTe, een rijke geschiedenis, die al lang loopt. Beide 'de' topstammen van Wereld 4, met een groot verschil uiteraard. Is het wel een oorlog te noemen? Dat zeker. Voornamelijk vanuit Orders kant wordt er flink gestookt op DomTe, en volhouden gaat maar moeilijk voor ze. Uiteraard, DomTe maakt veel winst op TFF, maar is dat Order? Dat heeft dan ook geen toegevoegde waarde voor dit topic.

Maar hoe begon deze oorlog? Als eerste was natuurlijk de scheiding bij Free. De ene helft ging naar DomTe, de andere helft naar Order. Hierna kon natuurlijk niet voorkomen worden dat er schermutselingen begonnen, maar het was nog rustig. Dit, totdat een held, genaamd Rietjuh (de dikste!!) ook de overstap maakte van DomTe naar Order. Een gevoelig punt voor DomTe, een sterke speler die evengoed lag voor zowel Order als DomTe. Met de 'belofte' van Rietjuh dat die DomTe niet zou gaan aanvallen, en het uiteindelijk toch deed, begon het echt!

Een kaartje tussen deze twee topstammen:

mapphpt.png




Een redelijk front, met natuurlijk enkele uitschieters waar sommigen niet bepaald veilig liggen ;)


De resultaten tot nu toe:

De oorlog bestaat al een geruime tijd. Er zijn tot nu toe dan ook enkele successen geboekt, wel alleen vanuit Order kant:

- Het op grijs gaan van Teun & Stalkor
- De hoeveelheid dorpenwinst op Night Angel
- Het vertrek van Spyromanic naar Order

Dit waren toch enkele flinke aderlatingen voor DomTe, en zijn het nog steeds. Wat zijn de volgende accounts die op grijs gaan, is dan mijn vraag?

Om het af te sluiten, nog de oorlogsstatistieken:

Players:

Side 1:
Tribes: Order
Players:

Side 2:
Tribes: DomTe
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,227
Kant 2: 124
Verschil: 1,103

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11,498,352
Kant 2: 1,225,239
Verschil: 10,273,113

chart




Hoop jullie hiermee genoeg te hebben geïnformeerd. Dat het een faire strijd mag worden!

Gegroet,

Nemiiiii :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toevoegingen mogen uiteraard. Als ze maar op waarheid gebaseerd zijn. :)
 

DeletedUser48166

Guest
Doen jullie iets tegen B.O.W? Zij zijn toch Bg met DomTe?
 

DeletedUser

Guest
Doen jullie iets tegen B.O.W? Zij zijn toch Bg met DomTe?

DomTe en BOW hebben inderdaad een BG.

Hieronder dan de statistieken:


Side 1:
Tribes: Order
Players:

Side 2:
Tribes: B.O.W.
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72
Kant 2: 10
Verschil: 62

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 674,075
Kant 2: 96,977
Verschil: 577,098

chart




Het valt dus wel mee wat wij tegen BOW 'doen'.
Daarnaast, het front tussen Order en BOW is ook niet zo groot.


Alleen daar gaat dit topic niet over, dit topic gaat over de oorlog tussen Order en DomTe.
 

DeletedUser47988

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: sven top

Side 2:
Tribes: Order
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11
Kant 2: 0
Verschil: 11

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 107,704
Kant 2: 0
Verschil: 107,704

chart


lekker puh
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: sven top

Side 2:
Tribes: Order
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11
Kant 2: 0
Verschil: 11

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 107,704
Kant 2: 0
Verschil: 107,704

chart


lekker puh

*applaus*

Individueel zullen er altijd wat verschillen opleveren, echter gaat dit topic over het geheel, en daaruit leid ik toch echt dat Domte behoorlijke klappen te verduren heeft. Of hoor jij niet bij Domte:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Klopt, helaas. Getuigt niet van erg veel stamgevoel, maar het zij zo ;)



Nemessis krijgt 600 clears van DomTe binnen. Over 4 dagen weten we hoeveel dorpen DomTe zal pakken. Ben benieuwd :)
 
Reactiescore
30
Ik verwachtte wat nieuwe informatie in dit topic, maar volgens mij blijkt dat niet zo te zijn? Jammer. We weten wel dat Order tegen DomTe is en DomTe ook tegen Order. Maar in ieder geval een nieuw topic met betrekking tot deze oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Ik verwachtte wat nieuwe informatie in dit topic, maar volgens mij blijkt dat niet zo te zijn? Jammer. We weten wel dat Order tegen DomTe is en DomTe ook tegen Order. Maar in ieder geval een nieuw topic met betrekking tot deze oorlog.

Wat kan er in een (oude) oorlog nog voor nieuwe info bijkomen? ;)

Dat ik 600 att krijg, is dat niks nieuws dan?! :p
 
Reactiescore
30
Nemessis zei:
Wat kan er in een (oude) oorlog nog voor nieuwe info bijkomen?;)

Dat ik 600 att krijg, is dat niks nieuws dan?!:p


Niet veel, maar het is meer een overzicht van feitjes DOOR ORDERS OGEN GEZIEN.


Ja, dat is wel nieuw, dat wist ik niet:p
 

DeletedUser

Guest
Niet veel, maar het is meer een overzicht van feitjes DOOR ORDERS OGEN GEZIEN.


Ja, dat is wel nieuw, dat wist ik niet:p

Ik heb gezegd dat DomTe mag toevoegen waar nodig is ;). Natuurlijk, is ben een Order speler, dus heel objectief zal het niet zijn neen. Maar meeste is wel op feiten gebaseerd. Overigens, noem eens iets wat niet klopt vanuit DomTe kant ;)?
 
Reactiescore
30
Nemessis zei:
Ik heb gezegd dat DomTe mag toevoegen waar nodig is . Natuurlijk, is ben een Order speler, dus heel objectief zal het niet zijn neen. Maar meeste is wel op feiten gebaseerd. Overigens, noem eens iets wat niet klopt vanuit DomTe kant ?

Geen idee, ik ben geen order-speler én geen domte-speler:p En nee, geheel objectief is het niet volgens mij. Order wordt bijna de hemel ingeprezen en DomTe de hel ingeprezen, maar dan op een zachtzinnige manier:p
 

DeletedUser

Guest
Geen idee, ik ben geen order-speler én geen domte-speler:p En nee, geheel objectief is het niet volgens mij. Order wordt bijna de hemel ingeprezen en DomTe de hel ingeprezen, maar dan op een zachtzinnige manier:p

Daar ben ik het niet geheel mee eens. Ik zeg gewoon mijn mening idd, maar het is niet dat ik DomTe in dit topic zwart maak, al zeg ik het zelf ;). Ook een objectief persoon zou toch (kunnen) zien dat Order 'beter' is dan DomTe? Het scheelt niet voor niks 200 miljoen ;)?
 

DeletedUser48166

Guest
Vindt dat de post van Nemi nog positief is. Als je andere Order spelers hem had laten typen... :p
 
Reactiescore
30
Nee, je maakt ze inderdaad niet zwart dat klopt. Ik kan het niet zo goed verwoorden.
Ik laat het hier maar bij. Ik hoop dat er wat meer actie komt van DomTe-kant komt, anders komt alles van een kant. We zullen het zien. DomTe, bewijs jezelf zou ik zeggen.
 
Bovenaan