Oorlog enzo

DeletedUser74267

Guest
Ik heb niet deze hele onzinnige discussie gelezen maar wat triest van Fire om het op deze manier te doen als bekend is dat Meow er serieus werk van wil maken...

Maar dat is mijn mening, het niet Fire deel van het AF zal het wel met me eens zijn gok ik.

Oh en pim, we weten nu wel dat jij deze wereld niks waard vind :p

Fire! heeft niet het alleenrecht op een topic hoor, feel free om er zelf 1 te maken.
 

DeletedUser76166

Guest
Ik heb t net gedaan maar dat is dan ook omdat ik een treinreis van 5 uur te gaan heb en je geen pokemons vanuit de trein kan vangen.

Noot vooraf: ik speel geen w47 en heb er geen fuck mee te maken maar ik ben niet neutraal, maar ik vind Warre wel kut omdat ik al eerder posts van hem heb gelezen.

Dit is een mooie oorlogsverklaring. Geen onnodige rukgeschiedenis die niemand leest want tl;dr en geen domme verhalen die ook niemand leest omdat niemand echt cared. Ik snap Warre dan ook niet want er is hem en zn stam een hoop onnodige moeite bespaard voor een topic dat uiteindelijk niemand zal lezen.

Daarnaast vind ik dit topic een prachtig voorbeeld van alles wat er mis is met het AF van TW. Korte samenvatting: Er wordt een oorlogstopic geopend, iemand is het er niet mee eens en roept dingen. Andere mensen gaan er op in en roepen dingen. Vervolgens wordt het hele oorspronkelijke discussie vergeten en degenereert de discussie in een welles nietes spelletje over in dit geval wat een feit nou precies inhoudt en wat iemands mening is en wat niet.

Dat verhaal over feiten enzo roept trouwens wel herinneringen aan Jannes op. Zou het niet leuk zijn om Warre en Jannes tegen elkaar op te zetten en dan tig pagina's aan blubber krijgen over wie zijn mening nou de waarheid is?

Succes aan beide partijen trouwens.

Dus als ik het goed begrijp heb je in die treinreis van jou een hele discussie gelezen die in jouw opinie niet ergens over gaat omdat iedereen het eigenlijke onderwerp is vergeten, een discussie op het AF van een wereld waar je niet speelt.
En dat enkel en alleen om aan te kunnen geven dat bovengenoemde discussie precies is wat er mis is met het AF? Of begrijp ik dat verkeerd?
 

DeletedUser76166

Guest
W47 is geen boek waard toch?

Dat topic uberhaubt nog niet verwijderd is :p

W47 AF is geen mooie post waard :oops:

Ik heb nooit gezegd dat 47 niks waard is?

Klopt, je hebt niet gezegd dat 47 niks waard is, in de vluchtigheid ben ik vergeten op te merken dat er AF voor stond, overigens ben jij wel een van de actievere AF`ers hierzo ook al ben je van mening dat dit AF geen mooie post waard is. Overigens moet ik daarbij ook zeggen dat je zo actief bent door het plaatsen van weinig inhoudelijke of zinnige posts, dat dan weer wel.
 
Reactiescore
2.303
Dus als ik het goed begrijp heb je in die treinreis van jou een hele discussie gelezen die in jouw opinie niet ergens over gaat omdat iedereen het eigenlijke onderwerp is vergeten, een discussie op het AF van een wereld waar je niet speelt.
En dat enkel en alleen om aan te kunnen geven dat bovengenoemde discussie precies is wat er mis is met het AF? Of begrijp ik dat verkeerd?
precies
 

DeletedUser

Guest
Ik als crossfittende vegetarische atheïst, die tevens behoort bij het arische ras als volbloed Duitser en een studie doet naar emancipatie rechten voor vrouwen. Ben best wel triggered bij jouw opmerking nu.

Forced 9fag memes ggwp

Trouwens een mededeling aan de posters in mijn topique: gaarne geen "GIF"kes te spammen in mijn topique, praat lieber over deze spannend oorlog met behulp van krachtige, sterke, stev(en)ige woordenschat!
 

DeletedUser76166

Guest
Fire! heeft niet het alleenrecht op een topic hoor, feel free om er zelf 1 te maken.
wij vonden het tijdverspilling, jullie mogen gerust nog een topic maken

nou de oorlog konden jullie gerust in die dag tijd verklaren lijkt me? topic maken kon je nog altijd later doen, en kan je nu nog steeds

wij verklaarden de oorlog omdat de oorlog toen begon

Sinds wanneer boeit het iets wie de oorlog verklaard? En als jullie graag een topic willen maken, kan dat nog steeds.

Bedankt dr Manhattan, alhoewel het me niet was ontgaan waardeer ik het zeer dat ook jij mij er vriendelijk op wijst dat ik ook zelf een topic mag maken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Bedankt dr Manhattan, alhoewel het me niet was ontgaan waardeer ik het zeer dat ook jij mij er vriendelijk op wijst dat ik ook zelf een topic mag maken.

Jouw frontdorpen hebben een muur van 11, jij hebt hier geen mening.

