Oorlog P. versus SNow

DeletedUser73272

Guest
b) deze tijd niet benut hebben om jullie eigen rim veilig te stellen. Nensul ligt daar al ik weet niet hoe lang, tegen een overmacht zonder veel verlies? Met jullie aantallen hadden jullie toch zeker wel kunnen voorkomen dat HQ zo "sterk" staat als het nu staat.

Tactische blunders van jullie lijkt me.

Laat de aanhalingstekens maar weg hoor:) We staan momenteel gewoon sterk;)
 

DeletedUser34772

Guest
Ja dat weet ik, maar het maakt mij vrij weinig uit hoor maar ga dan niet zeggen dat er niks is terwijl dat er wel is.

En betreft je vorige post ja daar heb je volkomen gelijk in. Dat die recruiten langer vast stonden nja prima kunnen wij niet weten alleen vermoeden. Alleen het gedeelte Ua1 had ik niet verwacht zoals eerder vermeld. En dat we HQ/Nensul daar hebben laten liggen is niet goed geweest vanuit snow

Ik was er zelf ook tegen, maar het is wel zo dat we verwacht hadden dat ze anders door jullie zouden zijn aangetrokken, en tegen dat numeriek overgewicht (gaat niet over jou elko) zou het zelfs voor mij moeilijk zijn geworden.

Laat de aanhalingstekens maar weg hoor:) We staan momenteel gewoon sterk;)

no off maar jullie zijn gewoon noob
 

DeletedUser75413

Guest
die recruits maken mij echt niks uit dat is part of the game, maar had het UA1 gedeelte niet verwacht. Maakt allemaal niet uit :)
 

DeletedUser73272

Guest
Valt reuze mee hoor hoe ''noob'' we zijn ;). We hebben wat mensen in de stam die wat minder goed zijn, dat klopt. Maar we hebben ook zeker kwaliteit in de stam. Ik dacht zelf ook dat ik een maand geleden in een stam vol noobs terecht zou komen, echter valt dit reuze mee!

Dat de punten van de meeste spelers hier relatief laag zijn is meer vanuit de late start van de mensen en activiteit. Geloof me, HQ wordt echt onderschat;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Preau. FTW!!!
 
Reactiescore
489
Shht jij!:cool: Kijk allemaal leuk dat het P. van nu leden bijhaalt en dan aangeeft dat ze nog steeds voor kwaliteit gaan.

Zou met het vroegere P. geen waar zijn weet ik wel zeker...

Maar het punt dat me stoort is dat ze hier over kwantiteit van snow spreken terwijl zij de geene zijn die alles safe spelen?

Hoezo valt child me mee aan?

Maar goed ga er ni te ver op ingaan;)

Lol, jij volgt het forum niet?
De recruits van UA1 stonden al vast sinds 25-10-2015 en julie hebben sinds dan ook 6 gerecruit dus snap het verschil niet. + wie zegt dat die acc's nu niet kwalitatief bemand zijn? :D
 

DeletedUser75778

Guest
Krijg je in ieder geval meer weerstand dan nu het geval is, zowel In-Game als AF-gerelateerd :eek:
 
Bovenaan