Oorlog Glory VS PNT

DeletedUser62436

Guest
Nah, denk niet dat het al te lang zal duren en tja, glory of f5? de spelers zijn niet veranderd. Voor pnt zal er geen enkel verschil zijn denk ik zo
 

DeletedUser

Guest
Idd weinig verschil, f5 verliest net zo hard als glory voor de oprichting van die stam deed. Vandaag staat het al op 73 vs 0 dorpen veroverd lol
 

DeletedUser62436

Guest
Idd weinig verschil, f5 verliest net zo hard als glory voor de oprichting van die stam deed. Vandaag staat het al op 73 vs 0 dorpen veroverd lol

Tja tis ook gewoon een nutteloos en zielig idee geweest van een idiote "leider" die er zelf over een maand niet eens meer is. Echt wtf xD
 
Reactiescore
241
hihi :D
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat het probleem van glory wel pijnlijk duidelijk is geworden zo, 3/4e kon elkaar precies gewoon niet uitstaan :p
 

DeletedUser

Guest
F5 doet het niet echt beter dan glory :D

Zijde 1:
Stammen: F5
Zijde 2:
Stammen: PNT

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 31
Kant 2: 651
Verschil: 620
 

DeletedUser75236

Guest
En dat voor de beste deffers van het destijdse Glory.. Tja.
 

DeletedUser

Guest
En dat voor de beste deffers van het destijdse Glory.. Tja.

Vooral papi en sld verliezen nu veel, en daar zitten volgens mij andere spelers op nu. Maar voor milk en florijn is het ook gewoon aftellen tot ze aan de beurt zijn, maakt niet uit hoe goed ze kunnen deffen verliezen gaan ze toch wel..
 

DeletedUser28083

Guest
Vooral papi en sld verliezen nu veel, en daar zitten volgens mij andere spelers op nu. Maar voor milk en florijn is het ook gewoon aftellen tot ze aan de beurt zijn, maakt niet uit hoe goed ze kunnen deffen verliezen gaan ze toch wel..

Dit vind ik een zeer leuke uitspraak. PNT is momenteel weer bezig met incomings versturen, op die manier willen jullie de strijd aangaan met .Milkaway account? Dat mag natuurlijk, maar 10 spelers vs 1 is niet echt berust op strijden met skills, eerder op strijden d.m.v. flinke overmacht (is enkel een uitspraak, zeg nergens dat het niet mag. Zegt wel iets over de manier van PNT). Maar het doet mij goed om te zien dat jullie ook wat aandacht besteden aan ons account :D
 
Reactiescore
768
Dit vind ik een zeer leuke uitspraak. PNT is momenteel weer bezig met incomings versturen, op die manier willen jullie de strijd aangaan met .Milkaway account? Dat mag natuurlijk, maar 10 spelers vs 1 is niet echt berust op strijden met skills, eerder op strijden d.m.v. flinke overmacht (is enkel een uitspraak, zeg nergens dat het niet mag. Zegt wel iets over de manier van PNT). Maar het doet mij goed om te zien dat jullie ook wat aandacht besteden aan ons account :D

Kun je laten zien of je kunt deffen. Wellicht dat je de verboden middelen gaat hanteren (chuckle).
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik een zeer leuke uitspraak. PNT is momenteel weer bezig met incomings versturen, op die manier willen jullie de strijd aangaan met .Milkaway account? Dat mag natuurlijk, maar 10 spelers vs 1 is niet echt berust op strijden met skills, eerder op strijden d.m.v. flinke overmacht (is enkel een uitspraak, zeg nergens dat het niet mag. Zegt wel iets over de manier van PNT). Maar het doet mij goed om te zien dat jullie ook wat aandacht besteden aan ons account :D

Word hier een beetje moe van van dat gejank.Volgens mij heet dit TW en is het de bedoeling om met een stam de vijand weg te spelen.Dat je nu ineens met minder spelers in een stam speel is gekomen doordat PNT Glory heeft weggebasched.Dat je dan uiteindelijk tegen meerdere vijanden aan komt liggen doordat je vorige stam het niet zo goed deed is gewoon het spelletje.Warre kwam ook al net 1 vs 1 nou hebben we hem de kans gegeven om account vs account te spelen omdat UM Majoor En 2 steps nog geen front hadden met Vitalise en nu staat ie op barbaar waarschijnlijk omdat ie het niet aandurft tegen de beren :p

Dat jullie met zijn allen Hessel en Stefmart massa gaven en flink dorpen pakte is geen probleem maar nu ga je zelf lopen janken als je een massa krijg en het dan geen skills zijn :confused:

Verman je eigen en laat je deff skills zien en zeik niet zo.

Mvg MrGrizzly PNT 41
 

DeletedUser28083

Guest
Word hier een beetje moe van van dat gejank.Volgens mij heet dit TW en is het de bedoeling om met een stam de vijand weg te spelen.Dat je nu ineens met minder spelers in een stam speel is gekomen doordat PNT Glory heeft weggebasched.Dat je dan uiteindelijk tegen meerdere vijanden aan komt liggen doordat je vorige stam het niet zo goed deed is gewoon het spelletje.Warre kwam ook al net 1 vs 1 nou hebben we hem de kans gegeven om account vs account te spelen omdat UM Majoor En 2 steps nog geen front hadden met Vitalise en nu staat ie op barbaar waarschijnlijk omdat ie het niet aandurft tegen de beren :p

Dat jullie met zijn allen Hessel en Stefmart massa gaven en flink dorpen pakte is geen probleem maar nu ga je zelf lopen janken als je een massa krijg en het dan geen skills zijn :confused:

Verman je eigen en laat je deff skills zien en zeik niet zo.

Mvg MrGrizzly PNT 41

Ik proef veel frustraties, ik heb ook nog even duidelijk toegelicht dat ik niet zeg dat het niet mag. Maar tjakko doet een uitspraak die wat ongepast is naar mijn idee. Hoe jij daar over denkt is volledig aan jou, daar hoef ik niet over te gaan discussiëren, zeker niet op het niveau dat jij probeert.

Het is natuurlijk mogelijk dat je het voorbeeld van Warre er bij haalt, maar volgens mij ben je nu niet in gesprek met Warre. Zijn keuzes zijn gemaakt door hem zelf, en ik deel de mening dat ik het jammer vind dat die weggelopen is voor de strijd tegen PNT.

Nog even voor de duidelijkheid, jij ziet het als huilen. Maar ik zie het als de feiten even benoemen, dit komt misschien pijnlijk of frustrerend over want ja het is toch een reflectie. Volgens mij is dit nog steeds het P&P forum, dus het is niet gek dat zulke uitspraken gedaan worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik proef veel frustraties, ik heb ook nog even duidelijk toegelicht dat ik niet zeg dat het niet mag. Maar tjakko doet een uitspraak die wat ongepast is naar mijn idee. Hoe jij daar over denkt is volledig aan jou, daar hoef ik niet over te gaan discussiëren, zeker niet op het niveau dat jij probeert.

Het is natuurlijk mogelijk dat je het voorbeeld van Warre er bij haalt, maar volgens mij ben je nu niet in gesprek met Warre. Zijn keuzes zijn gemaakt door hem zelf, en ik deel de mening dat ik het jammer vind dat die weggelopen is voor de strijd tegen PNT.

Nog even voor de duidelijkheid, jij ziet het als huilen. Maar ik zie het als de feiten even benoemen, dit komt misschien pijnlijk of frustrerend over want ja het is toch een reflectie. Volgens mij is dit nog steeds het P&P forum, dus het is niet gek dat zulke uitspraken gedaan worden.


Dus dan mag ik ook reageren hoe ik wil toch ?
Frustratie is het niet hoor, maar azijnzeikers hou ik niet van.Heb verder niks tegen jullie maar laat gewoon je deffskills zien.Tjakko heeft toch een punt uiteindelijk zijn jullie aan de beurt dus laten we gewoon het spelletje spelen ;)

mvg Mrgrizzly 41 PNT
 

DeletedUser28083

Guest
Dat mag jij zeker, vind het mooi dat je jou mening laat spreken.

Dat gaan we uiteraard laten zien, ik heb het ook niet als excuus gepost. Maar wel om wat duidelijk te maken.
Ik geef Tjakko geen ongelijk, want als het PNT vs .Milkaway is dan is dat onmogelijk te houden. Maar inderdaad laten we het spelletje spelen, wat volgens mij ook berust moet zijn op skills. Want een ieder kan lekker aanvallen de deur uit gooien, is ook een tactiek om met overmacht te strijden. Enkel kan je mij er niet van overtuigen dat het hier werkelijk draait om skills. In die luxueuze positie zitten jullie momenteel, dus ik begrijp ook waarom jullie er gebruik van maken. Maar dan vind ik het wel lachwekkend dat Tjakko met deze uitspraak is gekomen, want toen hij de main VV'er (gaf hij destijds zelf aan dat hij heel veel vv'de op hessel) was op Hessel toonde hij zo goed als geen kwaliteiten als speler.
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik een zeer leuke uitspraak. PNT is momenteel weer bezig met incomings versturen, op die manier willen jullie de strijd aangaan met .Milkaway account? Dat mag natuurlijk, maar 10 spelers vs 1 is niet echt berust op strijden met skills, eerder op strijden d.m.v. flinke overmacht (is enkel een uitspraak, zeg nergens dat het niet mag. Zegt wel iets over de manier van PNT). Maar het doet mij goed om te zien dat jullie ook wat aandacht besteden aan ons account :D

Is toch logisch als een groot deel van de tegenstanders al verslagen zijn, dat de clears dan naar de overgebleven tegenstanders gaan ipv thuis te laten?. Aangezien milk nog niet eerder een prioriteit doelwit is geweest blijven jullie als 1 van de laatste over.
 

DeletedUser28083

Guest
Is toch logisch als een groot deel van de tegenstanders al verslagen zijn, dat de clears dan naar de overgebleven tegenstanders gaan ipv thuis te laten?. Aangezien milk nog niet eerder een prioriteit doelwit is geweest blijven jullie als 1 van de laatste over.

Ik heb het er ook niet over gehad dat het niet logisch is en ik klaag ook totaal niet dat we aanvallen krijgen. Enkel vind ik het een wat aparte opmerking vanuit jou, dit heeft ook de reden door wat ik hier boven vermelde. Een strijd hebben is erg leuk vind ik zelf, enkel benoem ik dat jullie de tactiek kiezen om met overmacht te strijden in plaats van op basis van skills.

Het gedeelte "maakt niet uit hoe goed ze kunnen deffen verliezen gaan ze toch wel.." vind ik vrij apart, niemand gaat dus een individuele strijd aan, of al is het enkel de front spelers. Maar nogmaals, het had er mee te maken dat juist jij dit moest benoemen. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, het bericht is wel duidelijk neem ik aan.
 
Bovenaan