Oorlog NS-Under

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
ja net zoals jullie vorige massa op stelvio zeker waarbij je alle dorpen weer verloor.

Zijde 1:
Spelers: Stelvio
Zijde 2:
Stammen: N-S

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 29
Kant 2: 23
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 266,438
Kant 2: 206,308
Verschil: 60,130

chart


jup,
hij staat voor omdat hij inferno edelde terwijl er meerdere mensen massa's op hem stuurden ;)
de vorige massa viel tegen omdat praktisch al tables def daar stond, maar na een sloopactie van de hele stam en daarna met omliggende spelers bashen hielt die defence niet, ik heb zoveel berichtjes van geclearde dorpjes na de 2e actie

2161203


van 0 verslagen naar 26miljoen en daarna nog een keer naar 36mil
duidelijk dat dat dik gestacked was
 

DeletedUser

Guest
jup,
hij staat voor omdat hij inferno edelde terwijl er meerdere mensen massa's op hem stuurden ;)
de vorige massa viel tegen omdat praktisch al tables def daar stond, maar na een sloopactie van de hele stam en daarna met omliggende spelers bashen hielt die defence niet, ik heb zoveel berichtjes van geclearde dorpjes na de 2e actie

2de actie van paar dagen terug ??
Ja daar was het niet moeilijk om dorpen te clearen van een speler die gestopt is door de nap besprekingen.

487660395

zit nauwelijks verschil in enigste verschil is dat wij wel edelen en jullie niet :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1206

Guest
jup, op het moment staan we achter tegen jullie, maar vergeet niet dat stelvio op wankelen stond, het is dat we net een nap kregen anders was hij VEEL verloren

By all means, neem maar 20 leden aan

Volgens mij ben jij ook niet helemaal helder op het moment of wel. Sinds wanneer hebben wij iets met Stelvio te maken?
 
Reactiescore
1.367
Volgens mij ben jij ook niet helemaal helder op het moment of wel. Sinds wanneer hebben wij iets met Stelvio te maken?

ach, zeg ik jullie?
ik bedoelde tables zoals jij ook wel weet, muggenzifter
 

DeletedUser25273

Guest
jij weet duidelijk niet waar je het over hebt
dc4kuw.png

En wat dan nog dat het puntengemiddelde laag is? alsof je daar automatisch verder mee komt

Ga AUB terug naar w7

Hoezo terug naar w7? Ik speel hier op w36 en laat me door jou niks vertellen. Sodemieter zelf een eind op. We hebben niet samen geknikkerd en als je me van w36 af wilt hebben, zul je me moeten verslaan en dat gaat niet gebeuren.
 
Reactiescore
1.367
Hoezo terug naar w7? Ik speel hier op w36 en laat me door jou niks vertellen. Sodemieter zelf een eind op. We hebben niet samen geknikkerd en als je me van w36 af wilt hebben, zul je me moeten verslaan en dat gaat niet gebeuren.

terug naar w7 als in ga terug naar w7 met je onzin
en dan nog weet ik veel dat jij hier speelt, ik zie in een keer iemand haten met w7 argumenten nou dan is het voor mij makkelijk

Ga even door wenen ofzo?

en wat is dit nu weer voor gezever?
gewoon onderbouwde berichten posten en geen directe haat naar 1 persoon
 

DeletedUser25273

Guest
terug naar w7 als in ga terug naar w7 met je onzin
en dan nog weet ik veel dat jij hier speelt, ik zie in een keer iemand haten met w7 argumenten nou dan is het voor mij makkelijk



en wat is dit nu weer voor gezever?
gewoon onderbouwde berichten posten en geen directe haat naar 1 persoon

Het is geen onzin, het zijn feiten. Alleen komen ze jou niet uit..... Als je de moeite had genomen om mijn handtekening te bekijken had je geweten dat ik op w36 speel.
 
Reactiescore
1.367
Het is geen onzin, het zijn feiten. Alleen komen ze jou niet uit..... Als je de moeite had genomen om mijn handtekening te bekijken had je geweten dat ik op w36 speel.

Van jou handtekening krijg ik meteen hoofdpijn zo netjes

En onzin of niet, dit is een OORLOG topic en geen haat aan ringo topic

dan nog slaat het nergens op dat je tables bedoelde bij een .pi oorlogsstatistiek

Ach je hebt gelijk ^^
maar jullie maken hopelijk de zelfde fout als ordo toen,
Ik hoop de lDl nu ook bij jullie komt snoepen ;)
 
Reactiescore
31
Op verzoek gaat hier tijdelijk een slotje op.
We gaan namelijk allemaal offtopic. :)
Slotje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan