OORLOG *DTW* vs TFT

DeletedUser

Guest
Ik heb vandaag nogmaals ontdekt waarom TFT no more is.
Seriously, jullie zijn een schande voor alle tw-spelers die top 100 staan. Jullie maken ons allemaal ten schande.

Als NIEMAND van jullie in staat is zelf te spelen wanneer zij enkele incomings zien, zijn jullie het niet waard deze wereld verder te verdoezelen.

Ik heb een idee! Doe iedereen een plezier en zorg ervoor dat je niet meer het lachertje van w3 bent. GA GEWOON OP DELETE!
Wat is het nut nog om te spelen als je niet in staat bent zelf te verdedigen.

Bende noobs, jullie zijn een schande...

Ik vermoed dat je de omstandigheden niet kent (me neither).
Ik denk dat er genoeg spelers zijn waar tegen je wel een interessante strijd kan uitvechten, maar daarvoor lig je misschien een continent te veel naar het westen.
 

DeletedUser5456

Guest
Wat de omstandigheden ook zijn, veelal komt het neer op dat de originele speler graag lekker van het mooie weer gaat genieten en iemand anders de ondankbare klus krijgt om de vv te doen.

Ik vermoed dat de vv wel een leuke strijd zal leveren, maar het zou leuk zijn als de originele spelers zelf hun spelletje spelen en laten zien wat ze waard zijn.
 

DeletedUser

Guest
mag ik ff namen weten, want ik heb een vermoeden, en in dat geval kan ik het weerleggen.

en wij een schande voor de wereld? moet jij zeggen met jullie super-ally(ongeveer de helft van de wereld) met maar één grens, die ook nog is perfect is uitgestippeld door jullie oppergod jullia77.

als je jezelf zo goed vind prima, ga lekker in een hoekje jezelf zitten te bevredigen op je eigen statts, maar laat ons lekker ons eigen spelletje spelen goed of slecht, maar het blijft voor iedereen zijn eigen spelletje. en als wij jullie zo te schande maken, heb ik ook een idee: ga naar instellingen --> account verwijderen, en flikker lekker zelf op. een strijd hoeft immers geen hoog niveau te hebben om er toch een leuke strijd van te maken. en kom alsjeblief nooit meer met zo'n idiote post aan!

"You are the weakest link, goodbye!".

-> niet the strongest ;)

Dus jullie spelen graag jullie eigen spel?
Jullie geven graag de vv door aan een speler van een andere stam, omdat niemand in jullie stam hiertoe in staat is?
Als dat inderdaad jullie spel is, dan vind ik mijn post volkomen terecht.
 

DeletedUser

Guest
Het is wel een straffe veralgemening om ineens te vragen dat heel "TFT" (vermoed dat je hiermee ONE/sure/TFT/FlyHi bedoelt) op delete gaat.
 

DeletedUser

Guest
"You are the weakest link, goodbye!".

-> niet the strongest ;)

Dus jullie spelen graag jullie eigen spel?
Jullie geven graag de vv door aan een speler van een andere stam, omdat niemand in jullie stam hiertoe in staat is?
Als dat inderdaad jullie spel is, dan vind ik mijn post volkomen terecht.

kom met namen dan, want ik kan ze waarschijnlijk weerleggen.
verder lijkt het me niet dat wij met z'n allen op delete moeten omdat er een speler is die z'n vv afgeeft bij aanvallen --> onterecht dus!

en soms gaat the strongest link juist weg, hoe heten ze ook alweer? 'harlem globetrotters' ofzo iets?
 

DeletedUser19263

Guest
oais: als wij zulke noobs zijn, waarom bestaan we dan nog?
verder heb jij het geluk gehad dat er wat inactieve spelers boven je lagen en jij hier dankbaar gebruik van gemaakt hebt maar heb jij verder veel gepresteerd? bij aanvallen van mijn kant(totaal niet gecoordineerd of wat dan ook) verlies je nog dorpen

verder kom ik bij aanvallen ook telkens vv's tegen te denken aan zeromax/ phili/najoma/julia en zo verder

w3 is over het algemeen niet een van de sterkste werelden, maar als jij met deze onzin aankomt terwijl jullie zelf schuilen achter een grote bg om zo geen grenzen er bij te krijgen zou ik maar snel stoppen met zulke posts
 

DeletedUser25273

Guest
oais: als wij zulke noobs zijn, waarom bestaan we dan nog?
verder heb jij het geluk gehad dat er wat inactieve spelers boven je lagen en jij hier dankbaar gebruik van gemaakt hebt maar heb jij verder veel gepresteerd? bij aanvallen van mijn kant(totaal niet gecoordineerd of wat dan ook) verlies je nog dorpen

verder kom ik bij aanvallen ook telkens vv's tegen te denken aan zeromax/ phili/najoma/julia en zo verder

w3 is over het algemeen niet een van de sterkste werelden, maar als jij met deze onzin aankomt terwijl jullie zelf schuilen achter een grote bg om zo geen grenzen er bij te krijgen zou ik maar snel stoppen met zulke posts

Zegt de speler die zich verschool achter de grootste defwall van heel w3....:rolleyes:
 

DeletedUser19263

Guest
Zegt de speler die zich verschool achter de grootste defwall van heel w3....:rolleyes:

als je aanvallen binnen krijgt(duizenden) heb je soms wat def nodig om te overleven, veel hebbeb dit niet gedaan te denken aan: mc chicken/Michael De Grote/Tomatenketchup!/zeromax maar ja wat is daar nog van over?
 

DeletedUser

Guest
als je aanvallen binnen krijgt(duizenden) heb je soms wat def nodig om te overleven, veel hebbeb dit niet gedaan te denken aan: mc chicken/Michael De Grote/Tomatenketchup!/zeromax maar ja wat is daar nog van over?

Ik kan me nog een aanval herrineren op MdG, toen ik net in CdM kwam. Toen had hij ook zn 10k aanvallen die binnen kwamen, en kon hij ook geen def van de stam krijgen. Echter heeft hij deze aanval toen (meen ik mij te herrineren) afgeslagen met een verlies van 6 dorpen. CdM wou wel def sturen toen, maar we hadden nog al veel front :p

Ik vind die presetatie van MdG eigenlijk beter dan de joue sonnie.
 

DeletedUser13822

Guest
als je aanvallen binnen krijgt(duizenden) heb je soms wat def nodig om te overleven, veel hebbeb dit niet gedaan te denken aan: mc chicken/Michael De Grote/Tomatenketchup!/zeromax maar ja wat is daar nog van over?

MDG is eerder weg omdat hij de zin verloren was denk ik. Idem voor Tomket die omwille van diverse RL redenen de tijd gewoon niet meer had. Zelfs voor de aanvallen begonnen. Voor de andere (zeromax, mcchicken) kan ik geen verhaal schetsen achter de reden. Maar meestal ligt het niet aan de def die er staat maar aan de tijd & goesting.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26555

Guest
MDG is eerder weg omdat hij de zin verloren was denk ik. Idem voor Tomket die omwille van diverse RL redenen de tijd gewoon niet meer had zelfs voor de aanvallen begonnen. Voor de andere (zeromax, mcchicken) kan ik geen verhaal schetsen achter de reden. Maar meestal ligt het niet aan de def die er staat maar aan de tijd & goesting.

en vooral RL telt veel PJ/QS
 

DeletedUser

Guest
oais: als wij zulke noobs zijn, waarom bestaan we dan nog?
verder heb jij het geluk gehad dat er wat inactieve spelers boven je lagen en jij hier dankbaar gebruik van gemaakt hebt maar heb jij verder veel gepresteerd? bij aanvallen van mijn kant(totaal niet gecoordineerd of wat dan ook) verlies je nog dorpen

verder kom ik bij aanvallen ook telkens vv's tegen te denken aan zeromax/ phili/najoma/julia en zo verder

w3 is over het algemeen niet een van de sterkste werelden, maar als jij met deze onzin aankomt terwijl jullie zelf schuilen achter een grote bg om zo geen grenzen er bij te krijgen zou ik maar snel stoppen met zulke posts

Jaja, jij denkt natuurlijk van jezelf dat je geweldig bent.
Ik verlies ongeveer dagelijks dorpen wegens desinteresse.
Het kan er bij mij namelijk niet in dat je als aanvaller online blijft tot 3 uur om 5 dorpen te pakken. Who cares, pak die 5 dorpen dan maar. Ik pak dan wel 150 dorpen wanneer ik eens tot 3 uur op blijf. Klein verschil.

Zolang DTW niet verliest, voel ik mij gerechtigd om dit soort posts te schrijven.
Als je er niet tegen kan, begin dan maar eens (als collectief) winst te maken.

EDIT: Kopkiller, jij vroeg om namen? Ik heb het uiteraard over de spelers waar ik persoonlijk tegen strijd, nachtwaker en neo-kev.
Maar goed sonnie, je hebt gelijk. Ze zijn allemaal inactief. Ze pakken dorpen van me, vallen me al een tijdje quasi non stop op kleine basis aan, maar vanaf dat hezhi neo-kev aanvalt is hij "plots" inactief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26555

Guest
Jaja, jij denkt natuurlijk van jezelf dat je geweldig bent.
Ik verlies ongeveer dagelijks dorpen wegens desinteresse.
Het kan er bij mij namelijk niet in dat je als aanvaller online blijft tot 3 uur om 5 dorpen te pakken. Who cares, pak die 5 dorpen dan maar. Ik pak dan wel 150 dorpen wanneer ik eens tot 3 uur op blijf. Klein verschil.

Zolang DTW niet verliest, voel ik mij gerechtigd om dit soort posts te schrijven.
Als je er niet tegen kan, begin dan maar eens (als collectief) winst te maken.

jij hebt gewoon de pest aan hun geef maar toe want bij ik was je ook al uitgevlogen in pm
 

DeletedUser

Guest
Jaja, jij denkt natuurlijk van jezelf dat je geweldig bent.
Ik verlies ongeveer dagelijks dorpen wegens desinteresse.
Het kan er bij mij namelijk niet in dat je als aanvaller online blijft tot 3 uur om 5 dorpen te pakken. Who cares, pak die 5 dorpen dan maar. Ik pak dan wel 150 dorpen wanneer ik eens tot 3 uur op blijf. Klein verschil.

Zolang DTW niet verliest, voel ik mij gerechtigd om dit soort posts te schrijven.
Als je er niet tegen kan, begin dan maar eens (als collectief) winst te maken.

EDIT: Kopkiller, jij vroeg om namen? Ik heb het uiteraard over de spelers waar ik persoonlijk tegen strijd, nachtwaker en neo-kev.
Maar goed sonnie, je hebt gelijk. Ze zijn allemaal inactief. Ze pakken dorpen van me, vallen me al een tijdje quasi non stop op kleine basis aan, maar vanaf dat hezhi neo-kev aanvalt is hij "plots" inactief.

neo-kev inactief?? ik volg het vrij precies, en van inactiviteit is geen sprake, dat is 1.
ook heeft neo een leven naast TW, en toen die aanval kwam moest hij toch echt weg, dat is 2.
dan komen we (weer) op sonnie, maar laten we het is bij de feiten houden één aardige aanval op jou, en je verliest meer dan 100 dorpen, een grote aanval op sonnie, en hij verliest maar een paar dorpen, en dan verschuil je je achter desinteresse?
Oke jij hebt natuurlijk heel veel winst gemaakt, en daar zeg ik ook niks over.
wel vraag ik me af wat je eigenlijk van de winst van manu vind? daar las ik eigenlijk vrij weinig over ben benieuwd:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
neo-kev inactief?? ik volg het vrij precies, en van inactiviteit is geen sprake, dat is 1.
ook heeft neo een leven naast TW, en toen die aanval kwam moest hij toch echt weg, dat is 2.
dan komen we (weer) op sonnie, maar laten we het is bij de feiten houden één aardige aanval op jou, en je verliest meer dan 100 dorpen, een grote aanval op sonnie, en hij verliest maar een paar dorpen, en dan verschuil je je achter desinteresse?
Oke jij hebt natuurlijk heel veel winst gemaakt, en daar zeg ik ook niks over.
wel vraag ik me af wat je eigenlijk van de winst van manu vind? daar las ik eigenlijk vrij weinig over ben benieuwd:)

Kerel, jij begrijpt dit spel niet!

Ik speel in stamverband! Het kan mij niet schelen of één speler dorpen verliest of wint, zolang wij als collectief maar winnen.
Als je nu nog steeds als individu speelt, ben je gewoon niet goed bezig.
Wat ik denk over bepaalde individuen van sure is van geen belang. Het enige wat er toe doet is hoe ONE/sure/TFT het doet en die mening heb ik al duidelijk gevormd.

Bovendien beweer ik nu net dat neo-kev niet inactief is. Sonnie beweert dit echter.
 

DeletedUser

Guest
Kerel, jij begrijpt dit spel niet!

Ik speel in stamverband! Het kan mij niet schelen of één speler dorpen verliest of wint, zolang wij als collectief maar winnen.
Als je nu nog steeds als individu speelt, ben je gewoon niet goed bezig.
Wat ik denk over bepaalde individuen van sure is van geen belang. Het enige wat er toe doet is hoe ONE/sure/TFT het doet en die mening heb ik al duidelijk gevormd.

Bovendien beweer ik nu net dat neo-kev niet inactief is. Sonnie beweert dit echter.

ik beweer ook nergens dat het alleen om de individu gaat, als jij dat uit mijn post haalt ligt dat aan jouw interpretatie vermogen. ik was enkel benieuwd naar wat jij van de prestaties van manu vond.
als een speler goede resultaten behaald mogen daar best veren voor in z'n reet worden gestoken.

als je goed leest, lees je dat sonnie zegt dat jij enkele inactieve spelers boven je had liggen waar je gebruik van hebt gemaakt. van neo-kev heb jij of eigenlijk geheel dtw geen gebruik gemaakt.
 

DeletedUser19263

Guest
MDG is eerder weg omdat hij de zin verloren was denk ik. Idem voor Tomket die omwille van diverse RL redenen de tijd gewoon niet meer had. Zelfs voor de aanvallen begonnen. Voor de andere (zeromax, mcchicken) kan ik geen verhaal schetsen achter de reden. Maar meestal ligt het niet aan de def die er staat maar aan de tijd & goesting.


als zei de zin verliezen is dat ten goede van de aanvaller en hebben ze dus verloren, ik prijs mij zelf niet de hemel in maar hoe je het ook bekijkt ik slaag er telkens in om mijn zaakjes veilig te stellen( def stats zeggen genoeg)


verder vadim: ik om 3 uur online om aanvallen te versturen? je verliest die dorpen overdag dus dit klopt totaal niet

wat ik verder opvallend vind is dat dtw en cervix zich telkens neer zetten als de grote winnaar maar ondertijd schuilen ze achter elkaar om maar zo'n klein mogenlijke grens te houden, wie is dan nu werkelijk de zwakste?
 

DeletedUser

Guest
Het is wel tactisch :D

"Hence to fight and conquer in all your battles is not supreme excellence; supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without fighting."
 

DeletedUser5456

Guest
als zei de zin verliezen is dat ten goede van de aanvaller en hebben ze dus verloren, ik prijs mij zelf niet de hemel in maar hoe je het ook bekijkt ik slaag er telkens in om mijn zaakjes veilig te stellen( def stats zeggen genoeg)

verder vadim: ik om 3 uur online om aanvallen te versturen? je verliest die dorpen overdag dus dit klopt totaal niet

wat ik verder opvallend vind is dat dtw en cervix zich telkens neer zetten als de grote winnaar maar ondertijd schuilen ze achter elkaar om maar zo'n klein mogenlijke grens te houden, wie is dan nu werkelijk de zwakste?

Je def stats zeggen alleen dat je enorm veel defense in je dorpen hebt staan om alle aanvallen op te vangen. Het zegt weinig over verdedigende skills.

Zoals aoisakura zegt ben ik momenteel neokev4 aan het aanvallen en de persoon die daar de vv doet showt tenminste wat skills. De dorpen die ik overneem worden snel weer terug herovert en daarnaast zijn er al meerdere van mijn edelmannen gesneuveld. Op deze manier zal neokev4 minimaal stijgen in de def ranking, ondanks dat hij (althans de vv) goed bezig is.

Dat DTW en Cervix een zo klein mogelijke grens hebben is dankzij de visie van de leiding die dit jaren geleden al zo bedacht hadden. Dat iedereen om ons heen dat heeft laten gebeuren is niet de zwakte van DTW en Cervix geweest.

Je zal mij trouwens niet horen zeggen dat DTW de overwinnaar is, maar het is wel een stabiele stam die al veel vijandelijke stammen hebben opgerold. Ik zie daar in de nabije toekomst niet snel verandering in komen.
 
Bovenaan