Oorlog'; Nenya tegen _SoC_

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Gewoon taggen en dan de edels blocken en de clears gewoon aan de muurtjes laten krabben, ik betwijfel dat ze namelijk 300 clears in 2 seconden krijgen getimed. :p

Taggen kan wel ffkes duren :p
 

DeletedUser

Guest
Gewoon taggen en dan de edels blocken en de clears gewoon aan de muurtjes laten krabben, ik betwijfel dat ze namelijk 300 clears in 2 seconden krijgen getimed. :p

Taggen kan wel ffkes duren :p

neh tussen een bepaald tijdstip ;)

die gast gaat echt niet 2000 incomings taggen hoor:D
 

DeletedUser

Guest
lichteraan.
je kan het altijd opschrijven word wel veel werk,
ten eerste lukt het niet om 2000 seconde op het zelfde tijdstip te laten vertrekken, ivm online zijn etc.

dus heb je soms rustig de tijd.

tuurlijk, klopt ;) Maar de meeste mensen raken lichtelijk in paniek als ze ineens zoveel aanvallen zien aankomen:)
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk, klopt ;) Maar de meeste mensen raken lichtelijk in paniek als ze ineens zoveel aanvallen zien aankomen:)

Euh, ik denk dat iedereen in paniek zou geraken als hij online komt en ziet plotseling 500 aanvallen binnenkomen.. . Jammer voor Gaetan, ik heb met hem op W4 samen gespeeld, sterke speler..

Ik ben wel eens benieuwd :)
 

DeletedUser

Guest
Euh, ik denk dat iedereen in paniek zou geraken als hij online komt en ziet plotseling 500 aanvallen binnenkomen.. . Jammer voor Gaetan, ik heb met hem op W4 samen gespeeld, sterke speler..

Ik ben wel eens benieuwd :)

het is niet Gaetan, maar iemand anders die hem heeft gehackt;)
 

DeletedUser

Guest
Vele kun je op het zicht bepalen. Of ze in aanmerking komen.

True, maar als je echt heel zeker wilt zijn is het gevaarlijk om enkel op het zicht te bepalen, zeker als je er 2000 hebt. Denk dat je na een tijdje scheel begint te zien. :p
 

DeletedUser

Guest
True, maar als je echt heel zeker wilt zijn is het gevaarlijk om enkel op het zicht te bepalen, zeker als je er 2000 hebt. Denk dat je na een tijdje scheel begint te zien. :p

Dat is waar het is een algemeen feit dat je weinig tegen fakes kunt doen. Kost je veel werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan