Oorlog Ins VS Only

DeletedUser

Guest
Ik heb is mijn huiswerk (in de vakantie xD) gedaan, en kom tot een conlcusie(die voor sommige al bekend was):

Ins VS Only, GAN & -TA-

Ik zal het ook even beargumteren:

Ins
Spreekt voor zich(Zie Crea-) ...

VS

Only
Spreekt voor zich(zie Crea-)

Maar nu de 2 andere stammen:

Gan

Side 1:
Vredig tegenover Only(spreekt in princiepe voor zich):

Side 1:
Tribes: GAN
Players:

Side 2:
Tribes: Only
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

image.php

Vijandig tegenover Ins
Tribes: GAN
Players:

Side 2:
Tribes: InS
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 26
Verschil: 8

image.php


-TA-
Vreedig tegenover Only

Soort van Aanvalsstop...?

Vijandig tegenover Ins
Side 1:
Tribes: -TA-
Players:

Side 2:
Tribes: InS
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 11
Verschil: 3

image.php


Verder zijn er ook nog de feiten over -TA- die Crea-/Amun-Ra hier hebben neer gezet...

Kaartje
image.php


Zoals jullie zien, ziet de oorlog er nu heel anders uit, uitspraken ga ik er verder niet over doen, dat laat ik aan jullie over ...:)

Let op:Ik beweer niks over diplomatieke relaties/afspraken, maar wou de hele war-zone in statiestiek brengen, verder zijn deze statistieken allemaal gebeurd in een halve week(ivm aanvalsstop)
Stammen zoals bijvoorbeeld S-N-B heb ik er uiteraard niet opgezet, omdat zij niet in de war-zone liggen.



Groeten

Vito Ciancimino

Btw, ''Statistieken liegen niet'';)

Vergeten:

~FFC~
OCMW

Beter je huiswerk doen volgende keer;)
 

DeletedUser

Guest
dan vergeet hij er wel meer.

Gan -TA- only =EA= Ocmw FFC ~VD~ Omerta TNG
 

DeletedUser

Guest
Die weet ik allemaal niet hoor.
Heb geen zin om mn huiswerk te doen;)
 

DeletedUser

Guest
de jarl zei:
Vito, als je echt het hele conflictgebied in kaart wil brengen kan je net zo goed de overige grenzen van InS afgaan, dan zie je pas echt hoe de situatie is vormgegeven. Maar omdat niet al die stammen samenwerken is dat onzin om te doen, ik betwijfel overigens of GAN, Only en -TA- hun acties wel op elkaar afstemmen. Sterker nog, volgens mij zijn de spanningen tussen -TA- en Only de wereld nog niet uit.

Vergeten:

~FFC~
OCMW

Beter je huiswerk doen volgende keer;)

In groep 3 heb je nog geen huiswerk zeker? Want daar moet JIJ :)p) nog leren lezen ...;)

Let op:Ik beweer niks over diplomatieke relaties/afspraken, maar wou de hele war-zone in statiestiek brengen, verder zijn deze statistieken allemaal gebeurd in een halve week(ivm aanvalsstop)
Stammen zoals bijvoorbeeld S-N-B heb ik er uiteraard niet opgezet, omdat zij niet in de war-zone liggen.

Het lijkt me namelijk sterk(ik zeg niet dat het niet is), dat Ins spelers uit K66 massaal Only gaat aanvallen ...
 

DeletedUser

Guest
had blijkbaar beter niet gestopt op w7, word het er eindelijk eens leuk :D
 

DeletedUser

Guest
ach er verandert in principe niets, was al van in het begin van de wereld zo, met het megaverbond van bijna elke buurstam tegen ons...

Ins heeft bijna nooit zelf een oorlog ontketend, alleen de oorlog "afgewerkt" :)
 

DeletedUser

Guest
jullie waren dan ook van in het begin de beste stam. vind het dan ook logisch dat ze proberen samenspannen. Ik kan momenteel ook niet meer objectief oordelen over hoe de kansen liggen maar sec is uiteengevallen toen we er met enkelen stopten. deze zijn grotendeels gefuseerd met only maar ook daar is het grootste deel aan kwaliteit weg. dus word volgens mij niet echt moeilijk voor jullie.
 

DeletedUser

Guest
naar mijn mening word het een harde oorlog en zal het toch erna gevolgen hebben voor inS.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet hoe iemand met 5,3k zoveel commentaar kan geven :p
Wrs heb je elke dag te kampen met veel 'hoge' tegenstanders rondom je
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet hoe iemand met 5,3k zoveel commentaar kan geven :p
Wrs heb je elke dag te kampen met veel 'hoge' tegenstanders rondom je

Ik heb in wereld 1 gespeeld maar ben over genomen toen ik 3 maanden in afrika was, ben geen noob weet hoe het spel gespeelt moet worden.

en heb geen 5.3k punten meer al 4 dagen niet heb me 2e dorp al en genoeg edals voor 4 exstra dorpen
 

DeletedUser17372

Guest
Ik heb in wereld 1 gespeeld maar ben over genomen toen ik 3 maanden in afrika was, ben geen noob weet hoe het spel gespeelt moet worden.

en heb geen 5.3k punten meer al 4 dagen niet heb me 2e dorp al en genoeg edals voor 4 exstra dorpen

ah
"Amsterdams talent"
Meneer acht zich over 4 maanden heeeeeeeeeeel erg groot...

Maar ok, alles suffe zelfverheerlijking met 1 dorp op zak buiten beschouwing gelaten, de 29e word dus D-day voor Only, ben benieuwd ^^
 

DeletedUser

Guest
Dat zou een voordeel voor je kunnen worden om samen te gaan werken met Demo om toch er samen uit te gaan komen
 

DeletedUser

Guest
Ben je een paar maanden weg, is Insomnia nog groter geworden ondanks al dat arrogant gepraat van sommige mensen hier.

Werd eens tijd dan -TA- en dergelijke werd aangepakt, ik denk dat ik hier nog wel even zal blijven rondhangen.

InSomnia!
 
Bovenaan