oorlog Gallia + N.W.S. vs. -IMM-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23702

Guest
@Wietzak, mooie woorden!

ben het roerend met je eens dat punten lang niet alles zeggen. Verwacht van NWS ook meer als dat ik van KH verwachtte (met alle respect voor de leden van KH)

Maar heb het idee dat de organisatie in NWS strakker is geregeld als in KH.

Verder valt er nu nog weinig objectiefs te zeggen over de oorlog. De eerste dagen heeft iedereen nog genoeg troepen.
Op langere termijn komt het aan op de speelstijl.

Heb er een gruwelijke hekel aan om met modder te gooien, zal dit ook proberen te vermijden.

Als jullie noobs waren hadden jullie waarschijnlijk niet zover gekomen.
Of jullie ervaren genoeg zijn moet nog blijken.


Verder wil ik graag een mooi gevecht van maken.
Succes aan NWS en Gallia

Aan de mensen van IMM, jullie kunnen altijd op me rekenen :)
we zullen ze eens laten zien wat we waard zijn

Hanneman
 

DeletedUser10169

Guest
hmm oortjes.. dat zeg je goed, een half jaar terug!

onnodig om te zeggen dat die ervaringen die jij TOEN ermee had niet meer relevant zijn, gezien elke stam zich ontwikkeld.

dus die beargumentering snijdt geen hout..

en dragoon, wat jij wil zeggen weet ik niet, maar ik zou dan wel graag een concreet voorbeeld horen :)

Genoeg voorbeeld? :p

+ nog al dat stam gewissel dat daar gebeurd is ondertussen, dit komt dus eigenlijk nog niet eens in de buurt van het echte cijfer.
Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: N-W.S.
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 109
Kant 2: 9
Verschil: 100

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27712

Guest
ja, maar wat wil je hier nu mee zeggen? dat NWS in de pan gehakt word?

ik vroeg om een voorbeeld van zoon geëdelde speler dat we dan meteen een nieuwe haalden.

die kan ik hier niet uit afleiden... a.u.b. lees de topics goed en geef relevante antwoorden, want je hoeft mij niet te vertellen dat kwalitatief IMM en K32 sterker zijn. Dat besef ik me heel goed.

en och, K32 bestaat langer dan NWS, dus het is niet zo vreemd dat zij ook groter zijn en imponerender zijn.

je haalt trouwens wel leuk K32 erbij, maar het is vooral IMM waarmee we bezig zijn, dus ik vind dit niet echt bekrachtigend moet ik zeggen van je.


@hanneman

fijn om te zien dat er ook mensen zijn die gewoon objectief kunnen zijn en er gewoon een mooie strijd van maken zonder steeds mijn neus op het feit te drukken dat we nog achter staan.

het lijkt er ook verdacht veel op alsof iedereen denk dat WIJ denken dat we IMM even door het slijk gaan halen. dat vind ik kant en klare onzin, wij doen dit omdat we genoodzaakt zijn, niet omdat we denken 'ff' te winnen.

hou aub die oordelen voor je, en hou op met die onzin.
 

DeletedUser23702

Guest
Ben benieuwd hoe de meningen binnen Gallia liggen tov deze oorlog.
Krijg er nog weinig hoogte van.

Peevee lijkt er in ieder geval zin in te hebben.
Wat ik me nog wel af vraag is hoe ze op het idee zijn gekomen om samen te werken gezien de geschiedenis van beide stamm ten opzichte van elkaar.

Kan één van de leiders van één van beide (of beide) stammen dit eens uitvouwen voor me? Ben hier nieuwsgierig naar, waren jullie zo bang voor ons?
Wat ik me herinner is dat men elkaar niet eens kon aankijken.

Hanneman
 

DeletedUser27712

Guest
Ben benieuwd hoe de meningen binnen Gallia liggen tov deze oorlog.
Krijg er nog weinig hoogte van.

Peevee lijkt er in ieder geval zin in te hebben.
Wat ik me nog wel af vraag is hoe ze op het idee zijn gekomen om samen te werken gezien de geschiedenis van beide stamm ten opzichte van elkaar.

Kan één van de leiders van één van beide (of beide) stammen dit eens uitvouwen voor me? Ben hier nieuwsgierig naar, waren jullie zo bang voor ons?
Wat ik me herinner is dat men elkaar niet eens kon aankijken.

