OORLOG *DTW* vs TFT

DeletedUser

Guest
Nachtwaker op 01.06. om 12:17 uur
Ja, maar grotendeels ook niet. Want je snapt toch evengoed dat je hier helemaal niks uit kan halen als ik mij er nu volledig ga achter zetten ...

12 uur later:

Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen op 01.06.2011 (52 dorpen)!

Nu vraag ik me toch af wat er gebeurt als er zich niemand achter zet.
 

DeletedUser

Guest
dan was sonnie de vv gaan doen, zodra hij er op zit kunnen ze niet meer verliezen :D
 

DeletedUser19263

Guest
ik heb idd een uurtje de vv gedaan en behoorlijk wat counters kunnen doen, helaas had ik even geen tijd genoeg maar toe maar....

verder nu mijn eigen acc maar is deffen
 

DeletedUser

Guest
ik heb idd een uurtje de vv gedaan en behoorlijk wat counters kunnen doen, helaas had ik even geen tijd genoeg maar toe maar....

verder nu mijn eigen acc maar is deffen

Ah die counters met 14 edels er in dan? :)
 

DeletedUser

Guest
was mijn doel bereikt?


*DTW* Go Wild! | 43.15.51 (351|415) K43 11,874 Nachtwaker [TFT] aoisakura [*DTW*] 2011-06-02 - 01:06:54
*DTW* Go Wild! | 43.15.51 (351|415) K43 11,874 aoisakura [*DTW*] Nachtwaker [TFT] 2011-06-01 - 21:37:30
*DTW* Go Wild! | 43.15.51 (351|415) K43 11,898 Nachtwaker [TFT] aoisakura [*DTW*] 2011-06-01 - 20:47:41

Nee.
 

DeletedUser

Guest
Poeh, ik ben hier een tijdje niet geweest maar wat zit ik te genieten van de actie op NW. De "grote" man achter TFT en B0RG en alle andere stammen die gevallen zijn, de nummer 1 vanwege zijn absurde max uitgebouwde dorpen, waarvan hij na 4 jaar spelen nog steeds niet door heeft dat dat niet handig is, degene die altijd grote praat had maar ondertussen altijd safe lag, de man die nu bij de eerste serieuze proef op de som finaal door de mand valt!! Ge-wel-dig! En go sakura!
 

DeletedUser13822

Guest
Poeh, ik ben hier een tijdje niet geweest maar wat zit ik te genieten van de actie op NW. De "grote" man achter TFT en B0RG en alle andere stammen die gevallen zijn, de nummer 1 vanwege zijn absurde max uitgebouwde dorpen, waarvan hij na 4 jaar spelen nog steeds niet door heeft dat dat niet handig is, degene die altijd grote praat had maar ondertussen altijd safe lag, de man die nu bij de eerste serieuze proef op de som finaal door de mand valt!! Ge-wel-dig! En go sakura!

heb wel medelijden met Vadim, al die dorpen moeten afbreken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
felicitaties aan Vadim die na een 'mindere' periode door tijdsgebrek weer zijn mes heeft gescherpt. Hopende op meer van dit!

@ nachtwaker had ik niet veel anders verwacht, als je de logica niet ziet van max uitbouwen in dit stadium ben je niet meer of niet minder als lomp, het is niet de eerste speler die op een verzonnen voetstukje en stond die er simpelweg afdonderde. Hopende op meer van dit, who's next?
 

DeletedUser26555

Guest
felicitaties aan Vadim die na een 'mindere' periode door tijdsgebrek weer zijn mes heeft gescherpt. Hopende op meer van dit!

@ nachtwaker had ik niet veel anders verwacht, als je de logica niet ziet van max uitbouwen in dit stadium ben je niet meer of niet minder als lomp, het is niet de eerste speler die op een verzonnen voetstukje en stond die er simpelweg afdonderde. Hopende op meer van dit, who's next?

Weet je wat zijn antwoord is op max gebouwde dorpen is

12154 is gemakkelijker voor combinatie:eek:
 

DeletedUser

Guest
Wow.
Wat voor een genie ben je als je zelfs niet gewoon kan onthouden dat je hoofdgebouw op 20 ofzo moet.
 

DeletedUser

Guest
Ach, ik denk dat het genoeg zegt dat deze voormalige nummer 1, momenteel 85e staat obv aanval en 65e obv def kills.

Dan nog wetende dat hij voor deze aanvallen waarschijnlijk nog veel lager stond met zijn def kills, ergo, nooit een serieuze aanval gehad.
Als je bij 20mio def kills al breekt, dan betekent dat dus dat er iets goed fout zit. Misschien mist hij nou net die troepen die hij had kunnen maken als hij niet zo maximaal had uitgebouwd... :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vandaag nogmaals ontdekt waarom TFT no more is.
Seriously, jullie zijn een schande voor alle tw-spelers die top 100 staan. Jullie maken ons allemaal ten schande.

Als NIEMAND van jullie in staat is zelf te spelen wanneer zij enkele incomings zien, zijn jullie het niet waard deze wereld verder te verdoezelen.

Ik heb een idee! Doe iedereen een plezier en zorg ervoor dat je niet meer het lachertje van w3 bent. GA GEWOON OP DELETE!
Wat is het nut nog om te spelen als je niet in staat bent zelf te verdedigen.

Bende noobs, jullie zijn een schande...
 

DeletedUser

Guest
mag ik ff namen weten, want ik heb een vermoeden, en in dat geval kan ik het weerleggen.

en wij een schande voor de wereld? moet jij zeggen met jullie super-ally(ongeveer de helft van de wereld) met maar één grens, die ook nog is perfect is uitgestippeld door jullie oppergod jullia77.

als je jezelf zo goed vind prima, ga lekker in een hoekje jezelf zitten te bevredigen op je eigen statts, maar laat ons lekker ons eigen spelletje spelen goed of slecht, maar het blijft voor iedereen zijn eigen spelletje. en als wij jullie zo te schande maken, heb ik ook een idee: ga naar instellingen --> account verwijderen, en flikker lekker zelf op. een strijd hoeft immers geen hoog niveau te hebben om er toch een leuke strijd van te maken. en kom alsjeblief nooit meer met zo'n idiote post aan!
 
Bovenaan