DeletedUser
Guest
Mierenneuker
Je had wel gelijk toch. Moet ik je nageven, al moet ik hier wel neerzeten; TLDR.
Mierenneuker
Je had wel gelijk toch. Moet ik je nageven, al moet ik hier wel neerzeten; TLDR.
"bevriend met velen uit Fire" duid aan dat de persoon bekend is bij meerdere personen binnen Fire, dit als ex stamgenoot (W42 FU - roald - ...) of als vriend (is hier wel gebleken). In ieder geval meer dan met mensen binnen Meow. Om die reden kan die persoon dan ook meestal geen objectieve mening vormen (ja meestal, lees stuk hieronder). Als er 10 mensen met halve connecties met Fire dat zeggen begint het al een beetje als waarheid aan te voelen, nu is het gewoon 1 aan Fire gekoppeld persoon die een paar vijzen kwijt is (uitgaande van zijn laatste post) die wat roept. Daarvan meteen claimen dat zijn uitspraak de waarheid is is ronduit belachelijk.
In elk geval, er wordt mij aangewezen dat dit feit niet volledig is. Het is je goed recht dat te doen, maar dat het feit onvolledig is naar jou mening maakt niet dat het geen feit meer is. Het is een feit zo lang wat er in staat klopt. Een voorbeeldje: "Het is een feit dat Fire de oorlog aan het winnen is." Als ik daarop reageer met "Dit is onvolledig, het moet zijn: Het is een feit dat Fire de oorlog momenteel aan het winnen is door 1 goede geluksactie op 1 account van Meow" dan is dat mijn goed recht om dat te zeggen. Maar is daarom het originele feit ineens geen feit meer ? Gewoon omdat ik er iets kan bijlullen wat aanduid dat het onvolledig is ? Neen natuurlijk niet !
Aangezien ik op de eerste vragen van je prima kan antwoorden en de bewijzen er overduidelijk zijn doet de rest van je post er niet toe. Deze uitspraak leek mij geen bewijs nodig te hebben omdat het algemeen geweten is, maar die bewijzen zijn er wel. Jullie ontkrachten die uitspraak maar kunnen duidelijk niet aantonen wat er niet van klopt en waarom (bewijs). Dus hoezo mij verwijten geen bewijzen aan te kunnen brengen als je het zelf niet kan maar toch ligt te roepen dat het niet klopt ?
Tevergeefs omdat ze weten dat ik gelijk heb en dat de bewijzen hier voor ieders zijn neus liggen idd.Niemand vraagt verder om bewijzen omdat ze weten dat het tevergeefs is.
Kun je bewijzen dat ik vriendjes in Fire heb Warre? Je noemt er 1, ik vind dat nou niet echt een representatief aantal.
Nee dat zeg jij, niet ik. Of kan jij me misschien een quote geven waar ik dat zeg ?Volgens mij had Warre al duidelijk gemaakt dat jij het tegendeel moet bewijzen!
Zijn er mensen die dit wel allemaal lezen?