Oorlog HP - AL

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
los dit onderling op zou ik zeggen...
buitenstaanders zoals mij vinden het wat oninteressant en 'vuil' naar beide kanten toe ;)
de ene zegt van de andere dat hij verraden werd en vice versa:rolleyes:
lijkt wat op't geval van Own ya 4ever ma dan met minder gezever

overigens, welke spelers van HP worden aangevallen door -AL-, de grotere of kleintjes ? Wil wel zien wat 2Fast doet in geval van langdurige massaaanvallen ^^
 

DeletedUser

Guest
Kerel,

Het is al weken zo, dat wanneer je aanvallen binnenkrijgt je direct VV geeft aan de stamleiding. Telkens moet je zogezegt 'weg' ofzoiets. Dan laat je weer enkele dagen niets weten, log je terug in zie je nog wat aanvallen binnenkomen en geef je weereens vakantievervanging. Ik denk dat de leiding meer jouw account heeft gehad dan dat ge zelf hebt gehad, dus gene zever eh. Wij (zeker ik) heb u hard ondersteunt toen ge werd aangevallen, maar gewoon omdat ge zelden online was verloor je nog veel dorpen. Dus van bedriegen is geen sprake, je moet alleen effe toegeven dat je niet genoeg actief was om oorlog te voeren. En wij hebben ook nog een leven buiten TW, dus telkens VV als er aanvallen binnenkomen is geen oplossing!


Volgens mij heb je toch een ander acc voor je. het klopt dat ik vv gaf maar heb ook nog school he en aanvallen heb ik snachts gekregen dus dan kan ik niet online zijn.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb je toch een ander acc voor je. het klopt dat ik vv gaf maar heb ook nog school he en aanvallen heb ik snachts gekregen dus dan kan ik niet online zijn.

Euhm, het was altijd gewoon. Telkens je online kwam en je zag aanvallen: vv geven. Als je er niet tegenkunt dat je aanvallen binnenkrijgt, ga dan Tetris of weet ik veel wat spelen, maar stopt dan gewoon met TW. En das het laatste dat ik erover zeg..
 

DeletedUser

Guest
na ik wil toch nog wat dingen weten.

Waarom zijn stamhoppers dan geen lafaards?
Waarom ben ik HP zelf gaan aanvallen en de eerste grote klappen opgevangen zon 200 aanvallen waren het in het begin die ik toch zelf allemaal geblokt gedodged en gekilt heb.

maar ach kan ik er wat aan doen dat er in nederland leerplicht bestaat?

Ik zie het antwoord wel en dan stop ik definitief
 

DeletedUser

Guest
Euhm, het was altijd gewoon. Telkens je online kwam en je zag aanvallen: vv geven. Als je er niet tegenkunt dat je aanvallen binnenkrijgt, ga dan Tetris of weet ik veel wat spelen, maar stopt dan gewoon met TW. En das het laatste dat ik erover zeg..

Ik moest bijna 7-8 maand met deze gozer in 1 stam zitten(w2), en ik ken hem goed genoeg, waarom zou hij verhaal verzinnen? Als hij ongelijk heeft komt hij niet eens op het forum? Daar verbaast mijn dit beetje. Maargoed, ik was er niet bij dus, misschien is hij ook wel de afgelopen 3 maand verandered maar ik verwacht het niet;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1: HP

Side 2: -AL-

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 17
Kant 2: 8
Verschil: 9

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 0
Verschil: 1

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 120,687
Kant 2: 38,313
Verschil: 82,374

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,930
Kant 2: 0
Verschil: 9,930

image.php


Laatste 24 uur niet veel gebeurt

Side 1: HP

Side 2: -AL-

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 631
Kant 2: 724
Verschil: 93

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 52
Kant 2: 57
Verschil: 5

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 4,428,962
Kant 2: 4,217,707
Verschil: 211,255

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 423,476
Kant 2: 500,735
Verschil: 77,259

image.php


Voor altijd heeft -AL- wel al meer ingenomen...

Vraag me af hoe het nu zit tussen deze 2 stammen :)
 

DeletedUser

Guest
Beide stammen raken volgens mij een beetje door hun offensief.

Momenteel staat het volgens de statistieken weer zo goed al gelijk voor de oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Beide stammen raken volgens mij een beetje door hun offensief.

Momenteel staat het volgens de statistieken weer zo goed al gelijk voor de oorlog.

Helemaal niet. Kijk maar wat er vannacht is gebeurt.. Jammer genoeg zat alles niet echt mee, anders waren het er meer geweest ;).
 

DeletedUser

Guest
Het is een erg interessante oorlog om te volgen:D valt me op dat iedereen 2fast afkraakt terwijl niemand hem goed kent:p lol:D
 

DeletedUser

Guest
Wel jammer dat niemand wat bij HP doet.. Iedereen vond ze laf in het begin maar de enige overnamens op HP zijn van -AL-, sommige bij HP mag ik wel, de oud AMS leden daar leerde ik veel van en had ik plezier mee..
N0Fear was er een van, later werden we PB's en nu edelt hij mij..
Triest hoor..
 

DeletedUser

Guest
Dit begint een beetje een uithuil topic te worden :p Dat lijkt me niet de bedoeling. Als er niets interessants meer gebeurt; Slotje graag :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jep ik denk dat hier een slotje op kan, niet?

Goed ik heb het gesloten het ziet er idd weinig op dat er nog ingame veel gaande is afgezien van de vele blabla.

Mocht er tog nog behoefte aan deze topic zijn stuur me dan een prive bericht met goede argumenten en zal dan het topic heropenen tot die tijd -slotje-

Met een vriendelijke groet,
Sharon (yesgirl)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan