Oorlog *DTW* vs AND

DeletedUser13822

Guest
Raar zinds wanneer kan je in de stats zien dat iemand niks pakt van iemand anders :rolleyes:

Ik leer elke dag weer nieuwe dingen hier

ging jij nu niet deleten? of toch de keuze gemaakt om die nieuwe stam op te zoeken? Maar zei jezelf niet dat als dat zou gebeuren het zonder u zou zijn? Uw uitleg is altijd vol me bs é ;)
 

DeletedUser

Guest
En jij bent wel de laatste die iemand mag aanspreken dat die de waarheid wat verdraait.

En ik sta vrij om te doen wat ik wil. En met mijn post ben ik genoeg te weten gekomen. Of ik het uitvoer of niet is totaal aan mij ;)

Maar is dit je nieuwe manier nu met een rare bluf mij toch alsnog in de deleet mode te zetten zodat jij weer gratis kan internen ?? Het is echt triest de "grote" meneer die het altijd heeft over uitdaging maar als het er op aankomt alles maar doen voor gratis dorpjes.
 

DeletedUser35547

Guest
En jij bent wel de laatste die iemand mag aanspreken dat die de waarheid wat verdraait.

En ik sta vrij om te doen wat ik wil. En met mijn post ben ik genoeg te weten gekomen. Of ik het uitvoer of niet is totaal aan mij ;)

Maar is dit je nieuwe manier nu met een rare bluf mij toch alsnog in de deleet mode te zetten zodat jij weer gratis kan internen ?? Het is echt triest de "grote" meneer die het altijd heeft over uitdaging maar als het er op aankomt alles maar doen voor gratis dorpjes.

volgens mij heb je de verkeerde paddenstoelen gegeten..
ik kan echt niet terugvinden dat qs eruit is om jou te "in(ex)ternen"

alleen dat jij op delete ging, zijn je eigen woorden.
en natuurlyk ga je bb's edelen van iemand die op delete is gegaan..
logisch
 

DeletedUser13822

Guest
En jij bent wel de laatste die iemand mag aanspreken dat die de waarheid wat verdraait.

En ik sta vrij om te doen wat ik wil. En met mijn post ben ik genoeg te weten gekomen. Of ik het uitvoer of niet is totaal aan mij ;)

Maar is dit je nieuwe manier nu met een rare bluf mij toch alsnog in de deleet mode te zetten zodat jij weer gratis kan internen ?? Het is echt triest de "grote" meneer die het altijd heeft over uitdaging maar als het er op aankomt alles maar doen voor gratis dorpjes.

Het is dat je in mijn buurt ligt é makker :rolleyes:

Soit, ik wil gewoon benadrukken dat je mag stoppen met whinen en ga gewoon verder spelen. Want nu whine je overal maar en ben je and intern kapot aan het maken, of gaan we ontkennen dat er in and zelf al geen nieuwe plannen de kop op zijn gestoken?
 

DeletedUser

Guest
zozo 2 mensen hebben elkaar gevonden wat schattig :rolleyes:


Ik zou zeggen fantaseer er maar lekker met zijn 2en lustig op los, wat AND of ik van plan zijn. Want zoals ik al veel vaker heb gezegt :D Ik ga maar weer eens op zwijg stand.
ps volgens mij whine ik niet en heb ik de laatste dagen maar 1 post in AND gezet. Maar oké jij met al je spy's en je laffe spel zal het vast wel beter weten dan ik :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
zozo 2 mensen hebben elkaar gevonden wat schattig :rolleyes:


Ik zou zeggen fantaseer er maar lekker met zijn 2en lustig op los, wat AND of ik van plan zijn. Want zoals ik al veel vaker heb gezegt :D Ik ga maar weer eens op zwijg stand.
ps volgens mij whine ik niet en heb ik de laatste dagen maar 1 post in AND gezet. Maar oké jij met al je spy's en je laffe spel zal het vast wel beter weten dan ik :rolleyes:


kan jij dan op zwijg stand? :D
 

DeletedUser7533

Guest
is het hier al tijd om de eindstand op te maken?

Side 1:
Tribes: , *DTW*
Side 2:
Tribes: , AND

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,987
Kant 2: 1,572
Verschil: 415

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19,615,369
Kant 2: 15,274,333
Verschil: 4,341,036

chart


of wil het restand van AND wachten tot de stats wat positiever worden:D
 

DeletedUser21032

Guest
Kingetje weer gefrustreerd..
Zoveelste stam die kapot is, weer een aantal mensen vertrouwen verloren in hem..
Hoelang kan hij nog doorgaan.
 

DeletedUser21032

Guest
Ik wil het wel kunnen maar het lukt niet :D



Rare conclusie ik zie geen enkele post in dit topic omtrend deze zaak.

maar ga je gang verzin maar wat raak zet je zelf maar voor schut ;)

Genoeg interne informatie king..
Maar soit..
Je verwijt mij wel altijd.. maar ik heb nog maar 1 stam ten gronde gericht & dan zat ik er nog niet alleen achter schat :)
 

DeletedUser26555

Guest
Genoeg interne informatie king..
Maar soit..
Je verwijt mij wel altijd.. maar ik heb nog maar 1 stam ten gronde gericht & dan zat ik er nog niet alleen achter schat :)



xd
ik zit in cervix acc zeg ik niet zal later wel zeggn

enigste vraag is ik vind die codes van
bijl en zwaard voor groepen defense en aanval niet

kan iemand deze zeggn
 

DeletedUser26555

Guest
king je kent me zeker nog wel van op msn igg mag ik niet met je spreken van pj

maar ik wacht op acc

iemand is er mee gaan lopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Genoeg interne informatie king..
Maar soit..
Je verwijt mij wel altijd.. maar ik heb nog maar 1 stam ten gronde gericht & dan zat ik er nog niet alleen achter schat :)

LoL kom je hier speciaal voor terug ?

Interesant doen met info die je totaal niet bezit want ik stoor me totaal niet aan de stand van zaken. Als ik het spijtig vind ja het is niet anders. Maar moet je teleur stellen ik heb nog geen enkele stam kapot gemaakt ;) En tot nu toe zijn in alle stammen waar ik in heb gezeten is de goede actieve kern gewoon intact gebleven maar is de stam ten onder gegaan door inactiviteit.

In tegenstelling tot jou dat je een hele stam opge-offerd hebt om je eigen hachie te redden.

@ timothy zekers ken ik jou.

Maar kan me niet voorstellen dat jij je iets aan trekt van wat andere mensen zeggen je denkt alleen maar je zelf. Wat betreft pj allemaal zegt wil ik er niet teveel op in gaan. Hij is wel heel erg aan het huilen rondom mij. Is het niet op het forum dan is het wel Ingame.
 

DeletedUser26555

Guest
@ timothy zekers ken ik jou.

Maar kan me niet voorstellen dat jij je iets aan trekt van wat andere mensen zeggen je denkt alleen maar je zelf. Wat betreft pj allemaal zegt wil ik er niet teveel op in gaan. Hij is wel heel erg aan het huilen rondom mij. Is het niet op het forum dan is het wel Ingame.


ik probeer zoveel mogelijk neutraal te blijven alhoewel dit niet altijd in grote mate lukt
 

DeletedUser11216

Guest
Kingetje weer gefrustreerd..
Zoveelste stam die kapot is, weer een aantal mensen vertrouwen verloren in hem..
Hoelang kan hij nog doorgaan.

denkt niet dat het altijd aan 1 persoon ligt dat een stam kapot gaat denk je ook niet

als je stam inactief, dorpen verliest veel vv's hebt er deugt van heeft? denk het niet
 

DeletedUser

Guest
LoL kom je hier speciaal voor terug ?

Interesant doen met info die je totaal niet bezit want ik stoor me totaal niet aan de stand van zaken. Als ik het spijtig vind ja het is niet anders. Maar moet je teleur stellen ik heb nog geen enkele stam kapot gemaakt ;) En tot nu toe zijn in alle stammen waar ik in heb gezeten is de goede actieve kern gewoon intact gebleven maar is de stam ten onder gegaan door inactiviteit.

In tegenstelling tot jou dat je een hele stam opge-offerd hebt om je eigen hachie te redden.

@ timothy zekers ken ik jou.

Maar kan me niet voorstellen dat jij je iets aan trekt van wat andere mensen zeggen je denkt alleen maar je zelf. Wat betreft pj allemaal zegt wil ik er niet teveel op in gaan. Hij is wel heel erg aan het huilen rondom mij. Is het niet op het forum dan is het wel Ingame.

Dat kan ik me nog goed herinneren Ja. @ Vos: Waarom viel ALUI? Volgens mij kwam er een tweedeling waarin de (meeste) betere spelers ten strijde trokken tegen jouw. Toen XiNiX daarop 60 dorpen pakten, waren de stats zo negatief dat meneer ging lopen, nietwaar?
 
Bovenaan