Oorlog enzo

DeletedUser34772

Guest
nou de oorlog konden jullie gerust in die dag tijd verklaren lijkt me? topic maken kon je nog altijd later doen, en kan je nu nog steeds

wij verklaarden de oorlog omdat de oorlog toen begon
 

Deleted User - 24028

Guest
Het is veel netter synchroon maargoed. En wie weet komt dat topic er nog wel ;)
 
Reactiescore
2.303
Kunnen ze warre gewoon vanuit innogames niet gewoon bannen?
Reden: Verpesten van sfeer en gezelligheid.
 

Deleted User - 24028

Guest
Kijk nu komt jullie humor een beetje op niveau se...
 

DeletedUser74267

Guest
Wat is meneer weer aan het janken zeg, nog wel om een oorlogsverklaring. Kudos.
 
Reactiescore
1.148

Deleted User - 24028

Guest
Geef me dan niet zo veel redenen om te janken en gedraag je naar het niveau waarop jullie je willen profileren (topstam)
 

DeletedUser74267

Guest
Geef me dan niet zo veel redenen om te janken en gedraag je naar het niveau waarop jullie je willen profileren (topstam)

Vriend, als jij denkt dat wij hier komen om jou tevreden te stellen zit je goed fout. Als je aandacht zoekt stel ik voor dat je je mammie gaat irriteren oid.

Één van de redenen waarom Jordi geen topic wilde maken.

Hij bevestigt ook gewoon met elke post weer hoe zinloos het is.
 

Deleted User - 24028

Guest
Iemand die enkel reageert op anderen kan nooit de persoon zijn die aandacht zoekt. Hij kan enkel degene zijn die de aandachtzoekers tegengewicht bied.
 
Reactiescore
1.148
Voor zover ik weet speelt hij niet in Fire, blijkbaar niet in Meow en ook niet in Bier. XB acht ik ook geen kans.
Maakt hem dus een outsider en dan zijn het niet alleen Fire spelers die jou een irritante poster vinden, omdat je zogenaamd tegen ons post.
 

Deleted User - 24028

Guest
Omdat er 1 iemand is die ook nog eens bevriend is met velen uit fire ben ik ineens de schuldige van alles haha

Moet wel zeggen dat global op zijn minst ook critisch kijkt af en toe naar (bepaalde leden van) fire. Daarvoor zou ik van hem idd eerder iets aannemen dan van anderen. Dus als global wilt mag HIJ mij eens vertellen wat er zo verkeerd is aan mijn Posts ;) (privé of hier)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Sinds wanneer boeit het iets wie de oorlog verklaard? En als jullie graag een topic willen maken, kan dat nog steeds.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dank om te herhalen wat anderen hier al zeiden en waar al lang op gereageerd is. Lekker nuttig.
 
Reactiescore
2.303
Dat boeit toch niet wie de oorlog verklaard? Je kan toch zelf ook nog een topic make?
 

Deleted User - 24028

Guest
Haha kijk dat is nou eens humor ! Jullie leren het ooit nog :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Omdat er 1 iemand is die ook nog eens bevriend is met velen uit fire ben ik ineens de schuldige van alles haha

Moet wel zeggen dat global op zijn minst ook critisch kijkt af en toe naar (bepaalde leden van) fire. Daarvoor zou ik van hem idd eerder iets aannemen dan van anderen. Dus als global wilt mag HIJ mij eens vertellen wat er zo verkeerd is aan mijn Posts ;) (privé of hier)

Ik ben eventjes weg en je gooit weer met gekke feiten? Global Knowlegde zat zelfs vaak genoeg in de vijandige stam van mij, waarom zou hij in godsnaam een vriend van mij zijn?

Blablablablabla Warre. Niemand neemt jou serieus jongen.
 
Bovenaan