Oorlog enzo

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wel om kennis te geven met een spelletje relateerde situatie. Dan moet je toch wel minstens je muren goed hebben.
 
Reactiescore
973

DeletedUser75236

Guest
Ohja want het is dan ook toch zo logisch om de grote man komen uit te hangen met "Fire staat 100 dorpen voor" wanneer die zijn acc achterliet zonder maar 1 dorp te deffen en er zo 392 (400 straks) verloor? En door die geweldige logica mag die nu een jump cluster maken en verliest al gelijk eerste beste dorp dat een edel krijgt. Had je beter Aucune als deffwall gebruikt inplaats PP en jullie nieuwe jump clusters. Maar goed die logica les heb ik nooit mee gekregen, krijgen alleen de pro's van dit spel blijkbaar.
 
Reactiescore
973
Ohja want het is dan ook toch zo logisch om de grote man komen uit te hangen met "Fire staat 100 dorpen voor" wanneer die zijn acc achterliet zonder maar 1 dorp te deffen en er zo 392 (400 straks) verloor? En door die geweldige logica mag die nu een jump cluster maken en verliest al gelijk eerste beste dorp dat een edel krijgt. Had je beter Aucune als deffwall gebruikt inplaats PP en jullie nieuwe jump clusters. Maar goed die logica les heb ik nooit mee gekregen, krijgen alleen de pro's van dit spel blijkbaar.

Dus doordat hij een feit neerzet staat dat gelijk aan ''de grote man uithangen"? Fire staat 100 dorpen voor, dat neerzetten heeft niks te maken met zichzelf als de grote man neer te zetten. Verliezen die niet meer relevant zijn herhalen tegenover het feit dat Fire 100 dorpen voorstaat is daarentegen inderdaad irrelevant. 1 verloren dorp van Fire neerzetten is daarbij tegenover de tientallen van Meow, zoals je zelf schijnbaar al inzag, totaal belachelijk. Daarbij hoef je echt niet pro te zijn om deze relevantie te begrijpen, dat kan al met 5 hersencellen te hebben en ze te gebruiken.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Iedereen weet best wat ik bedoel <3<3

Trouwens Pim hoezo jump je naar je oude plek :O Lukt precies niet echt zoals verwacht.. :S

https://gyazo.com/bc07fb34c0c52ba5c01ad9745cffcb7c

En nu komen de 100 screens van Meow dorpen :D

Denk eens na, het is een tijdelijke jump. En dus geen jump cluster. Wederom een hele domme post.

Daarnaast pakken wij een bb dorp en jullie recappen m? Wat is daar precies knap en bijzonder aan?

John ga een vv pakken en gebruik je tijd nuttig.
 

DeletedUser

Guest
Najah er is nooit zo'n cool topic gemaakt zoals deze voor de oorlog met XB. Dus ik zet het hier even neer. :cool:

 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Bravo je staat eindelijk positief tegen de bende rimnaabs? Het zou wel bedroevend zijn als je met een edellimiet van 150 niet kan presteren tegen kwantitatief en kwalitatief mindere spelers met verlepte clusters. Je zult het vast posten om voor lul te staan, bij deze. Stelletje droeftoeters.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat het vandaag is met werkelijk iedereen op de gehele TW-community, maar jullie mogen best eens wat vrolijker zijn. Als ik na 3 weken deffen, met weet ik niet hoeveel pech en tegenslag, in 2 dagen 90 dorpen pak, dan mag ik daar best vrolijk over zijn. Dan valt het me al helemaal tegen dat juist jij het bent die deze opmerking maakt Roald. Je weet er blijkbaar werkelijk geen klote van af wat er allemaal gaande is tussen Meow en XB. Ik laat m'n goede humeur echt niet door iemand verpesten die zelf droevig zit te doen. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Bravo je staat eindelijk positief tegen de bende rimnaabs? Het zou wel bedroevend zijn als je met een edellimiet van 150 niet kan presteren tegen kwantitatief en kwalitatief mindere spelers met verlepte clusters. Je zult het vast posten om voor lul te staan, bij deze. Stelletje droeftoeters.

Lol, iemand van Fire! komt op het AF verkondigen 100 dorpen voor te staan op Meow, iemand van Meow komt iets verkondigen hoe het gaat met een aanval op XB en ineens zijn we droeftoeters. Damn logic.

Maar goed over Pim was het allang duidelijk dat het een droeftoeter was, dus dat hoeft eigenlijk helemaal niet meer gezegd te worden :D

Still love you Pim <3
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Maar goed over Pim was het allang duidelijk dat het een droeftoeter was, dus dat hoeft eigenlijk helemaal niet meer gezegd te worden :D

Still love you Pim <3

Zal aan mij liggen, wat is een droeftoeter precies?
 
Reactiescore
1.075
anne is noep, maar chickas moeten dan ook niet pro te zijn om tw te spelen.
 
Bovenaan