Oorlog VF vs. robindec

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24056

Guest
Beste lezers,

De wereld is nog pril, maar met dik een dag op de teller staan diplomatieke relaties al onder flinke spanning. Het eerste conflict op deze wereld is een feit. Ik neem U graag mee in de aanloop naar deze oorlog en zal de lezer van de geleverde strijd tot dusverre op de hoogte stellen.

Het begon allemaal gisterenavond: in een door Possession (serieus wie de fuck is dit?) gestart topic werd gesteld dat het niveau op deze wereld van een degelijk niveau zou zijn door de aanwezigheid van een stam met oud- en minder oudgedienden, welke zich gevormd heeft op het vrije forum. Hierna vond robindec, om half 12 's avonds, het nodig om het volgende te zeggen:


Niet alleen doet hij de waarheid hier geweld aan, maar wij zullen er ook alles aan doen deze jongen ongelijk te bewijzen. Als gevolg hiervan verklaar ik vandaag, 23 april 2015, de oorlog aan robindec. Moge de beste winnen (daar bestaat weinig twijfel over vermoed ik).

Namens onze hele stam,

Rukurt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59612

Guest
Dank voor de opheldering. Modjes hebben altijd iets langer nodig.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik wil mij in deze volledig scharen aan de heer Rukurt.
Er is ons groot onrecht aangedaan en om onze eer terug te winnen is er slechts 1 laatst redmiddel, oorlog. Wij hadden dit graag anders gezien en ik weet zeker de heer Robindec ook eer wij klaar met hem zijn, maar er is nu geen weg meer terug.

Ook wil ik nog even herinneren dat Perfect Hatred zichzelf in een wespennest heeft gelopen en hier niet zonder bulten uit zal komen.
 

DeletedUser71125

Guest
Zou je dit soort posts in het vervolg in een top/flop spelers kunnen zetten of top/flop stammen als het een stam betreft? Anders krijgen we straks mega veel verschillende topics met allemaal andere verhalen en wordt het AF nogal onoverzichtig :S
 

DeletedUser59612

Guest
Wat oninteressant is zakt vanzelf wel weg, zoals dat top/flop stammen gedoe.
 

DeletedUser67551

Guest
VF noob stam vs ik (cool) en nu een echte uitdaging aub?
 

DeletedUser24056

Guest
Goed werk Dao, zet het voort.

Aha dus jij hebt na onze oorlogsverklaringen de moderators ingeschakeld voor je eigen gewin? Dat versterkt onze drang om jou te decimeren alleen maar. Zolang je dat maar weet.

VF noob stam vs ik (cool) en nu een echte uitdaging aub?

Ja klopt in die zin zou het niet helemaal nodig zijn een topic aan te maken omdat de uitdaging wel erg klein is.
 

DeletedUser

Guest
We missen nog een paar mensen voor een stevig potje haten. Maar aangezien Robin gestart is, komen die vanzelf wel boven :D
 

DeletedUser67551

Guest
Niemand vindt jou leuk

Ik vind niemand ook leuk. Het is dus wederzijds :)

Ja klopt in die zin zou het niet helemaal nodig zijn een topic aan te maken omdat de uitdaging wel erg klein is.

Voor jullie is het een uitdaging om van mij, een grootse erkende burchtgraaf, te kunnen winnen ofc!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
116
Hmmm... met een Robin valt niet te sollen jongens.. Zelf VF zal het onderspit delven :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan