DragonShield3
Beste Deffer 20/21
- Reactiescore
- 3.148
Wel om kennis te geven met een spelletje relateerde situatie. Dan moet je toch wel minstens je muren goed hebben.
De grens van 100 dorpen voor is bereikt door Fire
Iedereen weet best wat ik bedoel![]()
Ohja want het is dan ook toch zo logisch om de grote man komen uit te hangen met "Fire staat 100 dorpen voor" wanneer die zijn acc achterliet zonder maar 1 dorp te deffen en er zo 392 (400 straks) verloor? En door die geweldige logica mag die nu een jump cluster maken en verliest al gelijk eerste beste dorp dat een edel krijgt. Had je beter Aucune als deffwall gebruikt inplaats PP en jullie nieuwe jump clusters. Maar goed die logica les heb ik nooit mee gekregen, krijgen alleen de pro's van dit spel blijkbaar.
Hij heeft er maar 2. Problem solved.
Iedereen weet best wat ik bedoel
Trouwens Pim hoezo jump je naar je oude plek :O Lukt precies niet echt zoals verwacht.. :S
https://gyazo.com/bc07fb34c0c52ba5c01ad9745cffcb7c
En nu komen de 100 screens van Meow dorpen![]()
Bravo je staat eindelijk positief tegen de bende rimnaabs? Het zou wel bedroevend zijn als je met een edellimiet van 150 niet kan presteren tegen kwantitatief en kwalitatief mindere spelers met verlepte clusters. Je zult het vast posten om voor lul te staan, bij deze. Stelletje droeftoeters.
ben je zeker dat jij geen vrouw bent?
Maar goed over Pim was het allang duidelijk dat het een droeftoeter was, dus dat hoeft eigenlijk helemaal niet meer gezegd te worden
Still love you Pim
anne is noep, maar chickas moeten dan ook niet pro te zijn om tw te spelen.