Mvg
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.493
Klopt, je hebt niet gezegd dat 47 niks waard is, in de vluchtigheid ben ik vergeten op te merken dat er AF voor stond, overigens ben jij wel een van de actievere AF`ers hierzo ook al ben je van mening dat dit AF geen mooie post waard is. Overigens moet ik daarbij ook zeggen dat je zo actief bent door het plaatsen van weinig inhoudelijke of zinnige posts, dat dan weer wel.

Ik ben van menig dat het AF geen mooie post waard is, en daarbij moet ik ook zeggen dat ik actief bent door het plaatsen van weinig inhoudelijke of zinnige posts. Zoals Emile al zei, precies
 

DeletedUser71618

Guest
Aangezien ik op de eerste vragen van je prima kan antwoorden en de bewijzen er overduidelijk zijn doet de rest van je post er niet toe. Deze uitspraak leek mij geen bewijs nodig te hebben omdat het algemeen geweten is, maar die bewijzen zijn er wel. Jullie ontkrachten die uitspraak maar kunnen duidelijk niet aantonen wat er niet van klopt en waarom (bewijs). Dus hoezo mij verwijten geen bewijzen aan te kunnen brengen als je het zelf niet kan maar toch ligt te roepen dat het niet klopt ?

Maar buiten dat zijn er 4 zaken waaraan jullie je zouden kunnen ergeren:
1. Ik vertel iets als een feit en dat is het ook - in dat geval heb ik er bewijzen van
2. Ik vertel iets als een feit en vergis me daarbij - in dat geval wordt ik daar terecht op gewezen en geef ik die fout toe (hierbij negeer ik dan ook de negatieve kant die meestal helaas die post siert)
3. Ik breng iets als mijn mening en jullie vatten het op alsof ik een feit vertel / draaien mijn woorden - dit is interpretatie en ligt dus aan jullie
4. Ik vertel iets alsof het een feit is terwijl ik er geen echt bewijs van heb om reactie over een bepaalde zaak uit te lokken en info te winnen - als deze uitspraken dan verkeerd zijn dan is dat te merken aan jullie reacties en de negativiteit (scheldwoorden en dergelijke) laat ik dan ook gewoon links liggen want ik heb ze zelf uitgelokt

Nr 4 is de enige waar ik iets aan zou kunnen doen en dat wil ik niet, want dat vind ik 1 van de belangrijkste en leukste dingen hier op het af. Aan de hand van reacties op een stelling kan je veel opmaken, veel meer dan Wanneer je de vraag gewoon stelt aan je tegenstander.

Met die laatste zal je dan ook gewoon maar moeten leren omgaan, zeker omdat er anderen hier zijn die dat ook doen waaronder van fire. Er is dan ook niks mis mee, ofwel antwoord je niet (vaak nog het beste) ofwel antwoord je dat wat ik daar zeg niet klopt. Maar elke keer de steek er achter alla niemand neemt jou serieus en wordt jij daar zelf niet moe van etc is nergens voor nodig.

Je verdraait mijn post wel weer mooi; dat ik niet je bewijzen zelf wilde zien in deze post (omdat je daarmee een heel andere postrichting weer op zou gaan) betekent dat je gelijk zou hebben en dat de bewijzen er overduidelijk zijn. Dan vraag ik je bij deze: bewijs het maar, succes. Jij vindt dat het algemeen geweten is, dus dan is het ook algemeen geweten. Bam, daar ga je weer. Je brengt het weeral alsof het een feit is terwijl jij het gewoon persoonlijk zo ziet.

Weet je wat het erge is? Je post zo nutteloos over zulke lege onderwerpen dat je geen enkele info ermee zou kunnen winnen, waardoor punt nummer 4 vrijwel altijd wegvalt.

Als je punt nummer 3 ooit zou gebruiken zou je er duidelijk 'ik vind' of een soortgelijke uitspraak in terug moeten vinden. Dan schoppen we enkel je 'ik vind' onderuit en Jedoen we niet alsof het feiten zijn.

Het mooie is wel weer dat je hier aangeeft dat je dingen als feiten vertelt en dat dat zowel kan betekenen dat je er bewijzen voor hebt als dat je je erin vergist. Wat heeft jouw manier van posten dan voor nut? Met je 'het is algemeen geweten', 'de bewijzen zijn er overduidelijk', ... Maar intussen er niks mee doen en maar lege, loze woorden eruit smijten.

Doe wat beter je best zou ik zeggen. Maakt een discussie een stuk interessanter.
 

DeletedUser74267

Guest
Bedankt dr Manhattan, alhoewel het me niet was ontgaan waardeer ik het zeer dat ook jij mij er vriendelijk op wijst dat ik ook zelf een topic mag maken.

Zeik dan niet zo en maak er 1 als jij en je vriendjes in Meow er zo graag 1 willen zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil best een leuk verhaaltje schrijven een keer hoor, maar heb daar nu even geen tijd voor. Jullie roepen maar.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.493
Eigenlijk wilde Ambrose gewoon heel graag zn Ava voor de topic naam hebben staan
 

DeletedUser76166

Guest
Jouw frontdorpen hebben een muur van 11, jij hebt hier geen mening.

Mvg
Ik geloof het direct, ben net terug van vakantie, overigens is het hebben van een mening absoluut niet gerelateerd aan prestatie's of dergelijken.
 
Bovenaan