Oorlog Basic vs. VG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1964

Guest
Ey Khadoffie hou je eige leden maar gedeisd houden want hun zijn niet echt slim & Ga niet praten over een stam want check waar jij in zit met 75 leden, en als je 1x die stam aanvalt dan val ik jouw hele stam aan

Copyright ßig-MP alle rechten voorbehouden.

Rubenhaky is niet verantwoordelijk voor de typefouten van ßig-MP graag alle spam naar hem versturen.

PS: Al raak je ßig-MP aan dan raak ik jouw aan.

Heftugg.. Oeh... :eek:

Zo die is zelf verzekerd :cool:
Ik wel hoor Schatje :p
 

DeletedUser14063

Guest
haha ik wist dat mensen weer gingen schuilen achter hun 'beschermheren'..

Met dreigen krijg je me niet, doe maar wat... Onderneem actie met troepen niet met woorden. Kom maar :)

EDIT:

Ohja mocht je het nog niet weten... Ik doe niet aan flamen en ik houd er niet van. Mocht je nog wat willen stuur maar een berichtje naar me op het forum..


EDIT2:

Oops... ik heb je stam al aangevallen gisteren... ^-^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7074

Guest
Rubenhaky is mijn ally, en als je dichter zou liggen zou ik je met plezier mee aanvallen. Ookal bescherm ik de persoon niet die jij aanvalt.
 

DeletedUser13428

Guest
ßig-MP vandaag om 08:36 uur
Nee, wij zijn samen gegaan met H nu zijn we nog sterker eerst denken dan zeggen ^&

s-boss vandaag om 07:09 uur
Maar Heracles Almelo heerst nu over k.68
Wij zijn tevreden!

s-boss vandaag om 07:08 uurhahahahaha...
kom ze maar halen, de VG ondersteunt me met duizenden!!



lol s-boss ik word ondersteunt met duizende :rolleyes:

ps; Basic gaat samen met H
 

DeletedUser

Guest
oorlog

Zozo, ik zal nog even iets posten hier!


Eerst en vooral. VG zijn geen waardeloze gassies. ook geen topspelers, geef ik toe.

Dan. Dat jij onze spion ontdekt hebt, is fijn voor jullie. doe zo voort zou ik zeggen:)

Ondertussen heeft black paladin weer een edel verloren aan mij. ik weet niet waarom hij dit blijft voolhouden. naar hetgene dat ik denk, zal deze oorlog langzaam inslapen en zal VG zijn gewone groeigangetje weer kunnen doen.
 

DeletedUser

Guest
Leuk voor je maar waarom hamer je steeds op black ?:confused: die zit niet eens in onze stam...

Maar ja als je al een beetje kon lezen was deze zinloze topic al dicht. :eek:
 

DeletedUser14063

Guest
Basic is eigenlijk niet meer basic ze zijn samengegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan