Oorlog enzo

Reactiescore
1.150
Charge! :bijl:
 

Deleted User - 24028

Guest
Eerst al zo een belachelijke oorlogsverklaring op een belachelijk moment en dan ook nog eens een belachelijk topic over de oorlog er bij.

En dan moeten we overal in de lijstjes lezen dat in fire alle propaganda kanonnen (en daarmee dus goede schrijvers / posters) zitten. Rofl.
 

DeletedUser73657

Guest
200_s.gif
 
Reactiescore
217
Ambrose wat ben je toch een goede schrijver, je weet me altijd te raken me je sterke tekst!
 

DeletedUser71618

Guest
Eerst al zo een belachelijke oorlogsverklaring op een belachelijk moment en dan ook nog eens een belachelijk topic over de oorlog er bij.

En dan moeten we overal in de lijstjes lezen dat in fire alle propaganda kanonnen (en daarmee dus goede schrijvers / posters) zitten. Rofl.

Gaat ie?
 

DeletedUser74267

Guest
Succes aan de kant van Meow, dat ze wat tegenstand kunnen bieden ook :oops:.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.504
Dat topic uberhaubt nog niet verwijderd is :p

W47 AF is geen mooie post waard :oops:
 

Deleted User - 24028

Guest
Sorry, jullie oorlogstopic was wel beter idd!
Het gaat niet (alleen) over dit oorlogstopic. Ik uit mijn frustratie naar de manier waarop Fire hiermee omspringt. Jullie kunnen dit humor vinden, ik vind dat niet, we zullen daar dan vast op een verschillend niveau zitten :redface: De humor die ik wel kan volgen is die van Chip, neem daar eens een voorbeeld aan.

Van meow uit is er het voorstel gegaan naar Fire leiding om samen een mooie inleiding te geven aan de oorlog, zijnde samen een oorlogsverklaring maken en samen een topic starten ervoor. Dit wordt door Fire compleet genegeerd en even later wordt er snel snel de oorlog aangekondigd door Fire met een inhoud waar je van denkt "alle een noobstam met kinderen heeft ons de oorlog verklaard, leuk" en dan ook nog eens een "humoristisch" oorlogstopic starten om het allemaal nog meer in het belachelijke te trekken.

Precies een stel kinderen die snel snel deze dingen doet zodat ze eerst zijn... daar vind ik niks grappig aan.
 
Bovenaan