oorlog Gallia + N.W.S. vs. -IMM-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik wist al meteen dat hij het was met zijn gepraat ;) Ik geloof je heus wel maar je had hem toen moeten zien. Het is jammer dat ik de mededeling niet meer heb en dat het mijn woord tegen die van jou en je vriendje herman is maarja.

nu is het zo vreemd dat mensen bevriend zijn met elkaar dat ze dan voor elkaar opkomen ? nee hoor. en ja ik word kwaad als je over irl dingen begint waar je niets van afweet.

en ik ken herman al veel langer dan je denkt. en geloof mij hij doet niet mee aan bedreigingen als hij ze niet kan waarmaken. en wss doet hij het dan zowizo.


het feit dat ik je niet geloof is omdat ik herman goed genoeg ken en weet dat hij zo'n dingen niet zegt. trouwens de helft van de tijd stuurde hij mededelingen door dus kans is groot dat ik het ooit wel geleze heb.
 

DeletedUser

Guest
Bahizret blijf maar praten ;) Jij weet niet wat er tussen mij en robroow speelt dus ik denk dat jij beter gewoon je mond kan houden als jij er niks van af weet. En kom nou niet aan met hij vertelt mij alles ;) Nou leuk als hij dat deed dit heeft hij je dan gewoon niet gemeld
 

DeletedUser

Guest
Haha ontken alles maar ;) Boeiend gast
Jij kan er niet tegen om de echte waarheid te lezen en daarom passen jij en Bahizret goed bij elkaar.

Dit slaat gewoon nergens op!
Wat moet ik ontkennen dan, wat jij beweerd is dikke bull!;)
En buiten dat om hoef ik geen verantwoording aftedragen aan zo'n snotaap als jou Kirsty15 die zichzelf meteen liet internen toen het temoeilijk werd.
En nu doen alsof jij zo'n gevaarlijke topspeelster bent LOL!
Wat dat betreft ben je echt goed op je plek in kinderstam IMM.
 

DeletedUser

Guest
Dit slaat gewoon nergens op!
Wat moet ik ontkennen dan, wat jij beweerd is dikke bull!;)
En buiten dat om hoef ik geen verantwoording aftedragen aan zo'n snotaap als jou Kirsty15 die zichzelf meteen liet internen toen het temoeilijk werd.
En nu doen alsof jij zo'n gevaarlijke topspeelster bent LOL!
Wat dat betreft ben je echt goed op je plek in kinderstam IMM.

Haha lol xD Wat ben jij grappig :D
Ik liet me internen omdat ik stopte voor school niet omdat het me te moeilijk werd -.-
 

DeletedUser

Guest
Haha lol xD Wat ben jij grappig :D
Ik liet me internen omdat ik stopte voor school niet omdat het me te moeilijk werd -.-

Wat een gelul want waarom begon je anders overnieuw en daarna nog eens opnieuw:rolleyes:

Het is dat je nu co mag zijn want anders had je nu nog niets gehad want zo goed ben jij ingame.
Het enigste wat jij goed kan is kinderlijke uitspraken doen Kirsty15;)
Weten ze in NWS alles van, want daarom ben je uit die stam getrapt.

Verders ga ik niet meer op jouw kinderlijke reacties reageren want het heeft helemaal niets met dit topic temaken muts.
 

DeletedUser

Guest
Jonge volgens mij begon jij deze hele discussie ;) Jij denkt echt dat je heel wat bent he met je dikke ego
 

DeletedUser12889

Guest
Geachte W7 spelers, bezoekers, onruststokers en andere mensen,

Aangezien men het moeilijk vindt om hier on-topic te blijven is er besloten dit topic te sluiten.

Gelieve dan ook geen nieuwe topics ontremd dit onderwerp aan maken.

Indien mensen denken dat het topic toch zinvol is dan kan er een PM gestuurd worden naar mij.

Mvg. Brammetjegup
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan