Oorlog enzo

Deleted User - 24028

Guest
Staat er ergens dat die bevriend is met jou dan ? En welk van de feiten die ik schreef in die post kloppen niet ?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Tja, je zegt vrienden met velen in Fire: maar ook vijand (geweest) met velen in Fire. Dus je laat het van een kant zien waardoor het een onrealistische weergave schetst.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus wat ik zeg klopte gewoon en is dus een feit. En daarop zeg jij dat het niet klopt (leugen) en probeer je mij af te schilderen als iemand die je niet serieus kan nemen.

Daarbij staat in diezelfde post van mij zelf nog dat global over het algemeen een objectieve kijk heeft op deze wereld... Hoe kan ik daarmee dan in godsnaam een onrealistische weergave hebben geschetst.

Jij legt me woorden in mijn mond om dan te kunnen zeggen dat wat ik zei gelogen is / geen feit is. Maar wat je eigenlijk bedoelt is dat jou totaal verkeerde interpretatie en dus jou woorden gelogen zouden zijn, niet de mijne, want ik heb die niet uitgesproken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dus wat ik zeg klopte gewoon en is dus een feit. En daarop zeg jij dat het niet klopt (leugen) en probeer je mij af te schilderen als iemand die je niet serieus kan nemen.

Daarbij staat in diezelfde post van mij zelf nog dat global over het algemeen een objectieve kijk heeft op deze wereld... Hoe kan ik daarmee dan in godsnaam een onrealistische weergave hebben geschetst.

Jij legt me woorden in mijn mond om dan te kunnen zeggen dat wat ik zei gelogen is / geen feit is. Maar wat je eigenlijk bedoelt is dat jou totaal verkeerde interpretatie en dus jou woorden gelogen zouden zijn, niet de mijne, want ik heb die niet uitgesproken.

Een onvolledig feit is geen juist feit. Hou op.
 

DeletedUser67517

Guest
Feitelijk gezien heeft Jordi helemaal geen vrienden. Tot zo ver je pleidooi.
 

Deleted User - 24028

Guest
Het is gewoon een feit dat global niet kan worden aanzien als een totaal afstandelijk persoon die geen eerder contact heeft gehad met beiden partijen en die zeer hoogstwaarschijnlijk (hoe klein dan ook) beïnvloed is door deze contacten.

Dus zelfs al was het onvolledig, wat nog steeds niet maakt dat het feit niet klopt maargoed, dan staat mijn punt er nog steeds, namelijk dat 1 persoon in dit geval geen referentie is om te zeggen dat het aan mij ligt of niet.

Snap wel dat jij wilt dat ik ophoud, je had natuurlijk liever gehad dat ik akkoord ging met de woorden die jij in men mond probeert te leggen, helaas.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
"feit"

"worden aangezien"

"hoogstwaarschijnlijk"

Jaja.
 
Reactiescore
7.918
latest
tt11294971fltt.gif
latest


Dit bericht is geadresseerd aan alle gedesinteresseerde personen der Tribalwars landen, behalve Laurens, want Laurens is gewoon kut. In dezer post zal de magistrale en onbetwiste meester der spelers zijn ongezouten, charismatische über epic mening geven over:
tt11294973fltt.gif


Proloog:
1. Ons verhaal?
2. Waarom deze post?
3. Wie the fuck is Global Knowledge?
4. ???
5. Profit

Het verhaal
In der beginne der w42 kwamen wij elkaar tegen, Ik liep in me eentje door het park, met me hoofd omhoog gebogen denkend aan de dingen die me ten onder hebben gebracht, de dag dat ik werd geboren was me leven direct getekend ze waren niet met me te vreden..waarom weet ik niet..maar terug naar de feiten..ik liep in me eentje rond toen jij langs liep met je moeder ik keek je stiekem aan en was me zicht direct verloren..ik weet niet wie je bent en waar je vandaan zou komen..ik droom daglijks over je en kan je maar niet vergeten het doet me extra pijn naast de pijn die ik al voelde :( :traan1: ! Ik was ver in gedachen, denken aan iemand die ik in me leven wou. Maar toen kwam jij langs, en gaf me de warmte in de kou. Me moeder keek me aan, en wist niets meer te zeggen. Ze zag onze blikken, en wilde een verbindenis tussen ons leggen. Maar jij liep door, en ik voelde de eenzaamheid. Ik zal je voetstappen volgen, en de weg nemen die mij, naar jou toe leidt.:eek:

De wereld als mijn doosje liefde als de watten en jou als mijn sierad dat ik nooit af zal doen en zou delen hoe meer ik me aan je hecht des te meer ik je poets met mijn hart, des te meer je begint te glinsteren in mijn ogen schoonheid dat in het hart ligt ver ankert dat zo puur is door dat zachte huidje heen straalt. liefde op zo een niveu brengen van elkaar niet aan kijken maar samen de zelfde richting op kijken En dan moeten we dit nog niet vergeten. Dit is heel belangerijk dit moet jij weten. Elke moment met jou. Prachtig, ik hou van jou.:koppel: Je bent bijzonder speciaal. Oftoewel helemaal ideaal. Je bent mijn geduld. Je bent mijn prachtigste ontdekkings stunt.:love: Teder zacht rustgevend. Mijn gedachtes in de wolken zwevend. Je bent mijn kracht in alle tijden. Ons liefde is niet te vermijden.:Iluvu: Ik behoor bij jou. Jouw woorden zoals ik altijd al wou. Bij een zwak moment. Is hij der mijn vent. Glinsterende ogen. Om ons heen, prachtige regenboogen. Ik draag je ring om me vinger heen, waarbij jij de diamant dervan bent.:sjans: Straalt/Blinkt & is niet te ruilen in geen enkele andere Vent! Mijn zonnestraal. Je moet weten, wij zijn een prachtig paar.:stout: Dat ik niet zonder jouw kan leven is een feit. Met jouw heb ik ook geen spijt. Wij voor altijd bij elkaar. Tot een ouwe echtpaar.:hadj:

Waarom dit verhaal.
In deze online cursus "Waarom Jezus?" ontdek je meer over wie Jezus was. Maar ook welke betekenis hij vandaag de dag nog steeds heeft voor de wereld. En voor jou persoonlijk.

Is het christelijk geloof niet nieuw voor je, dan is de StartersBijbel-cursus misschien een betere optie voor je. Schrijf je voor de Startersbijbel hier in!

De WaaromJezus-cursus heeft vier thema's:
  1. Het ontstaan van het christendom
  2. Wie was Jezus?
  3. Waarom moest Jezus sterven?
  4. De dood overwonnen
Tijdens de cursus word je begeleid door een persoonlijke online e-coach. Met deze coach kan je de vragen die je beantwoordt bespreken, maar ook allerlei andere thema's die voor jou persoonlijk belangrijk zijn kunnen aan bod komen.

Waarschuwing vooraf
We moeten eerlijk zijn. Wees je ervan bewust dat de cursus blijvende impact op je leven kan hebben. Wil je niet veranderen, niets nieuws ontdekken, misschien zelfs geen levens veranderende momenten meemaken... schrijf je dan niet in.

Maar ben je er wel klaar voor? Schroom niet, en schrijf je in!

Wie is GLobal KNowledge?
giphy.gif


???
???

Profit
Voor degene die iets serieus hadden verwacht, jullie kunnen de boom in. Jij ook Warre, een grote eikelboom.

giphy.gif
 
Reactiescore
2.303
Wat ik mij altijd afvraag is: Als ze een film maken en er wordt een baby geboren, wachten ze dan effectief 9maanden op de zwangere actrice of filmen ze dan in het ziekenhuis met iemands baby?
 

DeletedUser

Guest
Ik schrok even van de gelijkenis tussen jou en Benji bij je ''Wie is GLobal KNowledge?'' subtopic. :p Twins?
 
Reactiescore
1.148
Nu wachten op warre haar antwoord!!!!
 
Reactiescore
1.148
Ik denk oprecht dat hij het niet kan waarderen en dus met een zeikpost komt!!!!
 
Reactiescore
1.148

Deleted User - 24028

Guest
https://i.gyazo.com/17d32ef3daf43e24ae0cbc67e6ca5b07.png

Moet ik je ook nog verder duidelijk maken dat woorden zoals waarschijnlijk een mogelijkheid aangeven?

Dus nee. "Lol".

http://www.woorden.org/woord/feit zei:
feit
het feit zelfst.naamw.Uitspraak: [fɛit] Verbuigingen: feit|en (meerv.) iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar is Voorbeeld: `het is een feit dat...`

Bovenstaande is de definitie van een feit, kortom een uitspraak die klopt en onweerlegbaar is. Wanneer je dus een zin begint met "Het is een feit dat..." (of een andere aanduiding hiervan) geef je aan dat wat je er achter zegt effectief klopt. Hetzelfde dus als je zou zeggen "Het is 100% zeker dat..." oid.

We halen er even mijn eerste uitgesproken feit bij:
Omdat er 1 iemand is die ook nog eens bevriend is met velen uit fire ben ik ineens de schuldige van alles haha

Dit wordt niet eens als eens duidelijk uitgesproken alsof het een feit is, maar uit de reactie er op maken we op dat dit wel zo is overgekomen. Prima, want het is ook gewoon een feit, er staat namelijk niets in dat niet correct is.

"bevriend met velen uit Fire" duid aan dat de persoon bekend is bij meerdere personen binnen Fire, dit als ex stamgenoot (W42 FU - roald - ...) of als vriend (is hier wel gebleken). In ieder geval meer dan met mensen binnen Meow. Om die reden kan die persoon dan ook meestal geen objectieve mening vormen (ja meestal, lees stuk hieronder). Als er 10 mensen met halve connecties met Fire dat zeggen begint het al een beetje als waarheid aan te voelen, nu is het gewoon 1 aan Fire gekoppeld persoon die een paar vijzen kwijt is (uitgaande van zijn laatste post) die wat roept. Daarvan meteen claimen dat zijn uitspraak de waarheid is is ronduit belachelijk.

In elk geval, er wordt mij aangewezen dat dit feit niet volledig is. Het is je goed recht dat te doen, maar dat het feit onvolledig is naar jou mening maakt niet dat het geen feit meer is. Het is een feit zo lang wat er in staat klopt. Een voorbeeldje: "Het is een feit dat Fire de oorlog aan het winnen is." Als ik daarop reageer met "Dit is onvolledig, het moet zijn: Het is een feit dat Fire de oorlog momenteel aan het winnen is door 1 goede geluksactie op 1 account van Meow" dan is dat mijn goed recht om dat te zeggen. Maar is daarom het originele feit ineens geen feit meer ? Gewoon omdat ik er iets kan bijlullen wat aanduid dat het onvolledig is ? Neen natuurlijk niet !

Maargoed, het is dus onvolledig, dus ik geef een volledigere versie van de feiten:
Het is gewoon een feit dat global niet kan worden aanzien als een totaal afstandelijk persoon die geen eerder contact heeft gehad met beiden partijen en die zeer hoogstwaarschijnlijk (hoe klein dan ook) beïnvloed is door deze contacten.
Deze versie is vollediger en nog steeds de volledige waarheid en daarmee dus een feit. Hier wordt op gereageerd dat volgens hem woorden als "worden aangezien" en "hoogstwaarschijnlijk" nooit onderdeel kunnen zijn van een feit.

Laten we deze woorden dan even uit de zin halen (en de zin terug beetje deftig maken):
Het is gewoon een feit dat global geen totaal afstandelijk persoon is die geen eerder contact heeft gehad met beiden partijen en die niet beïnvloed is door deze contacten.
Wanneer ik dat zou zeggen zou ik liegen, want daarmee zeg ik dat het onmogelijk is dat een persoon een objectieve mening kan geven over iets wanneer die een eerder contact heeft gehad met 1 van de partijen. En dat is niet waar, er zijn mensen die dat prima wel kunnen, het zijn er enkel zeer zeer weinig. Maw door deze woorden die er volgens jou niet thuishoren zorg ik er voor dat wat ik zeg waar is en daarmee dus een feit is, zou ik ze weglaten dan zou jij terecht kunnen zeggen dat het geen feit is want... (zie hierboven). note: wat er mis is met "worden aangezien" snap ik al helemaal niet.

Dus beste CBC, de uitspraken die ik verkondig als een feit zijn zaken die kloppen en onweerlegbaar zijn en dus feiten. Indien ik iets verkondig als een feit en ik heb me daarin vergist zou ik dat gewoon toegeven (zie voor bewijs mijn vergissing over het "negeren" die ik gewoon toegaf. Wil jij mijn feiten aanvullen om ze vollediger te maken ga je gang, maar zeg niet dat wat ik schijf niet klopt als het wel klopt en nogmaals stop met mijn woorden te verdraaien tot op de moment dat je er op kan reageren met een neerbuigende houding en met uitspraken als "Hou op", "blablabla" en "Niemand neemt jou serieus jongen" oid. Dit siert je namelijk niet ;)


latest
tt11294971fltt.gif
latest


Dit bericht is geadresseerd aan alle gedesinteresseerde personen der Tribalwars landen, behalve Laurens, want Laurens is gewoon kut. In dezer post zal de magistrale en onbetwiste meester der spelers zijn ongezouten, charismatische über epic mening geven over:
tt11294973fltt.gif


Proloog:
1. Ons verhaal?
2. Waarom deze post?
3. Wie the fuck is Global Knowledge?
4. ???
5. Profit

Het verhaal
In der beginne der w42 kwamen wij elkaar tegen, Ik liep in me eentje door het park, met me hoofd omhoog gebogen denkend aan de dingen die me ten onder hebben gebracht, de dag dat ik werd geboren was me leven direct getekend ze waren niet met me te vreden..waarom weet ik niet..maar terug naar de feiten..ik liep in me eentje rond toen jij langs liep met je moeder ik keek je stiekem aan en was me zicht direct verloren..ik weet niet wie je bent en waar je vandaan zou komen..ik droom daglijks over je en kan je maar niet vergeten het doet me extra pijn naast de pijn die ik al voelde :( :traan1: ! Ik was ver in gedachen, denken aan iemand die ik in me leven wou. Maar toen kwam jij langs, en gaf me de warmte in de kou. Me moeder keek me aan, en wist niets meer te zeggen. Ze zag onze blikken, en wilde een verbindenis tussen ons leggen. Maar jij liep door, en ik voelde de eenzaamheid. Ik zal je voetstappen volgen, en de weg nemen die mij, naar jou toe leidt.:eek:

De wereld als mijn doosje liefde als de watten en jou als mijn sierad dat ik nooit af zal doen en zou delen hoe meer ik me aan je hecht des te meer ik je poets met mijn hart, des te meer je begint te glinsteren in mijn ogen schoonheid dat in het hart ligt ver ankert dat zo puur is door dat zachte huidje heen straalt. liefde op zo een niveu brengen van elkaar niet aan kijken maar samen de zelfde richting op kijken En dan moeten we dit nog niet vergeten. Dit is heel belangerijk dit moet jij weten. Elke moment met jou. Prachtig, ik hou van jou.:koppel: Je bent bijzonder speciaal. Oftoewel helemaal ideaal. Je bent mijn geduld. Je bent mijn prachtigste ontdekkings stunt.:love: Teder zacht rustgevend. Mijn gedachtes in de wolken zwevend. Je bent mijn kracht in alle tijden. Ons liefde is niet te vermijden.:Iluvu: Ik behoor bij jou. Jouw woorden zoals ik altijd al wou. Bij een zwak moment. Is hij der mijn vent. Glinsterende ogen. Om ons heen, prachtige regenboogen. Ik draag je ring om me vinger heen, waarbij jij de diamant dervan bent.:sjans: Straalt/Blinkt & is niet te ruilen in geen enkele andere Vent! Mijn zonnestraal. Je moet weten, wij zijn een prachtig paar.:stout: Dat ik niet zonder jouw kan leven is een feit. Met jouw heb ik ook geen spijt. Wij voor altijd bij elkaar. Tot een ouwe echtpaar.:hadj:

Waarom dit verhaal.
In deze online cursus "Waarom Jezus?" ontdek je meer over wie Jezus was. Maar ook welke betekenis hij vandaag de dag nog steeds heeft voor de wereld. En voor jou persoonlijk.

Is het christelijk geloof niet nieuw voor je, dan is de StartersBijbel-cursus misschien een betere optie voor je. Schrijf je voor de Startersbijbel hier in!

De WaaromJezus-cursus heeft vier thema's:
  1. Het ontstaan van het christendom
  2. Wie was Jezus?
  3. Waarom moest Jezus sterven?
  4. De dood overwonnen
Tijdens de cursus word je begeleid door een persoonlijke online e-coach. Met deze coach kan je de vragen die je beantwoordt bespreken, maar ook allerlei andere thema's die voor jou persoonlijk belangrijk zijn kunnen aan bod komen.

Waarschuwing vooraf
We moeten eerlijk zijn. Wees je ervan bewust dat de cursus blijvende impact op je leven kan hebben. Wil je niet veranderen, niets nieuws ontdekken, misschien zelfs geen levens veranderende momenten meemaken... schrijf je dan niet in.

Maar ben je er wel klaar voor? Schroom niet, en schrijf je in!

Wie is GLobal KNowledge?
giphy.gif


???
???

Profit
Voor degene die iets serieus hadden verwacht, jullie kunnen de boom in. Jij ook Warre, een grote eikelboom.

giphy.gif

Haha zalig, vooral die GIF'jes :D
Zie die Pim maar eens lopen in die eerste 2 en de laatste 2 zijn ofc helemaal wederzijds <3

PS: natuurlijk hadden we niks serieus verwacht, het is namelijk niet mogelijk om enkel mij de les te lezen hier als je er op een objectieve manier naar kijkt. Begrijpelijk dat je langs de ene kant niet je zogezegde "objectieve" status wilt verliezen en langs de andere kans je Fire vriendjes niet mee door de modder wilt sleuren, dan maar met humor er onderuit muizen zeker...
 
Bovenaan