Oorlog Ins VS Only

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: InS
Players:

Side 2:
Tribes: Only
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 3
Verschil: 27

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 284,702
Kant 2: 28,844
Verschil: 255,858

image.php


:D:D

Helaas staan we op langere termijn nog wel achter (afgelopen maand..voor altijd), maar goed, een begin moet er zijn he :) Krijg wel de indruk dat dit vooral komt door inactiviteit van bepaalde spelers @ Only
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen hier inactief wordt, dan wordt zo meteen de wereld afgesloten wegens te weinig PA-toeristen. Gauw wat recruteren! :D
 

DeletedUser25273

Guest
Side 1:
Tribes: InS
Players:

Side 2:
Tribes: Only
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 3
Verschil: 27

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 284,702
Kant 2: 28,844
Verschil: 255,858

image.php


:D:D

Helaas staan we op langere termijn nog wel achter (afgelopen maand..voor altijd), maar goed, een begin moet er zijn he :) Krijg wel de indruk dat dit vooral komt door inactiviteit van bepaalde spelers @ Only

Gefeliciteerd hoor. Inactiviteit is idd wel aardig debet eraan, maar niet te min, bij jullie was er genoeg activiteit om ze binnen te halen. Binnenkort maar weereens de gashendel een beetje opentrekken, slechte stats hou ik niet van.:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
zeg demo, ben andere topics voor ban aan t zorgen, ik zal je ff sponseren... onder de naam wesley
 

DeletedUser

Guest
Uhh 2 halve eieren is denk ik wel een degelijke inzet :D

Huh? Waarom niet 1 hele dan..? Nou gewoon omdat het kan
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Only
Players:

Side 2:
Tribes: InS
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 22
Kant 2: 69
Verschil: 47

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 204,391
Kant 2: 657,203
Verschil: 452,812

image.php




only wat is dat :mad:!!??
 

DeletedUser

Guest
InS herleeft :D. T'zal aan mij gelegen hebben dat ze nu weer vorderingen maken :(
 

DeletedUser25273

Guest
InS heeft de inactiviteit op een paar accounts goed in de gaten gehad, tijd om de activiteit weer even wat op te voeren. :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij vooral bezig is met zijn draai-lijst voor vanavond op ons forum op tijd in elkaar te boxen...

MC Hafke treedt vanavond op op het InS-forum. Misschien moeten we een gedeeld forum instellen zodat jullie kunnen meegenieten?

Bij deze, geen aanvallen vanavond a.u.b.... :rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
Ik denk dat hij vooral bezig is met zijn draai-lijst voor vanavond op ons forum op tijd in elkaar te boxen...

MC Hafke treedt vanavond op op het InS-forum. Misschien moeten we een gedeeld forum instellen zodat jullie kunnen meegenieten?

Bij deze, geen aanvallen vanavond a.u.b.... :rolleyes:

Hij hoeft zich geen zorgen te maken, ben elders aan het opruimen. :)
 
Bovenaan