oorlog Gallia + N.W.S. vs. -IMM-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser27712

Guest
Ik heb geen zin in speculaties :) iedereen heeft zo zijn eigen verwachtingen, en IMM is inderdaad geen hapklare brok.

toch kan ik mij ergeren aan het feit hoe sommige denigrerend doen tegenover N-W.S. , vooral omdat de meeste mensen die dat uitspreken geen ervaringen met N-W.S. hebben.

we zullen wel zien hoe het loopt :) bespaar me alleen jullie niet objectieve meningen over deze stammen, kijk verder dan alleen wat punten, samenwerking lees je NIET af aan de punten.

geen zin in donkey uitspraken, wees gewoon objectief :) daar hebben mensen veel meer aan :)

gegroet, Wietzak
 

DeletedUser15806

Guest
Ik heb geen zin in speculaties :) iedereen heeft zo zijn eigen verwachtingen, en IMM is inderdaad geen hapklare brok.

toch kan ik mij ergeren aan het feit hoe sommige denigrerend doen tegenover N-W.S. , vooral omdat de meeste mensen die dat uitspreken geen ervaringen met N-W.S. hebben.

we zullen wel zien hoe het loopt :) bespaar me alleen jullie niet objectieve meningen over deze stammen, kijk verder dan alleen wat punten, samenwerking lees je NIET af aan de punten.

geen zin in donkey uitspraken, wees gewoon objectief :) daar hebben mensen veel meer aan :)

gegroet, Wietzak

N-W.S is noob.
Ja ik heb ervaring met jullie en dat weet je..
Half jaar terug overtrad N-W.S. zelfs de regels omdat ze met de hele stam 1 iemand niet konden neerhalen.:eek:
Terwijl ze 50keer zoveel punten hadden:eek:

Verwacht dan ook een simpele oorlog:eek:
 

DeletedUser

Guest
ik heb wel ervaringen met hun,
was net een hoop mieren
edel je er een weg
recruit je een ander...
 

DeletedUser27712

Guest
hmm oortjes.. dat zeg je goed, een half jaar terug!

onnodig om te zeggen dat die ervaringen die jij TOEN ermee had niet meer relevant zijn, gezien elke stam zich ontwikkeld.

dus die beargumentering snijdt geen hout..

en dragoon, wat jij wil zeggen weet ik niet, maar ik zou dan wel graag een concreet voorbeeld horen :)
 

DeletedUser15806

Guest
Als ik jou toen sprak geloof ik niet dat jullie ooit positief zullen ontwikkelen:p
En je praat nog steeds op dezelfde manier:eek:
 

DeletedUser27712

Guest
hmm, ik denk niet dat dat juist is wat je nu zegt :) denk dat jij dan de enige bent die die mening heeft :)

en al praat ik hetzelfde, als jij daaruit concludeert dat IK me niet ontwikkel, en datt je ook daaruit concludeert dat NWS zich niet ontwikkeld, vind ik dat je ene beetje bekrompen kijk hebt op dit soort zaken :)
 

DeletedUser

Guest
Een ding vergeet iedereen hier.
N-W-S staat er niet alleen voor.
En ja mischien waren ze vroeger zo maar ik moet wietzak erin gelijk geven, dat stammen en spelers kunnen veranderen.
Zo word de een groter en sterker en de ander zwakker.
En jullie doen nu alsof IMM deze oorlog al gewonnen heeft:confused:
Maar het kan nog alle kanten op, want wij zijn nog maar net met deze oorlog begonnen.
En als jullie N-W-S zo slecht vinden warom kunnen hun dan dorpen van jullie edelen.:p
 

DeletedUser15806

Guest
hmm, ik denk niet dat dat juist is wat je nu zegt :) denk dat jij dan de enige bent die die mening heeft :)

en al praat ik hetzelfde, als jij daaruit concludeert dat IK me niet ontwikkel, en datt je ook daaruit concludeert dat NWS zich niet ontwikkeld, vind ik dat je ene beetje bekrompen kijk hebt op dit soort zaken :)

Lees mijn post is eerst goed..
Want daar heb je de moeite niet eens voor genomen of dat kan je niet..

@stomjonkman,
N-W.S. heeft nooit een dorp van mij of mijn stam ge-edeld..
Ik speel W7 niet meer:p
Maar was wel beter dan hun toen ik speelde..
Had alleen net zoveel punten als heel N-W.S.:eek:
 

DeletedUser27712

Guest
ik denk ook, dat als N-W.S. zo noob is als mensen zeggen, dan noemen ze onze maatjes van gallia ook noob? want die kiezen dan een paar NOOBS uit om mee samen te werken :)

nee objectief is het hier over het algemeen niet echt, zoals ik altijd al zie, vriendjespolitiek waarin de grote patsers elkaar altijd steunen, en de underdog belachelijk maken :)

ach soit, gelukkig weten sommige beter :)
 

DeletedUser27712

Guest
ach, ik heb veel dorpen ook niet boven de 9000 punten, worden ook meteen conclusies getrokken.

ach ik maal er neit om als ik degene ben die meer ruimte heeft voor troepen :)
 

DeletedUser

Guest
leuk nog eens een oorlog,ik lig dicht bij N.W.S en ik sta ook aan hun kant,is wel een fijne stam:)

En aangezien ze jou nog steeds naast hun laten liggen, zonder over te nemen, geeft aan met wat voor profs IMM wel niet te maken heeft.
 

DeletedUser27712

Guest
tsja, er kunnen ALLERLEI redenen zijn garva, waarom hij niet door ons overgenomen word.

als je een doorgewinterde TW speler bent zou je je moeten beseffen dat er redenen achter kunnen zitten, maar door deze uitspraken die je zonder goed na te denken uitspreekt, heb ik het idee dat ik hier op een forum zit voor kinderen.

ik wil best een normale discussie voeren, maar zorg dan wel dat je weet waar je over praat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan