Oorlog: TPE - THC

DeletedUser3750

Guest
Mmmm, we zien wel;)

Voor mij staan, op enkele beschermde mensen na, elke [TPE]'er op de blacklist. Dus we zien wel, we zullen ons nu niet vol op Teletubbie gaan richten, enkele mensen zijn eerst aan de beurt;) Maar wie weet, we hebben geen banden met G.H.L. en kan dus zijn dat we gewoon een paar dorpen over nemen of we hem helemaal om zeep helpen of niks doen, dat zien we dan wel:rolleyes:

Maar dit zeg ik even namens mezelf, voordat iedereen denkt dat ik altijd namens D.D. praat:p
 

DeletedUser5692

Guest
Tja dragonlady zei dat teletubbie een goede speler was dus tja ;) Onze leiding heeft als het goed is ook de claimlijst doorgekregen dus dat we kunnen zien wie we wel en niet mogen aannemen
 

DeletedUser3750

Guest
Ja, dat klinkt wel als aanpak van Dragonlady:p

Maar reken er maar op dat je nog meer claims binnen krijgt, ik moet zeggen dat WoeS wel een meester strateeg is:rolleyes: In [TPE] had hij nog enige organisatie, nu staan ze allemaal te boek als vluchteling, ze zitten verspreid en ondersteunen elkaar weinig.

Dit werkt inderdaad veel beter dan als we tegen de stam [TPE] moesten gaan WoeS, je maakt het ons nu zo vreselijk lastig! Dacht je dat je ons kon verslaan als we wat meer spelers op de kaart een kleurtje moesten geven:p

Dus Choppie, laat je spelers ook maar eens flink edelen, anders is het straks te laat!
 

DeletedUser974

Guest
Leuk Leuk :)

k zou graag een reactie horen over dit alles van een TPE leider (Woesje, Lampos)
 

DeletedUser6177

Guest
Tja dragonlady zei dat teletubbie een goede speler was dus tja ;) Onze leiding heeft als het goed is ook de claimlijst doorgekregen dus dat we kunnen zien wie we wel en niet mogen aannemen


Elke ex-TPE-er staat in principe op de claimlijst, die hoeven we niet door te geven.

Het lijkt mij voor jullie stam ook niet verstandig om nog meer van hen aan te nemen, dat zou op z'n zachtst gezegd enige vijandigheid van ons kunnen opleveren (en misschien ook wel van THC). ;)

Je kunt natuurlijk denken, wow een paar grote spelers erbij, maar als je die dan vervolgens vet moet gaan ondersteunen omdat die hevig onder vuur ligt, hmmm lijkt me toch niet erg handig :cool:


Die heb ik nog nooit op het forum gezien dus die zullen er ook niet komen

Nee, die hebben het veel te druk met aanvallen ontwijken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8414

Guest
de leiding van tpe heeft bewezen hoe zwak ze zijn, ik sprak al met paar ex-tpe'ers, ze zijn aan hun lot overgelaten, niet eens de tijd gehad om een andere stam te zoeken of wat dan ook, de leiding stelt zichzelf veilig en ze zijn weg, dat is meteen een mooi beeld van hoe het voordien moet gegaan zijn binnen [TPE]
 

DeletedUser4491

Guest
de leiding van tpe heeft bewezen hoe zwak ze zijn, ik sprak al met paar ex-tpe'ers, ze zijn aan hun lot overgelaten, niet eens de tijd gehad om een andere stam te zoeken of wat dan ook, de leiding stelt zichzelf veilig en ze zijn weg, dat is meteen een mooi beeld van hoe het voordien moet gegaan zijn binnen [TPE]

Ja, ik kreeg ineens een bericht dat de stam binnenkort opgeheven zou worden en dat er voor een paar een stam is gezocht en dat de rest zelf iets moest zoeken..:eek: Volgens mij konden er 3 of 4 in LOST of CenM en de rest moest zich maar zien te redden:(
 

DeletedUser3750

Guest
Ja, komt WoeS aan: Voor de meeste is een uitnodiging geregeld...... ik snap niet dat mensen zo lang bij hem zijn gebleven.
 

DeletedUser4491

Guest
Ik had het altijd best naar mijn zin.. Was altijd best gezellig enz. Totdat veel weggingen naar D.D., maar dit vind ik toch behoorlijk zwak van de leiding om al die leden die trouw zijn gebleven aan [TPE] zo te laten vallen en op zoek laten gaan naar een stam..:(
 

DeletedUser3750

Guest
Mm, die leden gingen naar ons, omdat de sfeer slecht was in [TPE].... Dus er moet toch meer aan de hand zijn geweest
 

DeletedUser4491

Guest
Er was geen ruzie ofzo..
Ik weet niet wat er verkeerd was aan de sfeer in de stam...:eek:
 
Bovenaan