Oorlog barbaars! vs SA

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
sg2sg2 is gewoon de co van steef

Zo. Hebben we dat ook weer gehad
 

DeletedUser

Guest
sinds wanneer heb ik een co, dat hebben ze me niet verteld:s
 

DeletedUser

Guest
Dan weet je het nu..

Je weet wel
"Don Malinwa" het account waar je elke dag op inlogt...
 

DeletedUser50397

Guest
yeah!! graaf is weer op het af. Maar nee ik log niet in op don malinwa en ook niet op scooby. dus raad maar(A)
 

DeletedUser

Guest
S.A, jullie verklaarde ons de oorlog, en het staat nu 180-11 voor ons. :eek:

Waar blijft die tegen reactie?
 

DeletedUser

Guest
Steefje kom op nou ze dagen je uit :) om meer dorpen gratis weg te geven gaat dat je lukken ??:p
 

DeletedUser

Guest
S.A, jullie verklaarde ons de oorlog, en het staat nu 180-11 voor ons. :eek:

Waar blijft die tegen reactie?

Is wel erg:eek: en dan nog reageren op het forum dat ze goed zijn:eek: Done! mag een goud randje om hun naam zetten.
 

DeletedUser

Guest
Er was eens een speler op tribalwars,
het was niet domdomdom, het was niet hars.

Een speler -> het :confused:

Kan je dat stukje herschrijven? Anders moet ik Victus steef ozie en al die andere sjappies erop los laten.

:)

S.A, jullie verklaarde ons de oorlog, en het staat nu 180-11 voor ons. :eek:

Waar blijft die tegen reactie?

Jullie verklaarden
tegenreactie

En van die noobs op die 3 pagina's hiervoor, die ik net ook nog moest bijlezen, heb ik geen zin de fouten te verbeteren -,-
 

DeletedUser

Guest
Een speler -> het :confused:



:)



Jullie verklaarden
tegenreactie

En van die noobs op die 3 pagina's hiervoor, die ik net ook nog moest bijlezen, heb ik geen zin de fouten te verbeteren -,-

Betwetertje, zo levenloos dat je niks anders te doen hebt?
Ik typ hoe ik wil, en daar moet je maar mee leren leven, lukt dat niet, ga dan a.u.b. van W12 af ;)
 

DeletedUser

Guest
Jawel, dat die zich een leven zoekt en iets anders gaat verbeteren, en niet spel foutjes op het AF.
Als je het zo bekijkt, is dat best zielig ;) (Alsof je niks beters te doen hebt, en alle foutjes eruit ligt te peuteren.)
 

DeletedUser

Guest
Jawel, dat die zich een leven zoekt en iets anders gaat verbeteren, en niet spel foutjes op het AF.
Als je het zo bekijkt, is dat best zielig ;) (Alsof je niks beters te doen hebt, en alle foutjes eruit ligt te peuteren.)

Ach, tis even levenloos als on-topic reageren, met het verschil dat ik ff 15 seconden iets type en klaar ben en on-topic posts wel enkele minuten duren.

Het is trouwens gewoon goed bedoeld hoor. Ik zie zoveel (vaak stomme) fouten staan; ik schaam me er soms voor hoe slecht veel Nederlanders Nederlands beheersen. Op een forum zoals dit is dat nog niet erg, maar als je het hier fout tikt, raak je eraan gewend (ook als je ziet dat anderen het fout tikken) en neem je de foute versie over. Op zich niet echt erg, die verandering van de taal, mooi juist, maar niet als je die fouten ook in je C.V. gaat zetten.

Verder is het spelfouten (spelfoutjes), één woord dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hou dan maar mooi op met mij te verbeteren levenloos ventje, en ga iets nuttigs doen ;)

Wat ben ik blij dat jij niet meer op wereld 12 speelt, hoop ik dan toch..
 
Reactiescore
974
Volgens mij speelt Victus nog op w12 in Play hoor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan