OORLOG *DTW* vs TFT

DeletedUser

Guest
zoals het topic al zegt , het is niet omdat bepaalde spelers veranderen van stam dat ze onze sinaasappelpers ontlopen (cfr aisokura ;) )

veel succes aan de slachtoffers :D , you can run but you can't hide :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Meet ik weet niet ik vind OORLOG er best lelijk uit zien. Als er had gestaan Oorlog had ik het veel netter gevonden.

Die caps vind ik altijd zo schreeuwerig ;)
 

DeletedUser

Guest
MOH is officieler dan moh volgens mij...

en dat heeft moh/Moh/MOH zelf ook liever dacht ik:)

verderis t meer DTW vs FlyHi volgens mij.

hoe je t ook bekijkt, AND heeft wel een stempel gedrukt op W3, en heeft ondanks dat t veel korter bestond/bestaat nog altijd een nr.2 OD rang. Ze hebben t geprobeerd, jammer dat t niet gelukt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
MOH is officieler dan moh volgens mij...

en dat heeft moh/Moh/MOH zelf ook liever dacht ik:)

verderis t meer DTW vs FlyHi volgens mij.

hoe je t ook bekijkt, AND heeft wel een stempel gedrukt op W3, en heeft ondanks dat t veel korter bestond/bestaat nog altijd een nr.2 OD rang. Ze hebben t geprobeerd, jammer dat t niet gelukt is.

Die nr. 2 OD rang staat dan ook rechtstreeks in verband met de val van AND.
 

DeletedUser47506

Guest
De eerste clears komen onze kant al op, jammer dat ik helemaal in het hoekje zit:(
 
Reactiescore
1.701
MOH is officieler dan moh volgens mij...

en dat heeft moh/Moh/MOH zelf ook liever dacht ik:)

verderis t meer DTW vs FlyHi volgens mij.

hoe je t ook bekijkt, AND heeft wel een stempel gedrukt op W3, en heeft ondanks dat t veel korter bestond/bestaat nog altijd een nr.2 OD rang. Ze hebben t geprobeerd, jammer dat t niet gelukt is.

MOH heb ik liever ja :p

Heb toen ik mohniels1 maakte vergeten MOH met hoofdletters te doen.
 

DeletedUser4045

Guest
MOH is officieler dan moh volgens mij...

en dat heeft moh/Moh/MOH zelf ook liever dacht ik:)

verderis t meer DTW vs FlyHi volgens mij.

hoe je t ook bekijkt, AND heeft wel een stempel gedrukt op W3, en heeft ondanks dat t veel korter bestond/bestaat nog altijd een nr.2 OD rang. Ze hebben t geprobeerd, jammer dat t niet gelukt is.

Welke stempel.

Ze hebben dorpen verloren en king heeft ook in deze stam de schreeuwlelijk uitgehangen.. Ik zie wel een stempel die ze gedrukt hebben: FAILED!
 

DeletedUser

Guest
ja tegen het dappere Cervix en *DTW*.

Cervix die via laffe praktijkes maar alles geprobeert hebben om AND maar zo goed mogelijk erbij te naaien zonder ook maar 1 clears te sturen.

En *DTW* met zijn goeie recruitings praktijken.

Wij hebben mischien wel verloren maar wel eerlijk en we hebben ons niet verlaagt tot jullie niveau. Maar mischien word het ook maar eens tijd dat we dat soort praktijken moeten uit testen, eens kijken hoe leuk dat speelt ;)
 

DeletedUser

Guest
De laatsten waarvan ik reclamaties moet horen over het recruteringsbeleid van *DTW*, zijn mensen uit AND.
Door ons beleid naar boven te halen, breek je je eigen stam alleen nog verder af.

En daarmee is weer eens bewezen dat jij je stam meer schade kan aanrichten dan wij ooit van zouden kunnen dromen.
 
Reactiescore
28
ja tegen het dappere Cervix en *DTW*.

Cervix die via laffe praktijkes maar alles geprobeert hebben om AND maar zo goed mogelijk erbij te naaien zonder ook maar 1 clears te sturen.

En *DTW* met zijn goeie recruitings praktijken.

Wij hebben mischien wel verloren maar wel eerlijk en we hebben ons niet verlaagt tot jullie niveau. Maar mischien word het ook maar eens tijd dat we dat soort praktijken moeten uit testen, eens kijken hoe leuk dat speelt ;)

1. dat wij de acc's van Zorc en Serrius de laatste maanden volledig opedelden, zal vast zonder clears geweest zijn.
dat komt ervan, als je de OS naar jezelf stuurt voor 1 pietluttig dorp.
Wie hier komt beweren dat Cervix geen clears heeft gestuurd naar AND is echt de grootste nozem die er op deze aarde rondloopt.
Enkele stats (na te kijken via TWStats) :
Cervix - AND laatste 3 maanden: 922 - 51 (netto dorpenwinst: 871 || netto puntenwinst: 8,385,586)
Cervix - AND laatste maand: 432 - 8 (netto dorpenwinst: 424 || netto puntenwinst: 4,124,570)

Cervix - Serrius laatste maand: 360 - 1
Cervix - Zorc laatste 3 maand: 721 - 7
Cervix - Zorc laatste maand: 234 - 0

2. Over dat 'niveau van praktijken' had je 't ook in de oorlog met TFT, toen lieten jullie accounts bij elkaar kapot gaan, multi's etc
Goeie herinneringen, ideaal fundament voor een stabiele stam.
 

DeletedUser

Guest
ja tegen het dappere Cervix en *DTW*.

Cervix die via laffe praktijkes maar alles geprobeert hebben om AND maar zo goed mogelijk erbij te naaien zonder ook maar 1 clears te sturen.

En *DTW* met zijn goeie recruitings praktijken.

Wij hebben mischien wel verloren maar wel eerlijk en we hebben ons niet verlaagt tot jullie niveau. Maar mischien word het ook maar eens tijd dat we dat soort praktijken moeten uit testen, eens kijken hoe leuk dat speelt ;)

rekrutering is voornamelijk in het zuiden geweest.. de meeste problmen hebben jullie in het noorden ... dus jullie falen heeft niks te maken met rekrutering maar in door inactiviteit en OPGAVE wegen constante druk van dtw en cervix , gewoon falen heet dat , jullie trekken nu weer achteruit , eens tegen de rim geplakt kun je niet meer verder ... weet je dat al ?
 

DeletedUser

Guest
ja tegen het dappere Cervix en *DTW*.

Cervix die via laffe praktijkes maar alles geprobeert hebben om AND maar zo goed mogelijk erbij te naaien zonder ook maar 1 clears te sturen.

En *DTW* met zijn goeie recruitings praktijken.

Wij hebben mischien wel verloren maar wel eerlijk en we hebben ons niet verlaagt tot jullie niveau. Maar mischien word het ook maar eens tijd dat we dat soort praktijken moeten uit testen, eens kijken hoe leuk dat speelt ;)

hmm zij doen ten minste aan recruteringspraktijken. en helpen hun bg's en stamleden. dat was iets dat wij de kant van and nooit van zouden kunnen dromen. enja als kleine stam moetje dan besluiten nemen ;)
 

DeletedUser47506

Guest
Zoals: Je vriend zijn dorpen leeg gooien zodat jij lekker veilig in Sparta mag?
 
Bovenaan