Oorlog !! ----> BB vs ~RF~ 2e fase

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47307

Guest
Ik ben zeer tevreden met je antwoord careless
,was heel oprecht .

;)

DeletedUser4542

Guest
Ik ben zeer tevreden met je antwoord careless
,was heel oprecht .

;)

Heel oprecht... Het is een net feitenbetoog die ook nog eens de situatie netjes neerzette.

dank voor je antwoord (alweer)....

Maar plannetje op mij?

DeletedUser

Guest
Heel oprecht... Het is een net feitenbetoog die ook nog eens de situatie netjes neerzette.

dank voor je antwoord (alweer)....

Maar plannetje op mij?

Ja jij bent zo pro ,had een lijst van 20 dorpen die ik van jou wou edelen (STOND OP HET AF !!) en nog ben je ze allemaal kwijt geraakt .
Binnenkort mag je nog wat bbtjes edelen want doolhof zal zo goed als zeker ook op bb gaan .(samen met wat vv acc's)

DeletedUser

Guest
Ja jij bent zo pro ,had een lijst van 20 dorpen die ik van jou wou edelen (STOND OP HET AF !!) en nog ben je ze allemaal kwijt geraakt .
Binnenkort mag je nog wat bbtjes edelen want doolhof zal zo goed als zeker ook op bb gaan .(samen met wat vv acc's)

Jammer Len, ik hoop jullie nog es te spreken op msn.
Veel succes verder;)

DeletedUser

Guest
jongens zou ik iemand zen co mogen zijn?
stuur alvast een berichtje:D

Mvg

DeletedUser

Guest

Ik kijk het nog even aan ,maar zit er ook over te denken.
Lol is eraf sinds iedereen op bb is gegaan :(

DeletedUser

Guest

hij speelt hier niet hoor ;)

DeletedUser4542

Guest

Pro? Pro?..... Nah, op mijn bankafschriften komt onder de kolom inkomsten geen tegoeden binnen vanuit Tribalwars of Innogames, dus nope geen pro.

DeletedUser37852

Guest
lol zowaar een serieuze reactie :)

respect voor je openheid careless ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan