Oorlog enzo

DeletedUser73972

Guest
Iedereen met snapt dat dit topic is voor de oorlog tussen Meow en Fire. Had je dat niet door, moet je even achter je oren krabben denk ik

Tbh dacht ik dat dit topic gewoon een grap van ambrose was waar men serieus op begon te reageren, niet een officieel oorlogstopic vanuit Fire :p om on topique te blijven moet je gewoon een kleine clique maken in je schrijfstijl en alles is plots on topique.

to the point: zonder me uit te laten over wat er gezegd is over XB is het geen enkel probleem om over welke oorlog dan ook te praten in dit topic zolang het maar relevant is lijkt me. Alles wat nog over en noemenswaardig is op deze wereld heeft contact/oorlog met meow of fire, dus relevant voor de oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Als 100+ dorpen in een kleine 3 dagen al niet meer iets is om te pronken, wat kan je als speler dan nog wel goed doen. Jezus, en dan word ik een droeftoeter genoemd. Die rimmers hebben/hadden bakken met def thuis staan. Het hele oosten lieten ze bijv. gewalst omdat daarvan alle def bij het Royal front stond. Wij hebben gewoon onze tijd goed afgewacht en juist toegeslagen toen het het goede moment was.

Dat we te veel dorpen zijn verloren de laatste week weet ik ook wel. Ik moest veel werken helaas, dus die schuld ligt volledig bij mij dan. Maar ik ga me niet verontschuldigen omdat ik blij was dat ik harde klappen terug kon geven, na zwaardere momenten zoals 40 uur lang non-stop online zijn toen de aanvallen begonnen drie weken geleden en mijn team nog niet terug was van vakantie. Die negativiteit van Fire! schuif ik dus inderdaad weg als gezeur, al zal er vast een kern van waarheid inzitten, is het nogal erg makkelijk praten zonder kennis van de gebeurtenissen. XB heeft nu in ieder geval een flinke klap gehad weer en ik ben best tevreden.

Hahaha noob.
 

DeletedUser

Guest
Seau. staat nog steeds in je handtekening. Ben je er trots op?

Alles na wereld 30 me no care. Staan wel andere dingen in m'n handtekening waar ik trots op ben.
Verder ben ik vandaag nog op FU gelogged dus staat er wel prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Alles na wereld 30 me no care. Staan wel andere dingen in m'n handtekening waar ik trots op ben.
Verder ben ik vandaag nog op FU gelogged dus staat er wel prima.
Bron w1 is niet bepaald wow , maar goed, je eerste wereld waarschijnlijk dus het is je vergeven.
 
Reactiescore
660
Hé joh laat m'n stammetje met rust!
No worries. Was maar een petieterig kleine onbelangrijke kanttekening. Je stam gaat goed trouwens. Hoe je dat altijd flikt blijft me een raadsel. Natuurlijk wel een paar toppers zoals Christiaan etc, maar dan nog.
 

DeletedUser71618

Guest
Hahah, ik wist dat je zou happen Robin. Bron was best een leuke stam, maar niet de top natuurlijk.
 
Bovenaan