Hanneman

kan er kort in zijn :) noodzaak zorgt ervoor dat je kwade relaties wel eens opzij zet :)

we beseften ons dat als we succesvol wouden zijn, moesten we samenwerken :)

soit en zo zijt het gegaan :)
 

DeletedUser

Guest
Ag al lang triest dat k32 mee doet eigelijks kan -Imm- het niet alleen? zo moeilijk lijkt me dat ook niet want Nws ligt nou niet echt bepaald heel lekker
 

DeletedUser23702

Guest
kan er kort in zijn :) noodzaak zorgt ervoor dat je kwade relaties wel eens opzij zet :)

we beseften ons dat als we succesvol wouden zijn, moesten we samenwerken :)

soit en zo zijt het gegaan :)

ok, ligt simpeler als ik het zocht :)
zat al dieper liggende redenen te zoeken, maar zat dus niet veel meer onder van wat ik hier uit begrijp.

@strijder, gallia ligt wel redelijk goed tov ons, en zal een taaie kluif worden. Willen we goede/snelle resultaten boeken, denk ik dat we hulp nodig hebben van K 32.
Misschien dat we zonder hulp ook toekunnen, maar zo is het toch gemakkelijker?
 

DeletedUser27712

Guest
Ag al lang triest dat k32 mee doet eigelijks kan -Imm- het niet alleen? zo moeilijk lijkt me dat ook niet want Nws ligt nou niet echt bepaald heel lekker

och dat bedoel ik...

de grotertjes helpen elkaar altijd om de kleintjes te onderdrukken.

dictatuur, en ik ben, als miljoenenspeler, 1 van de weinige die daar FEL op tegen is.

ik help de kleintjes de groterds het lastig te maken, WEG met dat vriendjespolitiek!

de oorlog tussen INS en only, dat is nou respect. 2 grote die elkaar niet mogen, ik hebecht respect voor ze, allebei. de rest van alle topstammen worden alleen maar maatjes, en kunnen alleen de kleineren aan.

kortom: de groten zijn bang voor elkaar.

en tsja daar irriteer ik me gewoon mateloos aan :)
 

DeletedUser

Guest
ok, ligt simpeler als ik het zocht :)
zat al dieper liggende redenen te zoeken, maar zat dus niet veel meer onder van wat ik hier uit begrijp.

@strijder, gallia ligt wel redelijk goed tov ons, en zal een taaie kluif worden. Willen we goede/snelle resultaten boeken, denk ik dat we hulp nodig hebben van K 32.
Misschien dat we zonder hulp ook toekunnen, maar zo is het toch gemakkelijker?

Ag jullie zijn al tijden bezig denk met galia niet echt zo opgelet :) maar tog succes


Nog iets hebben -IMM- en k32 BG/Nap??
 

DeletedUser

Guest
och dat bedoel ik...

de grotertjes helpen elkaar altijd om de kleintjes te onderdrukken.

dictatuur, en ik ben, als miljoenenspeler, 1 van de weinige die daar FEL op tegen is.

ik help de kleintjes de groterds het lastig te maken, WEG met dat vriendjespolitiek!

de oorlog tussen INS en only, dat is nou respect. 2 grote die elkaar niet mogen, ik hebecht respect voor ze, allebei. de rest van alle topstammen worden alleen maar maatjes, en kunnen alleen de kleineren aan.

kortom: de groten zijn bang voor elkaar.

en tsja daar irriteer ik me gewoon mateloos aan :)



ag jij zou niet echt last hebben van die oorlog he buurman :D wij liggen samen lekker ingesloten tussen *lf* ik met maar paar dorpjes en jij wat meer :) die reis afstand van jou is denk wat te lang om echt sireus mee te doen. of niet?
 

DeletedUser18892

Guest
Dus als jullie 1 speler bijna hebben geëdelt hebben ze al dik gewonnen?

Wel een beetje raar je zou toch verwachten dat ze hebben gewonnen als gallia en N-W.S. kapot zijn :)
 

DeletedUser

Guest
nee wel als ze speler voor speler edelen totdat er niemand overblijft:D
 

DeletedUser27712

Guest
ag jij zou niet echt last hebben van die oorlog he buurman :D wij liggen samen lekker ingesloten tussen *lf* ik met maar paar dorpjes en jij wat meer :) die reis afstand van jou is denk wat te lang om echt sireus mee te doen. of niet?

soit, ik heb me voorbereid op de oorlog en ik heb er zeker mijn aandeel in hoor :)! je hoeft niet altijd mee AAN te vallen om je inbreng te hebben, kan ook op andere manieren, en dat heb ik gedaan! :)

@ superslang: ben je 8 jaar oud? 1 speler edelen, nou als je dan al denkt dat er gewonnen is, dan zal je nog vaak teleurgesteld worden in je leven :)

soit, ik word echt moe van die domme reacties :)

weltruste :)
 

DeletedUser16533

Guest
strijder om op je vraag te antwoorden

K32 en IMM hebben al zeer lange tijd een BG, als ze gezamenlijke vijanden hebben is het toch normaal dat ze gaan samenwerken/samen zullen aanvallen tegen hen?

dat is toch 1 van de bedoelingen van bondgenoten?

gallia en N-W.S ik wens jullie samen veel succes in de oorlog tegen IMM, want als ik nu jullie gezamenlijke aanval bekijk, zullen jullie het kunnen gebruiken.

mvg Dennis
 

DeletedUser

Guest
idd de bg met k 32 was er al lang. eigenlijk vanaf de start van imm al :p

en dat k 32 enkel kleintjes onderdrukt is ook niet waar. als je op dat vlak enkel naar nws kijkt dan vergeet je gallia.

persoonlijk vind ik het grootste gevaar uit gallia komen.

nws is beter georganiseerd dan kh was maar ze liggen te verspreid en hebben nergens de echte slagkracht om grote gevaren op te leveren.

hier is een kaartje voor overzicht van de ligging van de stammen voor de geïnteresseerde.
http://nl.twstats.com/nl7/index.php?page=map&tribe_0_id=35660&tribe_0_colour=0036FA&tribe_1_id=38527&tribe_1_colour=000000&tribe_2_id=9996&tribe_2_colour=FFE900&tribe_3_id=32425&tribe_3_colour=1CFF00&zoom=150&centrex=200&centrey=200&fill=
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm, als ik zo de combi NWS/gallia tegen IMM bekijk, is het alleen van vandaag al 11 dorpen tegen twee in het voordeel van de combi. En ook écht niet alleen van gallia...
-IMM- moet zich kapot schamen dat ze hun vriendje hierbij nodig hebben. Al hun spelers liggen wel bijna tegen een vijand aan. Maar ik zie het probleem al, ze zitten met teveel internen...

Ik hoop dat K 32 zich niet leent voor iets wat -IMM- zelf "gemakkelijk" op zou moeten kunnen lossen, kom op zeg... De grote spelers die nu nog in het spel zijn, moeten écht wel wat kunnen, anders waren ze er allang niet meer geweest. Mij lijkt het voor -IMM- als stam veel beter om straks te kunnen zeggen: "Wij hebben die oorlog gewonnen." In plaats van: "Wij konden in die oorlog niet zonder onze vriendjes..."
Pakken we de ranglijst er even bij... -IMM-, schaam je de ogen uit de kop.
Pakken we de stamakte er even bij van de laatste dagen... -IMM-, schaam je de ogen uit de kop.

N-W.S. en gallia: Chappeau, lekker bezig!
 

DeletedUser

Guest
Genoeg voorbeeld? :p

+ nog al dat stam gewissel dat daar gebeurd is ondertussen, dit komt dus eigenlijk nog niet eens in de buurt van het echte cijfer.
Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: N-W.S.
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 109
Kant 2: 9
Verschil: 100

image.php

Het is ook maar net wat je wil publiceren, als ik naar jullie stamakte kijk en dan zeker de laatste 48 uur, kan je beter ig aan de slag gaan ipv teveel tijd op het AF spenderen... Veel succes iedereen, ik ben voor de underdog;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, als ik zo de combi NWS/gallia tegen IMM bekijk, is het alleen van vandaag al 11 dorpen tegen twee in het voordeel van de combi. En ook écht niet alleen van gallia...
-IMM- moet zich kapot schamen dat ze hun vriendje hierbij nodig hebben. Al hun spelers liggen wel bijna tegen een vijand aan. Maar ik zie het probleem al, ze zitten met teveel internen...

Ik hoop dat K 32 zich niet leent voor iets wat -IMM- zelf "gemakkelijk" op zou moeten kunnen lossen, kom op zeg... De grote spelers die nu nog in het spel zijn, moeten écht wel wat kunnen, anders waren ze er allang niet meer geweest. Mij lijkt het voor -IMM- als stam veel beter om straks te kunnen zeggen: "Wij hebben die oorlog gewonnen." In plaats van: "Wij konden in die oorlog niet zonder onze vriendjes..."
Pakken we de ranglijst er even bij... -IMM-, schaam je de ogen uit de kop.
Pakken we de stamakte er even bij van de laatste dagen... -IMM-, schaam je de ogen uit de kop.

N-W.S. en gallia: Chappeau, lekker bezig!

dat is dan ook door een goed geplande massa aanval. als je gaat kijken hoeveel dorpen ze anders edelen is er wel een groot verschil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan