OORLOG *DTW* vs TFT

DeletedUser7975

Guest
Kerel, jij begrijpt dit spel niet!

Ik speel in stamverband! Het kan mij niet schelen of één speler dorpen verliest of wint, zolang wij als collectief maar winnen.
Als je nu nog steeds als individu speelt, ben je gewoon niet goed bezig.
Wat ik denk over bepaalde individuen van sure is van geen belang. Het enige wat er toe doet is hoe ONE/sure/TFT het doet en die mening heb ik al duidelijk gevormd.

Bovendien beweer ik nu net dat neo-kev niet inactief is. Sonnie beweert dit echter.



Dat komt hier de slimme jongen uit hangen, iedereen afzeiken.
Maar dat hij zelf dorpen verliest, tja dan kom je met argument dat het spel je niet meer kan boeien.
Nou hou je mond dan, en ga lekker in je tuin werken dan. En geef dat account door aan een speler die daar wel weer wat tijd kan insteken.
En lul niet over het collectief, want zelfs dat kan je niks meer schelen.
Het enige waar jij nog op kickt, is hier op het AF een beetje komen lopen zeuren.

Gegroet
 

DeletedUser26555

Guest
Dat komt hier de slimme jongen uit hangen, iedereen afzeiken.
Maar dat hij zelf dorpen verliest, tja dan kom je met argument dat het spel je niet meer kan boeien.
Nou hou je mond dan, en ga lekker in je tuin werken dan. En geef dat account door aan een speler die daar wel weer wat tijd kan insteken.
En lul niet over het collectief, want zelfs dat kan je niks meer schelen.
Het enige waar jij nog op kickt, is hier op het AF een beetje komen lopen zeuren.

Gegroet

volledig mee akkoord
 

DeletedUser

Guest
Dat komt hier de slimme jongen uit hangen, iedereen afzeiken.
Maar dat hij zelf dorpen verliest, tja dan kom je met argument dat het spel je niet meer kan boeien.
Nou hou je mond dan, en ga lekker in je tuin werken dan. En geef dat account door aan een speler die daar wel weer wat tijd kan insteken.
En lul niet over het collectief, want zelfs dat kan je niks meer schelen.
Het enige waar jij nog op kickt, is hier op het AF een beetje komen lopen zeuren.

Gegroet

Naar mijn weten heb ik nog steeds de grootste winst van alle DTW'ers. Daar breek ik mijn eigen stam niet mee af, maar daarmee beweer ik simpelweg dat ik geen zwakke schakel hoef te zijn.
Dat jij afkomt over het niet lullen over een collectief, kan ik wel begrijpen, gezien je trouw aan Cervix.
John doe1, rang 12. Succes om dat te behouden zonder stam.

volledig mee akkoord

Ga toch gewoon we-e-e-e-e-eg!
 

DeletedUser26555

Guest
Last van je plaat toch eens laten onderzoeken :s

Ik zal me niet terugtrekken :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jongens , move on , jullie hebben nog altijd hetzelfde gezwets als vroeger !

Is deze wereld nu nog niet ten einde????????

Hoewel ik het moedig vind van sommigen om zo lang door te gaan en te volharden in hun strijd , mogen jullie er gerust eens de riem afleggen .

Er zijn zoveel nieuwe dingen te beleven op het net.... " als de wind van verandering waait , bouwt de ene schuilkelders en de andere windmolens "

Veel succes iedereen ...

Zero
 
Bovenaan