"Oorlog" *MLP* (n° 1) vs GDB (n° 2)

DeletedUser

Guest
In het topic 'Topstammen' werden er al een paar stats de wereld ingegooid maar persoonlijk vind ik niet dat zoiets past in dat topic. Namelijk omdat het daar algemener gaat over 'Topstammen', dus zowel grote als kleine stammen kunnen daar ter sprake komen.

Daarom dus dit topic! Zoals jullie zien heb ik Oorlog tussen aanhalingstekens geplaatst omdat er, volgens mij allesinds niet, een officiële oorlogsverklaring is gedaan. Doch worden er wel al dorpen overgenomen tussen de twee stammen.

Dit onderwerp verdient ook wel een topic appart omdat dit weleens lang kan aanslepen, het is dan ook de nummer 1 tegen de nummer 2...

Nu laten we beginnen met wat objectieve stats.

Zijde 1:
Stammen: *MLP*, *PS*
Zijde 2:
Stammen: GDB, FFS

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 66
Kant 2: 6
Verschil: 60

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 621,731
Kant 2: 57,552
Verschil: 564,179

chart

Tot zover de overnames, daaraan is te zien dat *MLP* momenteel het voortouw neemt. Hetgeen normaal is omdat zij diegenen zijn die begonnen zijn met aanvallen. Dus laten we GDB nog maar wat respijt geven en hun nog niet afschrijven.

Voor de rest kan de ODA en ODD bekeken worden. De ODA van *MLP* is de laatste week gestegen met wat meer dan 200 miljoen en de ODD van GDB is ongeveer 300 miljoen gestegen.

Dan de individuele spelers:

- Stevo1969 is netto 1 dorp kwijt
- mighty ikke 15 moet het met netto 4 dorpen minder doen
- Elijah Falconcrest, de leider van GDB, heeft af te rekenen met een nettoverlies van 21 dorpen
- visser1967 is momenteel het grootste slachtoffer met een nettoverlies van 29 dorpen aan *MLP* en 3 dorpen aan kendo

- Big General heeft ook af te rekenen met 13 verliezen aan kendo en twee aan K.B., maar geen aan *MLP*


Tot zover een kort overzicht van hetgeen er tot nu toe gebeurd is.

Laat de discussie starten!
 

DeletedUser14725

Guest
Rechtstreeks tussen GDB MLP is het 4-60.
Damm, jullie gaan rap +100 dorpen verschil hebben als het zo zit.
Zal maar al men pm met hemelsgeprijs voorbereiden lol.
 

DeletedUser49143

Guest
hop hop hop

pony's in galop :D

laat de hoefjes maar trappelen

dan gaan we de hele dag weer mooi knallen ;)
 

DeletedUser14725

Guest
Visser had ik om eerlijk te zijn wel verwacht, maar Elijah? Dat valt me vies tegen hoor van hem dat hij er zoveel verliest.

Mss toch net iets te aanvallend account?
Al, hadden ze dit toch echt wel moeten voorzien.
Het is niet dat MLP een verrassing-aanval heeft geplaatst, ze hebben zelfs nog langer gewacht dan gedacht!

Ja, het gaat tot hiertoe toch idd erg erg vlot & gdb lijkt daar weinig/niets tegenover te zetten?!
 

DeletedUser

Guest
Mss toch net iets te aanvallend account?
Al, hadden ze dit toch echt wel moeten voorzien.
Het is niet dat MLP een verrassing-aanval heeft geplaatst, ze hebben zelfs nog langer gewacht dan gedacht!

Ja, het gaat tot hiertoe toch idd erg erg vlot & gdb lijkt daar weinig/niets tegenover te zetten?!

Ik denk inderdaad dat het niet echt een verrassing was dat MLP, GDB zou aanvallen. Je hoeft maar de kaart te bekijken en het is zo obvious als wat.
 

DeletedUser14725

Guest
Ik denk inderdaad dat het niet echt een verrassing was dat MLP, GDB zou aanvallen. Je hoeft maar de kaart te bekijken en het is zo obvious als wat.

Jep, en daarom verbaast het me des te meer dat het schijnbaar zo vlot lijkt te gaan & toch meerdere spelers dorpen verliezen.
Het kan altijd zijn dat er eens 1 speler 'breekt', maar hier spreken we toch over bepaalde 'topspelers' die dorpen gaan verliezen bij het begin van de eerste massa op hun...
Dat terwijl gdb zelfs een lichte inloop periode heeft gekregen & toch wel alles op orde had mogen staan hebben...
Naja, mss verbazen ze me nog, maar het ziet er niet goed aan.
Men complimenten aan MLP alvast, de pony's lijken sterker dan ooit.
 

DeletedUser25273

Guest
Mss toch net iets te aanvallend account?
Al, hadden ze dit toch echt wel moeten voorzien.
Het is niet dat MLP een verrassing-aanval heeft geplaatst, ze hebben zelfs nog langer gewacht dan gedacht!

Ja, het gaat tot hiertoe toch idd erg erg vlot & gdb lijkt daar weinig/niets tegenover te zetten?!

Ik denk dat je zoals gewoonlijk weer voor je beurt spreekt. Je mag echt wel een keer je mond houden hoor, niemand heeft er problemen mee als jij gewoon een keertje zwijgt......:rolleyes:
 

DeletedUser14725

Guest
Ik denk dat je zoals gewoonlijk weer voor je beurt spreekt. Je mag echt wel een keer je mond houden hoor, niemand heeft er problemen mee als jij gewoon een keertje zwijgt......:rolleyes:

Hé, kijk een gdb'er die zich eindelijk komt bemoeien en dan nog triestig gaat doen ook. Boka, het is gewoon duidelijk dat jullie om 1 of andere reden een aangekondigde aanval duidelijk niet kunnen pareren. En, als ze zo voort gaan zitten ze voor zondag +100 en dat is toch een aardig verschil.

Ik ga men mond voor jou niet houden, als je het niet wilt lezen zet je me op je negeer lijst & klaar is kees kneus.
En daarbij, als jij niets gaat toevoegen aan dit topic, ben jij eerder degene die moet zwijgen.
Ipv je in schaamte weg te steken zou je beter eens proberen verklaren waarom MLP op dit moment over jullie walst & of er wel nog een tegenactie komt.

Maar ach, zo te horen is de mening aan de andere kant van GDB; Ach, die verliezen edelen we er weer langs deze kan bij... tja...

En boka, ga nou aub niet de respect die je bijmij op w6 hebt opgewekt in een paar posts omzeep helpen :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49143

Guest
Jep, en daarom verbaast het me des te meer dat het schijnbaar zo vlot lijkt te gaan & toch meerdere spelers dorpen verliezen.
Het kan altijd zijn dat er eens 1 speler 'breekt', maar hier spreken we toch over bepaalde 'topspelers' die dorpen gaan verliezen bij het begin van de eerste massa op hun...
Dat terwijl gdb zelfs een lichte inloop periode heeft gekregen & toch wel alles op orde had mogen staan hebben...
Naja, mss verbazen ze me nog, maar het ziet er niet goed aan.
Men complimenten aan MLP alvast, de pony's lijken sterker dan ooit.

vergeet het schaap en de hond niet ;)
 

DeletedUser14725

Guest
vergeet het schaap en de hond niet ;)

De hond brengt de pony's netjes in de stal, maar wat het schaap doet is me niet helemaal duidelijk? ;).

Edit;
Kant 1: 74
Kant 2: 4
Verschil: 70

Gaat snel zeg... :).

Laatste 24uur;
Kant 1: 43
Kant 2: 2
Verschil: 41

Pony's onder stoom?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49143

Guest
De hond brengt de pony's netjes in de stal, maar wat het schaap doet is me niet helemaal duidelijk? ;).

je ziet het verkeerd.

de hond hoort bij de bewaking :D

en ik ben hun mascotte, ik moedig ze aan en geef ze complimentjes :D
 

DeletedUser49143

Guest
complimentjes en aanmoedigen is al genoeg voor dit schaap.

ben een mannetjes schaap he dus kunnen maar 1 ding tegelijk.
dus wees blij dat ik al 2 dingen te gelijk kan ;)
 

DeletedUser

Guest
complimentjes en aanmoedigen is al genoeg voor dit schaap.

ben een mannetjes schaap he dus kunnen maar 1 ding tegelijk.
dus wees blij dat ik al 2 dingen te gelijk kan ;)

Dan is het AF onderspammen niet waar ik voor zou kiezen.
 

DeletedUser49143

Guest
valt mee hoor.

ik spam alleen bij w15 ben al bij w22 gestopt met onderspammen ^^

en w8 spam ik een klein beetje :p
 
Bovenaan