Oorlog'; Nenya tegen _SoC_

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Geachte Breechef,

hierbij willen wij als stam Nenya jullie, _SoC_ de oorlog verklaren. Allebei wisten we al dat we niet door 1 deur pasten in K45, dus is het beter dat we nu open kaart spelen.
Tot nu toe was alles een beetje kalm gebleven tussen ons, maar dit zal nu snel veranderen.
De laffe acties van jullie en jullie spion(nen) heeft de emmer doen overlopen. Het is tijd dat wij dit continent in handen gaan krijgen.

Suc6!
Nenya

Zie hier de officieele verklaring... ;)
 

DeletedUser

Guest
Succes allebij:p

Wanneer de eerste dorpsovernammes?:p raportjes
ps: word dit moddergooi-topic of rapportjes topic?:D
 

DeletedUser

Guest
Oh nice, niet een opening met een mooi offensief?

Iniedergeval succes!
 

DeletedUser

Guest
Ooooohhhh.... *o*
Dit is een goed moment om de popcorn te gaan pakken :) Ben heel benieuwd :)
 

DeletedUser

Guest
De grote winnaar van dit gevecht zal nu al Vedici. Die hebben wat tijd gewonnen om een plan te bedenken om niet ingesloten te raken.
 

DeletedUser

Guest
De grote winnaar van dit gevecht zal nu al Vedici. Die hebben wat tijd gewonnen om een plan te bedenken om niet ingesloten te raken.

Onvermijdelijk, ze moeten wel een heel goed plan hebben en totale medewerking van alle leden hebben, maar dat laatste betwijfel ik zeer...
 

DeletedUser

Guest
Er is een foutje in de topic naam:

Het is oorlog Nenya Vs _SoC en Bg'en.

De bondgenoten van _SoC_ zijn geloof ik W.O.C. en NVA ;)
 

DeletedUser

Guest
Er is een foutje in de topic naam:

Het is oorlog Nenya Vs _SoC en Bg'en.

De bondgenoten van _SoC_ zijn geloof ik W.O.C. en NVA ;)

Maakt niet uit...
Jij hebt _SoC_ de oorlog verklaart, niet hun BGs, als die slim zijn houden die zich erbuiten ...
 

DeletedUser

Guest
Niet vergeten, WOC heeft een andere leiding dan _SoC_, dus hun handelen zou niet mogen worden aanzien worden als een handelen van _SoC_ .... hun profiel zou eigenlijk best wel eens mogen worden aangepast :D
 

DeletedUser

Guest
Maakt niet uit...
Jij hebt _SoC_ de oorlog verklaart, niet hun BGs, als die slim zijn houden die zich erbuiten ...

Nenya <-> Soc is op basis van de statistieken lichtjes in het nadeel van Soc. Als WOC zich moeit zou de balans wel wat in evenwicht komen. Numeriek voordeel voor SOC/WOC,kwalitatief voordeel voor Nenya.

Ik denk dat er sowieso wel nog een stam Nenya zal helpen.
 

DeletedUser

Guest
Niet vergeten, WOC heeft een andere leiding dan _SoC_, dus hun handelen zou niet mogen worden aanzien worden als een handelen van _SoC_ .... hun profiel zou eigenlijk best wel eens mogen worden aangepast :D

Houd je niet van de domme... WOC gaat SoC sowieso wel helpen. xD
 

DeletedUser

Guest
Nenya <-> Soc is op basis van de statistieken lichtjes in het nadeel van Soc. Als WOC zich moeit zou de balans wel wat in evenwicht komen. Numeriek voordeel voor SOC/WOC,kwalitatief voordeel voor Nenya.

Ik denk dat er sowieso wel nog een stam Nenya zal helpen.

Jullie? Dan helpen we daarna Vedici mee opruimen... ;):p
 

DeletedUser

Guest
Houd je niet van de domme... WOC gaat SoC sowieso wel helpen. xD

Ik zeg ook niet dat dat niet gaat gebeuren, vergeet niet, ik weet niet meer over het leidinggevend gebeuren ;)

Maar ik wil maar even aanduiden dat ze wel degelijk twee apparte stammen zijn met apparte leiders en tactisch inzicht. WOC en _SoC_ zijn niet één stam qua leiding, misschien wel een samenwerking tegen Nenya, zou best kunnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan