DeletedUser47307
Guest
Ik ben zeer tevreden met je antwoord careless
,was heel oprecht .

,was heel oprecht .
,was heel oprecht .
![]()
,was heel oprecht .
![]()
Heel oprecht... Het is een net feitenbetoog die ook nog eens de situatie netjes neerzette.
dank voor je antwoord (alweer)....
Maar plannetje op mij?
Heel oprecht... Het is een net feitenbetoog die ook nog eens de situatie netjes neerzette.
dank voor je antwoord (alweer)....
Maar plannetje op mij?
Ja jij bent zo pro ,had een lijst van 20 dorpen die ik van jou wou edelen (STOND OP HET AF !!) en nog ben je ze allemaal kwijt geraakt .
Binnenkort mag je nog wat bbtjes edelen want doolhof zal zo goed als zeker ook op bb gaan .(samen met wat vv acc's)
Ja jij bent zo pro ,had een lijst van 20 dorpen die ik van jou wou edelen (STOND OP HET AF !!) en nog ben je ze allemaal kwijt geraakt .
Binnenkort mag je nog wat bbtjes edelen want doolhof zal zo goed als zeker ook op bb gaan .(samen met wat vv acc's)
Ik kijk het nog even aan ,maar zit er ook over te denken.
Lol is eraf sinds iedereen op bb is gegaan![]()
Allen herstart op een andere wereld
Dat zou pas een stam geven![]()
Pro? Pro?..... Nah, op mijn bankafschriften komt onder de kolom inkomsten geen tegoeden binnen vanuit Tribalwars of Innogames, dus nope geen pro.
Allen herstart op een andere wereld
Dat zou pas een stam geven![]()
Naab, dan hadden we beter op W13 kunnen blijven spelen.![]()
lol zowaar een serieuze reactie
respect voor je openheid careless![]()