Oorlog'; Nenya tegen _SoC_

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Verdediger: stavros65
Dorp: -047- Dark-e (531|474) K45

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Troepen van de verdediger in andere dorpen

The Cottage (561|487) K45 0 2500 0 0 0 0 0 300 0 0 0 0
The Reef (553|489) K45 500 1000 0 1000 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/12500
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald 30 naar -4



Hop hop hop!
 

DeletedUser

Guest
Ja stavros is tamelijk dood, zen stam (soc) ondersteunt ook al niet meer, rip.
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: Nenya
Dorp: 034 Vrije tijd zeker? (577|447) K45

Aantal: 0 0 6301 0 0 2472 438 0 296 0 0 0
Verliezen: 0 0 6301 0 0 2472 438 0 296 0 0 0

Aanvaller: Nenya
Dorp: 032 Na de film (578|443) K45

Aantal: 0 0 6001 0 0 2992 238 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 6001 0 0 2992 238 0 300 0 0 0

Aanvaller: Nenya
Dorp: 036 Nachtje insomnia (576|452) K45

Aantal: 0 0 4000 0 0 2279 0 0 351 0 0 1
Verliezen: 0 0 38 0 0 19 0 0 3 0 0 0


Aanvaller: Nenya
Dorp: 036 Nachtje insomnia (576|452) K45

Aantal: 0 0 300 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verdediger: killer108
Dorp: 074 Kingdom of Heaven (584|440) K45

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/3000
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald 19 naar -14

Dat is 1

Aanvaller: Nenya
Dorp: 024 Onbijt op bed (581|440) K45

Aantal: 0 0 6179 0 0 2785 249 0 299 0 0 0
Verliezen: 0 0 6179 0 0 2785 249 0 299 0 0 0

Aanvaller: Nenya
Dorp: 021 Avondzon (582|440) K45

Aantal: 0 0 5000 0 0 2542 420 0 350 0 0 1
Verliezen: 0 0 673 0 0 328 49 0 47 0 0 0

Verdediger: killer108
Dorp: 075 Seb the best! (588|438) K45

Aantal: 872 811 51 33 6 65 0 0 16 0 0 0
Verliezen: 872 811 51 33 6 65 0 0 16 0 0 0

Aanvaller: Nenya
Dorp: 021 Avondzon (582|440) K45

Aantal: 0 0 541 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verdediger: killer108
Dorp: 075 Seb the best! (588|438) K45

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/5410
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald 4 naar -17

Dat is 2
 

DeletedUser

Guest
Ja stavros is tamelijk dood, zen stam (soc) ondersteunt ook al niet meer, rip.


niet moeilijk als je niet meer ingelogd geraakt op die wereld!
ben al 4 dagen niet meer ingelogd, daardoor 2 dorpen kwijt, en nu kan ik er nog steeds niet op.

zo kan zelfs iemand met 5000 punten een dorpje overnemen he :p.

want je weet zelf heel goed dat ik die overname niet had toegelaten :p.
en btw de laatste keer dat ik nog kon inloggen was mijn aanvalsplan op jou dorpjes al klaar, alleen men 3de veeg moest nog 5 uurtjes bouwen.

maarja, veel plezier nog maar denk niet dat je enorm goed bent als je een dorp van mij kan overnemen hoor.

mvg Stavros
 

DeletedUser

Guest
Aha dat is goeie info, bedankt daarvoor, we vroegen ons al af waarom je niet eens meer probeerde, waarom kan je niet meer op je account?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook nog wel wat te zeggen tegen stam Nenya.

Tijden lang zitten jullie te zeuren, te jammeren en te mekkeren over spionnen, spion dit spion dat, en jullie zijn laf bla bla bla

Nenya hou jullie toch niet van de domen, ik heb laast nog een spion van jullie uit de stam gezet.

Dus jullie verlagen je naar hetzelfde nivo !!! Dus ga niet zitten janken sjonge jonge

Gaytan is gewoon een poesie, en niks van een top speler. Waarom zit iedereen hier domme verhalen te plaatsen terwel ze er geen snars van weten ? mij uitmaken voor een hacker, doe even zielig zeg !!!

gaytan is al zijn Dorpen aan Nenya kwijt geraakt door een Spionactie van Nenya.
Breechef was nog zo om zijn Account met hem te delen !! zodat gaytan kon doorspelen,
In de stam kon gaytan zijn zin niet krijgen, hij werd niet gekozen als stamleider, hij maakte ruzie met iedereen, en had geen geduld.

En wat doet die, stap naar Nenya !!

Het enige wat ik heb gedaan is aan Breechef op MSN gevraagd of hij het daar mee eens was, aangezien breechef nog gewoon speelt op w2 en w6.
Breechef is de gene die het account beheerde dus alle recht tot hem.

Ik heb respect voor SOC, ze vechten en Knokken als leeuwen.
Ik zal voorlopig niet meer op het algemene forum reageren.
De verhalen hier zijn soms net sprookjes, mooi Geschreven maar nooit gebeurt.

Devion2
 

DeletedUser

Guest
Jullie hadden effectief een mol in Nenya, een overloper; chaotix.
Wij krijgen gewoon onze informatie via (meerdere) leden die in hun broek schijten en zo op een goed blaadje willen staan bij ons.

We vragen er amper naar. Lijkt me niet echt spionage.
En dan nog, moesten we echt een spion hebben; boontje komt om z'n loontje.

breechef was gestopt met spelen en nu hij hoort dat een goede speler als Gaetan naar Nenya wil gaan, (wat niet echt verrassend is) wil hij hem vlug dwarsbomen door hem van de account te schoppen en doet hij nog wat kinderachtig door ons forum vol te spammen.

Als _SoC_ vecht als leeuwen, waarom zijn de voorbije dagen er dan al minstens 3 leden vertrokken?
 

DeletedUser

Guest
Jullie hadden effectief een mol in Nenya, een overloper; chaotix.
Wij krijgen gewoon onze informatie via (meerdere) leden die in hun broek schijten en zo op een goed blaadje willen staan bij ons.

We vragen er amper naar. Lijkt me niet echt spionage.
En dan nog, moesten we echt een spion hebben; boontje komt om z'n loontje.

breechef was gestopt met spelen en nu hij hoort dat een goede speler als Gaetan naar Nenya wil gaan, (wat niet echt verrassend is) wil hij hem vlug dwarsbomen door hem van de account te schoppen en doet hij nog wat kinderachtig door ons forum vol te spammen.

Als _SoC_ vecht als leeuwen, waarom zijn de voorbije dagen er dan al minstens 3 leden vertrokken?



We vragen er amper naar. ??? doe even zeg !! :eek: bij jullie is het dood normaal, jullie hebben het dagen lang er over gehad. Dikke schande voor jullie zelf. En dan probeer je het ook nog goed te praten :eek:
Dat is nog zieliger

breechef was gestopt met spelen, daar weet jij niks van !!!!


Als _SoC_ vecht als leeuwen, waarom zijn de voorbije dagen er dan al minstens 3 leden vertrokken? :D zelfs dit klopt niet,

Ik heb het hier over de kern, maarja das moeilijk te begrijpen he !!
 

DeletedUser14974

Guest
Jullie hadden effectief een mol in Nenya, een overloper; chaotix.
Wij krijgen gewoon onze informatie via (meerdere) leden die in hun broek schijten en zo op een goed blaadje willen staan bij ons.

We vragen er amper naar. Lijkt me niet echt spionage.
En dan nog, moesten we echt een spion hebben; boontje komt om z'n loontje.

breechef was gestopt met spelen en nu hij hoort dat een goede speler als Gaetan naar Nenya wil gaan, (wat niet echt verrassend is) wil hij hem vlug dwarsbomen door hem van de account te schoppen en doet hij nog wat kinderachtig door ons forum vol te spammen.

Als _SoC_ vecht als leeuwen, waarom zijn de voorbije dagen er dan al minstens 3 leden vertrokken?


Overloper, hmhm...:D

hehe de leden die t in hun broekje doen, jammer genoeg zijn die er ook:eek:

Jullie hebben wel een spion gehad, that's for sure. Not that i care.
Moest er alleen nog ff aan denken toen dat ik al die lieve berichtjes van jullie kreeg dat ik laf was en zielig. Leuk om te zien dat jullie somehow toch ff na moesten doen:p


* Correctie. Breechef was gestopt met spelen --> op w7. <--

Gaetan heeft daarbij gemeld Breechef's account in onze stam te houden. Hieraan heeft hij zich niet gehouden omdat hij niet kan krijgen wat hij wil? niet op t verborgen forum kan? Niet als leider is gekozen?
Devion2 heeft alleen Breechef bericht op msn (ik zat erbij) dat Gaetan met zijn account naar Nenya was gegaan. Waarop hij heeft gezegt dat dat nooit de bedoeling was geweest.

Gaetan had volgens Breechef (Gaetan's verhaal) toestemming naar Nenya te gaan..
Breechef daarintegen heb ik persoonlijk op msn gesproken, zei dat hiervan niks waar was. Gaetan heeft zich hier dus niet aan zijn woord gehouden, en breechef heeft hem dus het recht op zijn account te spelen ontnomen.
't forum vol spammen vind ik dan een -punt.


Waarschijnlijk welpjes die t werk van de leeuwen niet aankonden? :p
 

DeletedUser14974

Guest
We vragen er amper naar. ??? doe even zeg !! :eek: bij jullie is het dood normaal, jullie hebben het dagen lang er over gehad. Dikke schande voor jullie zelf. En dan probeer je het ook nog goed te praten :eek:
Dat is nog zieliger

breechef was gestopt met spelen, daar weet jij niks van !!!!


Als _SoC_ vecht als leeuwen, waarom zijn de voorbije dagen er dan al minstens 3 leden vertrokken? :D zelfs dit klopt niet,

Ik heb het hier over de kern, maarja das moeilijk te begrijpen he !!

Yowww :D Ze weten waar ze het over hebben;)
 

DeletedUser

Guest
Chaotix4 kap met posten hier, je bent het niet waard om ook maar 1 letter in dit topic neer te zetten...

Zo een laffe actie heb ik nog nooit meegemaakt, dus houd je maar stil over Nenya dit Nenya dat. Nenya is tenmisnte nog een constante stam waar de leden tevreden zijn. Kan ik van _SoC_ niet zeggen. En ik hoef al helemaal niet over Breechef te beginnen... In rl een prima gast, maar in TW zo wisselvallig en vaag dat je niet meer weet of ie het speelt om het spel of om mensen te treiteren.
 

DeletedUser

Guest
En nog iets, Chaotix... maak je geen illusies... Jij moet echt blij zijn met Devion2 anders was de stam SoC allang naar Verweggistan verhuist...
Hij is de enige die mijn respect heeft. De rest van de stam wordt slechts bij elkaar gehouden door Devion2.
 

DeletedUser

Guest
We vragen er amper naar. ??? doe even zeg !! :eek: bij jullie is het dood normaal, jullie hebben het dagen lang er over gehad. Dikke schande voor jullie zelf. En dan probeer je het ook nog goed te praten :eek:
Dat is nog zieliger

breechef was gestopt met spelen, daar weet jij niks van !!!!


Als _SoC_ vecht als leeuwen, waarom zijn de voorbije dagen er dan al minstens 3 leden vertrokken? :D zelfs dit klopt niet,

Ik heb het hier over de kern, maarja das moeilijk te begrijpen he !!

Ik zeg je dat wij geen zuivere spion hebben, de leden komen met hun info gewoon naar ons toe. Jullie hadden echt een mol, het was al op voorhand gepland dat chaotix ging infiltreren. Moeilijk te begrijpen blijkbaar?

Post wat minder leestekens en leer wat beter lezen.

Als _SoC_ vecht als leeuwen, waarom zijn de voorbije dagen er dan al minstens 3 leden vertrokken? :D zelfs dit klopt niet,

Je hebt gelijk, het zijn er ondertussen al 5.
http://nl.twstats.com/nl7/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=10835
 

DeletedUser

Guest
Blablablabla

Het komt hier op neer, nenya vs soc, soc zet grote mond op, soc verliest, soc kan er niet tegen, soc geeft het niet op , soc zen leden stappen op, soc is chaos, nenya vraagt zich af hoeveel aanvragen van soc ze nog gaan krijgen om bij nenya te komen.

Game over

/Close thread
 

DeletedUser

Guest
omg chaotix ik plas echt op jou, hoeveel dorpen heb je ook al weer overgenomen sinds je weg bent bij Nenya? Oja 3 dorpen! In 4 weken!

Petje af!

Oja, ik krijg zoveel aanvragen van leden zal ik even een lijstje maken!

Vagnerlove
Breechef
Holdabber

etc.

etc.

etc.

Oja, nog even leuk om te vermelden dat sinds ik een beetje bezig ben met SoC, ze ineens allemaal stoppen.

Killer: "ja ik was toch al gestopt"

Yeah right, stelletje fruitcakes:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan