Oorlog Ins VS Only

DeletedUser

Guest
Oorlog Insomnia en ONLY

Na wat modder gegooi naar elkaar toe.
Wat was te zien op dit algemeen forum.
Hebben wij van Insomnia besloten de oorlog voort te zetten die inq was begonnen.

Na een gesprek met Demo73

Raymoloco zei:
Demo73 op 23.12. om 21:38 uur
Hallo Relatine,

Wat heeft amun-ra jullie wijs weten te maken dat jullie nu [player]raymoloco[/player] aanvallen? Ons forum is vandaag gewist door waarschijnlijk een hacker en [player]amun-ra[/player] heeft geprobeerd om mij via msn een mailadres van een hacker te laten toevoegen. Die ie grote oorlog komt dus ook niks van terecht, jullie kiezen dus blijkbaar voor een weg met minder weerstand. Naast de arrogantie waarmee [player]amun-ra[/player] zich naar jullie uitliet en het misbruik wat hij van zijn moderatorrechten maakte, snap ik niet waarom jullie met hun in zee gaan. Ik had jullie als stam en jullie leiding als spelers hoger aangeslagen dan dat. Ieder heeft het recht zijn eigen koers te kiezen, helemaal waar, maar deze koers snap ik niet van [ally]InS[/ally].

Respect, [player]Demo73[/player]

Relatine op 23.12. om 23:16 uur
hey, ja zoals je kan lezen op het forum, hebben we aardig veel stoppende leden, we zullen ook snel weer op 45 leden zitten.

raymoloco tja, kwam meteen met een nap aanzetten etc, heb daar geen trek in, dus die snoeren we gewoon meteen dr mond maar.

@ hackers etc. ik weet daar niets vanaf.
Wil best een gewone oorlogs verklaring gaan posten op het forum, als jullie daar ook interesse in hebben?

Demo73 op 24.12. om 00:28 uur
amun-ra had een NAP afgesproken met raymoloco, vervolgens zijn ze wel vol in de aanval gegaan. Ik vind dat bepaald niet netjes. Een beetje eergevoel en respect mag wat mij betreft nog wel bij dit spel horen. Wij hebben nog _InQ_ nog InS ooit de oorlog verklaard, de haat die _InQ_ tegen ons heeft kan ik dan ook niet htuisbrengen. Ik had alleen niet verwacht dat jullie daarin mee zouden gaan.

Relatine op 24.12. om 02:38 uur
er is volgens mij gewoon nog steeds oorlog in het inq, gebied.
Tja moeten wij als stam dan gaan wijken?
En volgens mij gingen VV's van only naar ins toe aanvallen.
wie ben ik om daar geen antwoord op te geven?


dus bij deze gaan wij de oorlog voortzetten.
En hopelijk gaan we die winnen.
De leden zullen nu aangestuurd worden door een andere leider.
En met misschien wat andere doelen.

Kaartje:

image.php


stats "Voor altijd":

Side 1:
Tribes: InS
Players:

Side 2:
Tribes: Only
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 15,420
Kant 2: 7,891
Verschil: 7,529

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 0
Verschil: 30

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 143,169,968
Kant 2: 73,944,511
Verschil: 69,225,457

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 293,203
Kant 2: 0
Verschil: 293,203

image.php




Voor de rest wens ik beide kanten veel succes in deze oorlog.
En laat de daden spreken in plaats van de woorden!.

good luck.
 

DeletedUser17372

Guest
succes aan beiden, al vrees ik dat Ins snel de overhand gaat nemen afgaande van de berichtgeving de laatste maand over en van Only...
 

DeletedUser

Guest
demo73 zei:
Wij hebben nog _InQ_ nog InS ooit de oorlog verklaard, de haat die _InQ_ tegen ons heeft kan ik dan ook niet thuisbrengen. Ik had alleen niet verwacht dat jullie daarin mee zouden gaan.

(zie gesprek relatine en demo)

Die "haat" is al lang geleden ontstaan, van toen ik nog speelde. Het begon allemaal met Dennemen en Lord Wellington die volcae verlieten, en hun eigen stammetje maakten, Only. Vanaf toen al zat de oorlog eraan te komen... En die is uiteindelijk begonnen met een ruzie over een stam barbarendorpje, tussen mij en Lord Wellington xD (We hadden eerst een BG, dan ruzie om een dorpje, dreigen, dreigen, ik pak 5 van zijn dorpjes, hij stuurt zijn stam, BAM, vertrokken :p)
 

DeletedUser19851

Guest
suc6 aan beide kanten, maar is het niet de oorlog door zetten van _InQ_?
 

DeletedUser18892

Guest
Vinden jullie niet een beetje oneerlijk bijna 200 miljoen punten verschil en 34 leden meer:confused:
 

DeletedUser

Guest
Heel mooi..:), nu zullen de oude SEC-leden ook aan alle kanten worden aangevallen. Hopelijk zet InS de overwinning voort, en zullen K43 en K53 snel van InS zijn. Alleen Demo zal lastig worden, taaie speler. Maar met goed teamwork kan hij het ook niet meer aan.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben benieuwd of ze van Only kunnen winnen zonder leden te recruteren :rolleyes: :D.

In ieder geval veel succes gewenst aan beide kanten.

Mijn respect voor de huidige Only leden, die ondanks zware tijden toch loyaal zijn gebleven aan hun stam. Ik ben benieuwd in hoeverre hun strijdlust nog aanwezig is.
 

DeletedUser

Guest
Is dit oorlog:eek:
na de kaart te hebben bekeken kan je dit toch geen oorlog noemen :p
InS heeft veel meer middelen, aanval, OS, actievere leden (denk ik) + georganiseerd systeem.

InQ zat al aan de winnende hand, nu gaat het nog erger worden denk ik aangezien die grote zuidelijke cluster van only (ex SEC) nu ook onder aanval zal liggen = minder OS
 

DeletedUser

Guest
Vinden jullie niet een beetje oneerlijk bijna 200 miljoen punten verschil en 34 leden meer:confused:

Is wel geen 200 miljoen-front dat tegen only ligt hé :)

En only is nu niet bepaald de enige stam waar we tegen vechten. Bijna elk front van ins is een warzone atm..
 

DeletedUser

Guest
ik geef heel veel respect aan demo

dapper, en een ervaren speler. succes aan alle beide stammen.
 

DeletedUser

Guest
Is dit oorlog:eek:
na de kaart te hebben bekeken kan je dit toch geen oorlog noemen :p
InS heeft veel meer middelen, aanval, OS, actievere leden (denk ik) + georganiseerd systeem.

InQ zat al aan de winnende hand, nu gaat het nog erger worden denk ik aangezien die grote zuidelijke cluster van only (ex SEC) nu ook onder aanval zal liggen = minder OS

Vinden jullie niet een beetje oneerlijk bijna 200 miljoen punten verschil en 34 leden meer:confused:

Ach je moet het niet zien als een nieuwe oorlog. ;) We maken in InS gewoon af waar we in InQ mee zijn begonnen. En je moet niet vergeten toen de oorlog begon. De stam Only meer leden en meer punten hadden dan onze kant. ;) Zij stonden toen zelfs 3e en wij ergens 6e ofzo. Dus doe niet alsof het geen eerlijk gevecht is.
 

DeletedUser

Guest
Demo is inderdaad een taaie respect voor hem
maar Only zal het heel zwaar te verduren krijgen
 

DeletedUser

Guest
We zullen het ind zeer zwaar krijgen.
En als je het op lange termijn bekijkt, is het geen doen voor Only alhoewel ik dat niet graag zeg maar helaas wel de waarheid is. Maar we zullen niet opgeven en doorblijven vechten tot het bittere eind.

Als we na een lange geschiedenis en veel gebeurtenissen moeten eindigen dan maar tegen de 1 van de sterkere stammen die naar mijn inzien op TW geweest zijn.

Veel suc6, wij gaan het jullie moeilijk maken zoals Only altijd heeft gedaan, hoe we er ook voor stonden.
 

DeletedUser

Guest
We zullen het ind zeer zwaar krijgen.
En als je het op lange termijn bekijkt, is het geen doen voor Only alhoewel ik dat niet graag zeg maar helaas wel de waarheid is. Maar we zullen niet opgeven en doorblijven vechten tot het bittere eind.

Als we na een lange geschiedenis en veel gebeurtenissen moeten eindigen dan maar tegen de 1 van de sterkere stammen die naar mijn inzien op TW geweest zijn.

Veel suc6, wij gaan het jullie moeilijk maken zoals Only altijd heeft gedaan, hoe we er ook voor stonden.

leuk dan hebben wij er ook nog spanning in :)
 

DeletedUser

Guest
Dit zal een mooi gevecht gaan worden met veel over genomen dorpjes van beide kanten
 

DeletedUser

Guest
ik snap eigenlijk niet wat demo hier loopt te piepen in PM met ralatine!?
zou het bijna slijmen noemen
INS heeft bij wijze van spreken half INQ gerecruteerd,en dus!?
dan is het toch logisch dat die oorlog voortgezet wordt,de ligging van je zelf of je tegenstander verandert er echt niet door hoor:p

het enige wat er kan veranderen is de wijze van oorlog voeren!!
wat relatine ook aangeeft in dit topic.

maarja kan aan mij liggen,maar ben nooit een fan geweest van only en zal het ook nooit worden ook,zelfs dan had ik het oude INQ meer respect voor!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb is mijn huiswerk (in de vakantie xD) gedaan, en kom tot een conlcusie(die voor sommige al bekend was):

Ins VS Only, GAN & -TA-

Ik zal het ook even beargumteren:

Ins
Spreekt voor zich(Zie Crea-) ...

VS

Only
Spreekt voor zich(zie Crea-)

Maar nu de 2 andere stammen:

Gan

Side 1:
Vredig tegenover Only(spreekt in princiepe voor zich):

Side 1:
Tribes: GAN
Players:

Side 2:
Tribes: Only
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

image.php

Vijandig tegenover Ins
Tribes: GAN
Players:

Side 2:
Tribes: InS
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 26
Verschil: 8

image.php


-TA-
Vreedig tegenover Only
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
|M.16| (290|523) K52 9,739 PumaK [Only] Bartolli [-TA-] 22nd Dec 2008 - 19:20:35
062* (294|617) K62 9,650 DizzyBlend [Only] ElForto [-TA-] 09th Dec 2008 - 16:48:20
Soort van Aanvalsstop...?

Vijandig tegenover Ins
Side 1:
Tribes: -TA-
Players:

Side 2:
Tribes: InS
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 11
Verschil: 3

image.php


Verder zijn er ook nog de feiten over -TA- die Crea-/Amun-Ra hier hebben neer gezet...

Kaartje
image.php


Zoals jullie zien, ziet de oorlog er nu heel anders uit, uitspraken ga ik er verder niet over doen, dat laat ik aan jullie over ...:)

Let op:Ik beweer niks over diplomatieke relaties/afspraken, maar wou de hele war-zone in statiestiek brengen, verder zijn deze statistieken allemaal gebeurd in een halve week(ivm aanvalsstop)
Stammen zoals bijvoorbeeld S-N-B heb ik er uiteraard niet opgezet, omdat zij niet in de war-zone liggen.



Groeten

Vito Ciancimino

Btw, ''Statistieken liegen niet'';)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan